سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

تاجران و طراحان وب سایت زمانی که مشخص می کنند که چه ویژگی هایی و چه محتواهایی باید در وب سایت اضافه شوند، موارد بسیاری در مسیرشان وجود دارد. موارد قابل تغییر مانند رنگ سایت ها، طراحی دکمه ها، انیمیشن ها، متن و پیام ها، جستجو کاربران، سئو و بهینه سازی سایت، فونت ها، تصاویر و ویدئو ها، اجرای صفحات و غیره همگی در چگونگی مطابفت یافتن طراحی و تجربه کاربری نقش بسزایی را ایجاد می کنند.

با توجه به عوامل متغییری که ذکر شد –البته برخی موارد از قلم افتاده است- سئو و بهینه سازی سایت احتمالا مهمترین عاملی است که اکثر تجارت ها می خواهند در این مورد بهترین باشند و در جستجو نتایج مرورگر ها در رده اول قرار بگیرند.

"... طراحی سایت تان را نه برای گوگل نه برای مشتریان خود انجام دهید، زیرا به این ترتیب شما واقعا به رتبه بندی و یا سئو و بهینه سازی سایت تان صدمه وارد می کنید و کمکی به آن ها نمی نمایید."

در هر صورت، طراحی برای مرورگر های جستجو می تواند به معنای مختل کردن تجربه های کاربری باشد که همین امر می تواند باعث شود تا ربات موجود در مرورگر ها، وب سایت شما را در رتبه بندی های ارجح خود قرار ندهند و به این ترتیب سئو و بهینه سازی سایت تان افزایش نمی یابد. این امر می تواند باعث شود تا بازدیدکنندگان زمان کمتری در سایت تان بگذرانند و یا سایت تان را قبل از این که عملکردی را انجام دهند، ترک کنند.

از این رو به یاد داشته باشید که باید با توجه به مشتریان خود به طراحی سایت بپردازید.

 

1.با تجربه کاربری شروع کنید.

با پرسیدن سوالاتی از خود درباره تجربه کاربری شروع کنید. برای مثال، چرا می خواهم تا مشتریان، وب سایت من را بازدید نمایند؟ آیا تلاش می کنم تا به آن ها مستقیما در وب سایت خود مواردی را بفروشم؟ و یا تلاش می کنم تا مطابق با اهداف خود پیش روم و یا آن ها را دعوت کنم تا در خبرنامه سایت ثبت نام کنند؟ آیا می خواهم تا صفحات مختلف وب سایت من را به ترتیب بازدید کنند؟ و غیره.

چگونه جواب دادن به این سوالات می تواند مشخص کند که جستجوی کاربران در وب سایت تان به چه ترتیب خواهد بود. شما می خواهید تا استارت جستجو کاربر را در سایت خود بزنید و آن ها را با صفحات بیشتری رو به رو سازید تا آن ها را به مشتریان واقعی خود تبدیل نمایید.

زمانی که یک بار نحو جستجو بازدیکنندگان را در وب سایت خود مشخص کنید، اطمینان حاصل کنید که متن، تکست وب سایت درارای موضوعاتی است که بسیار شفاف و حاوی اطلاعات مفید است و کلمات کلیدی دارد که باعث می شود تا بازدید کنندگان مستقیما به صفحه اصلی سایت تان رجوع کنند.

شما باید اطمینان حاصل کنید که متن ها دارای قوانین گرامری صحیحی می باشند و به خوبی قابل خوانا هستند.

در نهایت، شما باید عناوینی را در متن های تان مشخص کنید که موضوعات کلیدی وب سایت تان را توضیح می دهد، به طوی که بازدیدکنندگانن بتوانند در متن مرور کرده و آن چه که می خواهند را به دست بیاورند.

 

  1. همیشه به طور متناسبی تصاویر را در وب سایت تان مدیریت نمایید.

در میان پاراگرف های مختلفی از متن ها، شما می خواهید تا کاربران را به صفحه بعدی نیز متصل نماید که ادامه متن های صفحه فعلی می باشد. شما لینکی را می خواهید که آشکار باشد، مانند دکمه بزرگ و زیبا درست در زیر آخرین پاراگراف متنی.

