سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

انیمیشن در ابتدا تنها به منظور دکور و تزئین طراحی ها محسوب می شدند. اما همان طور که تکنولوژی پیشرفت نمود و سرعت اینترنت ها افزایش یافت، طراحان منفعت های کاربردی و عملی بسیاری را دریافت نمودند. در این مقاله طراحی سایت، ما روی یک مزیت انیمیشن تمرکز می کنیم- انیمیشن برای بازاریابی و یا انیمیشنی که فروش سایت ها و طراحی ها را بالا می برد. علی رغم حقیقتی که این انیمیشن ها تمایل ندارند تا کاربردی بودن سایت را ارتقاء دهند، اما بسیار بروی کاربران تاثیر می گذارند و آن ها را برای انجام عملکردهایی در وب سایت تشویق می کنند.

طراحان می توانند از این نوع انیمیشن به روش های زیر استفاده کنند:

 

 

1.مهارت و استعداد خود را در ساخت انیمیشن ها اثبات کنید.

مردم به جزئیات توجه می کنند. توجه به انیمیشن ها می تواند باعث شود تا کاربران احساس کنند که در ساخت این انیمیشن ها مهارت و استعداد های بسیاری به کار رفته است. زمانی که اپلیکیشن ها و یا حتی وب سایت ها عوامل بصری بسیار زیبایی را می سازند، هیجان بسیاری را برای کاربران خود مهیا می سازند.

 

انیمیشن برای بارگیری عوامل موجود در طراحی سایت

بارگیری انیمیشن، یکی از قدیمی ترین روش های استفاده از انیمیشن ها می باشد که کاربر را از توجه به مدت زمان بارگیری سایت و یا اپلیکیشن به دور نگاه می دارد. این نوع از انیمیشن ها می توانند اثبات کنند که محصول و یا سرویس شما بسیار عالی می باشد. برای مثال، زمانی که یک کاربر اپلیکیشن UBER را راه اندازی می کند، بلافاصله با یک انیمیشنی مواجه می شود که از بالای صفحه به پایین می افتد و در مرکز نقشه پخش می شود. این انیمیشن نه تنها لذت بخش می باشد، بلکه بر روی دید کاربران و کنترل اتفاقاتی که در این اپلیکیشن روی می دهد، تاثیر بسزایی می گذارد. لحظه بازگشایی این اپلیکیشن می تواند اولین تاثیر را بر روی کاربران بگذارد و آن ها را به ارتباط و تعاملات بیشتر با این اپلیکینش ترغیب نماید.

 

انیمیشن ها برای هویت برند ها

برخی شرکت ها در این زمینه بیشتر پیش می روند و از انیمیشن هایی برای قابل شناخت تر کردن برند های خود استفاده می کنند. MAILCHIMP یکی از این شرکت هایی است که از انیمیشن به گونه ای بسیار هیجان انگیز استفاده می کند. این شرکت تجارت نسبتا فنی را اجرا می کند، آن ها کمپین های ایمیلی را ساخته و ارسال می کنند، اما وجود این انیمیشن این گونه عملکرد ها را مهیج ساخته است. این سرویس در طول جستجو کاربر، موارد بسیار جذاب و شگفت انگیزی را در سر راه شان قرار می دهد و ارسال ایمیل ها را با سرگرمی های فراوانی برای کاربران خود همراه می سازد.

 

  1. انتقال یک پیام کلیدی به کاربران

افکت های انیمیشنی به شما کمک می کند تا پیام تان را به طور واضحی به کاربران سایت تان منتقل سازید. با استفاده از انیمیشن می توانید ایده ها و پروسه های پیچیده را در وب سایت خود به صورت ساده و گرافیکی به مخاطبان منتقل کنید تا آن ها به راحتی درک نمایند.

 

انیمیشن های تعاملی

انیمیشن ها می توانند نقاط قدرت یک محصول و یا سرویس را مشخص سازند. BELLROY یک شرکتی می باشد که کیف پول می فروشد. آن ها مدعی هستند که برای پول کیف های شان طراحی خلق نموده اند که دیگر مردم از شر حجیم شدن کیف پول های خود خلاص می شوند. در مثالی که در تصویر زیر مشاهده می کنید، شما می توانید انیمیشنی را در وب سایت BELLROY بیابید که نشان می دهد ویژگی محصول به چه ترتیب است و چه مزیت هایی نسبت به نمونه های مشابه دارد

 

انیمیشن های شناور

انیمیشن های شناور برای ارائه اطلاعات درباره محصولات تان بسیار مناسب و کاربردی می باشند. این نوع انیمیشن می تواند فرصتی را مهیا کند تا کاراکتر یا عامل موجود در وب سایت به گونه ای هیجان انگیز تر نمایان شود.

