سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

یکی از دغدغه‌های همه کسانی که صاحب یک کمپانی هستند، این است که چگونه مخاطبان هدف خود را شناسایی کرده و برای آنها استراتژی تعریف کنند. زیرا بدون شناسایی مخاطب هدف، به کل نمی‌توانیم محتوای مناسبی تولید کرده و با آنها به اشتراک بگذاریم و از طرفی فرصت پیدا کردن موقعیت‌های فروش جدید را از دست می‌دهیم. تیم فروش کمپانی ما، به راحتی می‌تواند در راه پیدا کردن مخاطب هدفمان به ما کمک کند و کافیست این بخش کلیدی کمپانی ما به موارد زیر توجه کنند:

  • – همیشه باید به این موضوع توجه شود که مشتری‌های شما از لحاظ علمی در چه دسته‌ای قرار می‌گیرند. توجه به این موضوع به شما کمک می‌کند که در درجه اول بتوانید به اندازه فهم مخاطب خود تولید محتوا کنید و کم کم علم آنها را گسترش دهید.
  • – گروه فروش شما همواره باید موضوعات مورد علاقه مشتریان شما را دنبال کنند و دریابند که چه محتوایی برای آنها بیشتر جذاب است.
  • – شما می‌توانید از تیم فروش خود بخواهید که خیلی نامحسوس و یا در پرسشنامه‌های خود از مشترینتان بپرسند که چه وبلاگ‌هایی را دنبال می‌کنند.

 

به جز نکاتی که در بالا ذکر شد، تیم فروش شما همچنان باید به تفاوت‌های میان مشتریانتان توجه داشته باشند و سعی کنند اطلاعاتی جمع‌آوری کنند که مخاطب هدف کسب‌وکارتان راحت‌تر مشخص شود. در این صورت است که به راحتی می‌توانید به تولید محتوا پرداخته و وضعیت بهتری برای مشتری‌های خود ایجاد کنید.


تگ ها : چگونه به واسطه تیم فروش خود، مخاطبتان را شناسایی کنید چگونه گیمیفیکیشن را به استراتژی بازاریابی‌ خود اضافه نمایید؟ #مخاطب وبلاگ – وب سایت شرکت آینده بازاریابی محتوا بایگانی مدیران فروش چگونه می توانند واقعا میزان فروش را افزایش دهند؟ دکیدئو Images tagged with #استراتژی بازاریابی پیامکی محمد کیان راد چگونه از تبلیغات در اینستاگرام برای برندسازی استفاده کنید؟ بلاگ چاپ و نشر چگونه به واسطه تیم فروش خود، مخاطبتان را شناسایی برندینگ و بازاریابی روش افزایش ممبر کانال تلگرام 6 مدیریت فروش در بازار دارویی ایران تیم فروش قدرتمند شرکت خود را بسازید راهنمای گام به گام فروش در شبکه های اجتماعی فوت و فن ترویج‌گری موفق برای ایده‌های خوب [PDF]و اهمیت آن برای وبالگ نویسان نیک سیرت – برگه 43 – مشاوره بازاریابی و فروش ، ارتباط با مشتری آموزش ساخت حساب Paypal پی پال [XLS]AkhbarRasmi صفحه‌ی فرود یا لندینگ پیج چیست و چگونه یک لندینگ مقالات FMT مرحله تبدیل در «ای‌نتورک» چگونه انجام می‌شود؟ بایگانی‌ها بازاریابی اینترنتی نکات بازاریابی در طراحی وب سایت بایگانی‌ها برند چگونه کمپین لینک بیلدینگ خود را راه اندازی کنیم؟ نمایش موارد بر اساس برچسب: مشتریان DRCRM رویکرد های مهم در بازاریابی اپلیکیشن روش هایی برای افزایش درگیر کردن کاربران با محتوا Grand Prix – Cannes Lions راهنمای قدم به قدم ایمیل مارکتینگ امیرعلی پریزاده مشاور فروش ااا بایگانی‌ها تولید محتوا کپی رایتینگ ، کپی رایتر، copywriting، copywriter بازاریابی در اینستاگرام چگونه برندینگ کسب و کار شما را متحول می‌کند Photos tagged with #استراتژی hamyareweb کمپین تبلیغاتی چیست و اصول طراحی کمپین های تبلیغاتی موفق [PDF]بازاریابــی ) marketing آموزش کسب و کار اینترنتی تکنیک‌های نوین بازاریابی تشخیص افسردگی با این نرم افزار/راهکارهای هک نشدن/کمک تلگرام به افزایش عضو کانال تلگرام روش افزایش شماره موبایل به کانال تلگرام سئو مپ » بازاریابی شبکه های اجتماعی همه قوانين فروش و بازاريابي آموزش برندینگ نکات مهم طراحی بنر در کمپین های تبلیغات اینترنتی معیارهای طراحی یک تلگرام باز - پایگاه تخصصی اتاق مدیریت ارتباط با مشتری دستت رو برندار! بخش تصاویر سایت نیوسئو مقالات Images and Videos tagged with #استراتژی تبلیغ چگونه مذاکره کننده بهتری باشیم [PDF]فناپ در میان غول های اقتصادی کشور شهاب جوامنردی: هر فناپی باید یک رسانه 25 عاز جدیدترین مدل موی پسرانه 2017 96 بایگانی‌های مقالات برگه ی بعدی ابزار CD و DVDCD برترین آنتی ویروس ها در آزمایش های Anti

نظرات




نماد