شما هم چنین می توانید تا در میان پاراگراف ها، تصاویری را نمایش دهید که نشان دهنده مطالب مهم می باشد. تنها اطمینان حاصل کتید که آن ها را فشرده سازی می کنید و یا قبل از استفاده در نرم افزای اصلاح تصویر، تصحیح و تغییر اندازه می دهید (مانند فتوشاپ) تا به این ترتیب باعث افزایش سرعت بارگیری صفحات سایت شوید.

اطمینان یابید که تیتری را نیز به تصویرتان اضافه می کنید، به طوری که ربات های گوگل بدانند که چه چیزی در تصویر موجود می باشد.

در نهایت، اطمینان یابید که فرمت ذخیره شدن تصاویر وب سایت تان به چه ترتیب می باشد، زیرا این امر به بارگیری تصاویر بزرگ وب سایت تان کمک می کند. مدیریت صحیح تصاویر در طراحی سایت شما می تواند برای بازدیدکنندگان و موتور های جستجوگر بسیار مفید و کاربردی باشد.

 

  1. اطمینان یابید که وب سایت شما روی تجارت مدنظرتان تمرکز دارد.

"اطمینان یابید که هر چیز مهمی در وب سایت تان در ظرف کمتر 3 کلیک در دسترس کاربران قرار می گیرد".

بخش کلیدی که باید همیشه به یاد داشته باشید، افرادی می باشند که به دنبال موارد به خصوصی در هنگام بارگیری سایت تان می باشند و می خواهند هر چه سریع تر به آن چه که می خواهند دست یابند، زیرا نمی خواهند برای مدت طولانی در سایت شما بمانند و یا وب سایت های فراوانی را مشاهده نمایند.

وب سایت شما باید روی یک مورد بخصوص و یا یک تجارت مشخص تمرکز داشته باشد، به گونه ای که بازدید کنندگان و مشتریان بلافاصله در وهله اول متوجه شوند که وارد چه سایتی شده اند.

زمانی که یک بار کاربران وب سایت شما را شناختند، حالا شما باید هر کاری از دست تان بر می آید انجام دهید تا هر آن چه که می خواهند را در دسترس شان بگذارید. این مورد به این معنا می باشد که نباید باعث شوید که بازدید کنندگان بیشتر از 5 صفحه مختلف را برای رسیدن به هدف خود جستجو کنند. از این که بازدید کنندگان را خسته کنید، ممانعت به عمل آورید و سعی کنید تا وب سایت تان را مهیج ساخته و میزان درآمد برای تجارت مورد نظر را افزایش دهید و از این رو میزان خروج کاربران و بازدیدکنندگان را کاهش می دهید.

 

  1. سایت خود را امن نگاه دارید.

مردم معمولا امنیت را جزو یکی از عوامل مهم در هنگام بازدید یک وب سایت و یا تصمیم گیری برای استفاده از یک سرویس می دانند. اگر سایت شما به نظر کم سرعت، قدیمی و بدون هیچ نشانه امنیتی باشد، باعث می شود تا بازدید کنندگان سریع تر از بارگیری صفحات از وب سایت خارج شوند.

 در هر صورت، اگر سایت شما از یک SSL برای امنیت انتقال اطلاعات میان کاربر و مشتری استفاده می کند، شما باید بلافاصله کاری کنید که بازدید کننده احساس امنیت نماید و از این رو می توانید شانس تبدیل کاربران به مشتریان واقعی سایت خود را افزایش دهید.

باید دقت کنید که تنها لوگو امنیتی برنامه هایی را در وب سایت خود مشخص کنید که می توانید آن را به کاربران خود ارائه دهید، زیرا اضافه کردن یک لوگو از برنامه ای که نمی توانید در وب سایت خود اجرا کنید، به شدت غیر مجاز و غیر قانونی می باشد.

 

  1. آن چه کاربران و بازدیدکنندگان می خواهند را در وب سایت خود ارائه دهید.

در نهایت، باید توجه کنید که وب سایت شما آن چه که بازدید کنندگان می خواهند را به آن ها ارائه می دهد یا خیر. به این دلیل است که خیلی از شرکت های بازاریابی درباره اهمیت محتوا خوب و پایدار صحبت به میان می آورند. به محتواها به روش های متنوعی فکر کنید- این مورد می تواند وبلاگ ها، ویدئو ها، محصولات جدید و یا حتی تصاویر جدیدی باشند.

این موارد باید به طور آگاهانه اضافه شوند و یا در وب سایت تان ارتقاء  یابند. وب سایت و طراحی وب شما باید به طور متداوم بهتر از روز گذشته باشد.