 

 

انیمیشن های داستان سرایی

داستان سرایی جزوه قوه ذاتی انیمیشن ها محسوب می شوند که می تواند ارتباط احساسی را در یک رابط کاربری خنثی و یکنواخت به وجود آورد. مثال های رایجی از خصوصیت داستان سرایی انیمیشن ها، صفحاتی می باشند که یک محصول را با چسباندن قطعات گرافیکی مختلف، در معرض نمایش می گذارد. برای مثال، صفحه اخصاص یافته به MAC pro در وب سایت اپل هم چنان که به سمت پایین اسکرول می کنید، دقیقا نشان می دهد که در زیر کاپوت ماشین چه مواردی وجود دارد.

 

 

 

انیمیشن های داستان سرا می توانند همراه با اسکرول های کاربران، لحظات هیجان انگیزی را به وجود آورند. به این فکر کنید که صفحات وب سایت خود را به چند قسمت محرک تبدیل کنید که در هر قسمت می توانید اطلاعات بیشتری را توسط انیمیشن ها ارائه دهید. وب سایت LE MUGS محتوا های خود را توسط نشان دادن انیمیشن ها و تصاویر ساده محرک، بسیار زنده و مهیج نشان می دهد.

 

 

  1. تشویق کاربران برای پیشرفت در وب سایت

استفاده از انیمیشن ها باید بر چشمان کاربران تاثیر بگذارد، و هم چنین می تواند توجه آن ها را به صفحات سایت تان متمرکز سازند. چشمان کاربر به طور طبیعی به حرکات جلب می شود و این انیمیشن می تواند ابزار عالی برای کنترل سلسله مراتب بصری در طراحی سایت تان باشد.

 

جلب نظر کاربران

عوامل متحرک ابزار قدرتمندی برای جلب نظر کاربران می باشند. اگر هدف شما جلب توجه کاربران به یک عامل در میان چندین عامل در طراحی وب سایت تان می باشد و یا می خواهید تا کاربر را از اطلاعات بروزرسانی شده در سایت مطلع سازید، یک انیمیشن می تواند ایده بسیار خوبی باشد. وب سایت space needle از این مزیت انیمیشن ها بهره می برد. این وب سایت توجه کاربر را توسط یک انیمیشن جزئی اما موثر به ساختارهای موجود در وب سایت جلب می کند. این انیمیشن همراه با یک فلش می باشد (به تصویر زیر دقت کنید).

 

 

 

تشویق کاربران به انجام عملکردهایی

انیمیشن خوب و افکت های تعاملی موثر باید کاربران را تشویق به کلیک کردن در وب سایت کنند. به طراحی که در وب سایت  "CHEKHOV IS ALIVE" وجود دارد دقت کنید. این انیمیشن شما را وسوسه می کند تا کلیک کنید و کاراکتر مورد نظر خود را بیابید.

 

 

مواردی که باید ملاحظه نمایید

انیمیشن می تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. اگر از این مورد به طور متناسبی استفاده نکنید، نمی توانید تجربه صحیحی را به کاربران خود ارائه دهید.

از استفاده از انیمیشن ها که باعث سردرگمی کاربران از انجام عملکردی در وب سایت می شود، ممانعت به عمل آورید. در دنیای فروش آنلاین و بازاریابی، سردرگم شدن کاربران در وب سایت تان می تواند باعث شکست تان شود.

زمانی که یک انیمیشنی را طراحی می کنید، مهم ترین بخش تناوب اتفاقاتی است که به طور مداوم در این انیمیشن روی می دهد. شاید در وهله اول که کاربر انیمیشن را می بیند، به نظر بسیار جذاب و زیبا باشد، اما بعد از 100 بار تلاش دوباره، ممکن است آزار دهنده باشد، مخصوصا زمانی که هیچ هدفی جز سرگرم کردن کاربران نداشته باشد.