به علاوه، محتوای خوب باید با اجرای بهتر وب سایت و جستجویابی ساده ای که هر آن چه کاربران و بازدید کنندگان می خواهند را به آن ها ارائه می دهد، مطابقت داشته باشد. شما باید امنیت و آرامش را در طراحی وبسایت خود به گونه ای به بازدیدگنندگان خود ارائه دهید که ترغیب به ماندن در سایت شما شوند. از این رو نه تنها طراحی وب سایت کاربردی و مفیدی برای بازدیدکنندگان و مخاطبین خود دارید، بلکه سئو و بهینه سازی سایت یا رتبه بندی بالایی در مرورگرها در اختیار خواهید داشت.


تگ ها : مقاله 5 راه برای این که برای مشتریان و مرورگرها طراحی سایت انجام دهید 5 راه برای جذب مشتریان مناسب جهت طراحی سایت مراحل طراحی سایت 5 روش برای آنکه وب سایت تان را مشهورتر کنید پنج مرحله راه اندازی یک وب سایت حرفه ای راهنمای جامع طراحی سایت و شرح اصول 5 نکته که قبل از شروع طراحی وب سایت خود باید بدانید طراحی سایت و همه چیز درباره آن طراحی وب سایت طراحی سایت مراحل طراحی و راه اندازی سایت ~ کاسپریا تصورات غلط درمورد ایجاد وب سایت و یا مهمترین اشتباهات در طراحی وب روش هایی برای فعال نگه داشتن وب سایت شما (بخش اول) آشنایی با مرورگرهای وب طراحی رسپانسیو حرفه ای با MODERNIZR (مقاله اول) اخبار تخصصی روش های بازاریابی موبایلی در طراحی سایت حرفه ای بایگانی‌های طراحی وب طراحی وب سایت مرتبط با حیوانات بهترین کروم اکستنشن ها برای فریلنسر ها مزایای طراحی وب سایت چگونه یک RFB برای پروژه وب خود تدوین نماییم؟ مزایای مهم طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای گروه پشتیبانی و طراحی سایت و تولید محتوا سی یو وب 5 راه موفقیت در تجارت الکترونیک امنیت در مرورگرهای اینترنتی طراحی یک سایت را چگونه آغاز کنیم؟ سئو یا بهینه سازی سایت چیست؟ طراحی سایت در اصفهان آموزش و مقالات، آموزش طراحی وب سایت مقالات راه هایی برای افزایش ارتباط با کاربران در طراحی وب سایت های فروشگاه برای همه آن هایی که می خواهند یک سایت داشته باشند (مراحل، برآورد هزینه ها و بایگانی‌ها طراحی سایت چگونه از گرافیست پوستری خلاقانه و موفق تحویل بگیریم فهمیدن رفتار کاربران در اینترنت و موتورهای جستجو پرسش‌های متداول Blog آموزش طراحی سایت 7 روش طراحی که باعث می شود وب سایت تان تخریب شود )دلایل نیاز به وب سایت واکنش گرا (ریسپانسیو یا موبایل ورژن ترفند هایی در طراحی وب سایت که به شما در ارائه خدمات آنلاین کمک می کند چرا وبسایت داشته باشیم؟ ابزاری برای تست سازگاری سایت برای تمامی مرورگر ها ارزانترین سایتی که میتوانید داشته باشید ۵ نکته در طراحی، برای داشتن یک وب سایت نمونه کار چرا باید در طراحی سایت از https استفاده کرد؟ 15 اشتباه در طراحی سایت Responsive وبلاگ کار طراحی سایت پایانی ندارد طراحی وب سایت شیراز ۹ روش برای ایمن سازی وب طراحی وب سایت وکلا در شیراز » طراحی سایت آراکد آموزش طراحی سایت مرکز تخصصی سئو سایت در تهران 10 نکته برای طراحی و پیاده سازی بهترین سایت تعریف وب سایت و وب لاگ و تفاوت آنها زفره مدیا مقالات آموزشی خداحافظی با 5 مورد از روش ها و گرایش های طراحی وب سایت راه اندازی وبسایت جدید: یک چک لیست سئو برای شما در 21 قدم به یک توسعه‌دهنده وب موفق تبدیل شوید 10 اشتباه آژانس های دیجیتال مارکتینگ آقای سایت

نظرات




نماد