در این جا عوامل رابط کابری زیادی وجود دارد که می توانید آن ها به صورت انیمیشنی در آورید و آن ها را با هدف تجاری خود برای کاربران مهیج و شگفت انگیز سازید. اما یک مورد را همیشه به یاد داشته باشید، اگر می خواهید توسط انیمیشن بازاریابی کنید، باید انیمیشنی را بسازید که سبک و هدف آن مطابق با آرمان های تجاری تان باشد.


تگ ها : مقاله 3 راه برای جذب کردن کاربران به وب سایت ها از طریق انیمیشن ها چگونه وب سایت جذاب ایجاد کنیم ؟ ۵ ترفند عالی برای طراحی سایت با اسکرول طولانی 5 راه برای جذب مشتریان مناسب جهت طراحی سایت روند طراحی سایت در سال ۲۰۱۸ 5 نکته تجربه کاربری (UX) مفید برای طراحی سایت استاندارد انیمیشن در سایت /۸ تکنیک و روش دعوت حرفه ای افراد در بازاریابی شبکه ای به روش اریک وور طراحی سایت برای کودکان 5 روش برای فروش بهتر در اینستاگرام روشهای جذب مشتری به کمک بازاریابی محتوا 7 روش برای کسب درآمد از اینترنت در خانه جدیدترین مدهای طراحی وب برای سال 1397 حامی‌جو پلتفرمی برای جمع‌سپاری ۷ راه سریع و آسان برای جذب و افزایش فالوور اینستاگرام مقالات [PDF]فصل داشته ها تعریف سایت و مدیریت رابطه طراحی سایت به صورت پویا در جذب مشتری وبلاگ تبلیغات اینترنتی زینب خرازانی، نویسنده در همیار توسعه 10 روش عالی روانشناسی برای فروش بیشتر تبلیغات کلیکی آوینا پرداز ترفندی برای افزایش اعضا در کانال تلگرام روش های جدید تبلیغات چند رسانه ای دیجیتال مارکتینگ چیست طراحی AMP و تاثیر آن بر سئو نمایش موارد بر اساس برچسب: سایت جوملا طراحی سایت رهنما وب ، طراحی وب سایت چند باید و نباید بسیار مهم در ساختن یک وبسایت تصورات غلط درمورد ایجاد وب سایت و یا مهمترین اشتباهات در طراحی وب مرحله دوم استخدام در کمپانی رکسترن آخرین مهلت تا انتهای مهرماه مرحله دوم 39 ایده عملی برای جذب ترافیک بیشتر به سایت آشنایی با فیشینگ و راه های تشخیص آن طراحی سایت معرفی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت آکان آینده طراحی تعاملی گرایش های طراحی وب در سال 2016 ازدواج دو هم‌جنس در کارتون شبکه پویا + فیلم تکنیک های طراحی سایت برای آینده پیشنهادهایی برای پول در آوردن! تبلیغات اینترنتی [PPT]seo [PDF]کابینه جدید و تلاش‌های تازه برای کنترل شبکه مهاجرت به کانادا : جزییات برنامه کانادا برای جذب مهاجر در سال ۲۰۱۷ [PDF]Internet ﻣﺮﻭﺭﻱ ﺑﺮ ﻣﻬﻤﺘﺮﻳﻦ ﺗﻨﻈﻴﻤﺎﺕ 12 تکنیک افزایش ترافیک سایت از گوگل گیمان ضرورت داشتن وب سایت ابر برندها چگونه کالای خود را در دنیای دیجیتال معرفی می کنند؟ پُست های اینستاگرام و 3روش عالی برای دریافت کلیک بیشتر درباره طراحی سایت افزایش اعضای کانال تلگرام ؛ آموزش و راهکارها تبلیغات در وب چیست؟ و چگونه انجام می شود ؟ [PDF]اصل مقاله آرزو بر جوانان عیب نیست 12 نکته کلیدی برای طراحان سایت حرفه ای کارشناس جذب شوید مدرسه استارتاپی آواتک، قسمت 3، MVP با وردپرس چه وبسایت هایی میتوان راه اندازی کرد؟ ۵ روش جدید طراحی وب سایت خود برای مشتریان و موتورهای جستجو معرفی سی اس اس 3 بهترین روش های استفاده از انیمیشن در طراحی UI 20 گام کاربردی و عملی برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وب موفق [PDF]خدمات مبتنی بر محتوا مشاغل خانگی نقش سایبر و فضای مجازی در جذب نوجوانان و جوانان به مسجد جشنواره #ده

نظرات




نماد