سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

زمانی که وارد هر طراحی سایتی می شوم، به دنبال موردی می باشم. ممکن است بخواهم محصولی را خریداری کنم، اطلاعاتی را بیابم، به دنبال مواردی باشم و یا غیره، در هر صورت هدفی در ذهن خود در هنگام ورود به سایت ها دارم. این هدف می تواند حتی ناخودآگاه باشد، اما در هر صورت یک هدف محسوب می شود. انسان ها هیچ گاه کاری را بدون دلیل انجام نمی دهند. خواه و یا ناخواه آن ها می دانند که دلیل هر کاری چیست و یا حتی می توانند آن را توضیح دهند.

مانند خیلی از مردم، من وارد سایت هایی می شوم که هر آن چه می خواهم را زودتر در اختیار من قرار می دهند. بله این چنین است. به عنوان یک طراح وب، آشنایی با الگوهای طراحی و موتورهای جستجوگر به من راه هایی را نشان می دهد تا هر آن چه که می خواهم را بیابم. اما گاهی اوقات در برخی سایت ها حتی نمی توانم دکمه "خرید کنید" را در کمتر سی ثانیه پیدا کنم.

"از این رو چرا همیشه اطلاعات رایج و مورد استفاده را از مردم در وب سایت ها مخفی نگاه می دارید؟"

از این رو چرا همیشه اطلاعات رایج و مورد استفاده را از مردم در وب سایت ها مخفی نگاه می دارید؟ چرا مسیری که باعث می شود تا کاربران هر آن چه که می خواهند را از وب سایت شما به دست بیاورند را سخت می سازید، مخصوصا زمانی که آن ها زمان، تلاش و پول خود را در وب سایت شما متمرکز می سازند؟ اگر آن ها واقعا به دنبال اطلاعات مهمی می باشند، نباید آن ها را مخفی بسازید.

حالا، طراحان در بیشتر مواقع این کار را از روی عمد انجام نمی دهند. اما در هر صورت اتفاق می افتد.با توجه به موضوع ارائه کمک هایی به کاربران تا هر آن چه که می خواهند را در وب سایت بیابند و درآمد هایی را برای شما باعث شوند، در این جا مواردی وجود دارد که کاربران در ابتدا و بیشتر از همه به دنبال آن ها می باشند:

 

1.این چیست، و گاهی اوقات، دلیل این امر چیست؟

خوب، خیلی از کاربران با ایده ای که در ذهن خود دارند در طراحی سایت ها به جستجو می پردازند. اما گاهی اوقات یک کاربر وارد یک صفحه از وب سایت تان مانند صفحه محصولات می شود، تنها به این دلیل که دوستش برای او لینکی را فرستاده و از او خواسته تا این مورد را امتحان نماید. در چنین شرایطی، شما حداقل باید متنی را ارائه کنید که توضیح دهد که محصول مورد نظر چیست و چه کاربرد هایی دارد.

"...به گونه ای ساده و دور از اصطلاحات فنی و تخصصی به من بگویید که شما چه کاری انجام می دهید."

این یک مثال واضح می باشد. مردم همیشه محصولات شان را به گونه ای درست و صحیح نشان نداده و شرح نمی دهند. گاهی اوقات شرکت ها و تجارت ها موارد و یا سرویس هایی که ارائه می دهند را نمی توانند به خوبی توضیح دهند. نمی توانم بگویم که چندین بار وارد وب سایت هایی شدم که تنها با به کار بردن عبارت هایی از منافعی که می توانند برای کاربران مهیا نمایند، نشان می دهند که چه کارهایی می کنند: مانند "زندگی خود را با کیفیت بسازید"، " سخت تر، بهتر، سریع تر، قدرتمند تر" و غیره.

شاید این اصلاحات در جای خود بسیار مناسب می باشند، اما من نیاز دارم تا کسی به من به گونه ای ساده و دور از اصطلاحات فنی و تخصصی بگوید که این تجارت ها واقعا چه کاری انجام می دهند.

 

  1. هزینه ها در این سایت به چه ترتیب است؟

این موضوع دقیقا وجود مرحله بعدی را در جستجوی کاربران نشان می دهد. بیایید بگوییم که یک وب سایت از نظر ظاهری آن چه که می خواهید را در بر دارد. به نظر می رسد که شما این وب سایت را می خواهید، اما واقعا باید چه هزینه هایی را در این سایت متقبل شوید؟ کاربر نباید هرگز با محصولات و سرویس هایی رو به رو شود که از قیمت آن اطلاعی ندارد.

همیشه به یاد داشته باشید که باید هزینه ها را در طراحی وب سایت خود مشخص و واضح سازید، حتی اگر از شما این مورد درخواست نشود. تجارت هایی که موارد رایگانی را ارائه می دهند، اغلب سعی می کنند تا قیمت های اصلی سایر گزینه های موجود در وب سایت را مخفی سازند. آیا نیازمند اطلاعاتی از جانب کاربران می باشید؟ آیا عکس العملی متناسب با خواسته خود از جانب کاربران را می خواهید؟ باید سعی کنید این نیازها را برای آن ها مشخص سازید. زمانی که خیلی صریح با مردم صحبت کنید، آن ها نیز به شما احترام می گذارند.

همیشه این را در گوشه ذهن خود داشته باشید که مخفی سازی همیشه باعث می شود تا کاربران و مردم از شما متنفر شوند و سایت شما را مورد معقول و متناسبی ندانند.

 

چگونه می توانم از این محصول ها و مزیت های آن استفاده کنم؟

یک موردی که تمامی کاربران بعد از هزینه در وب سایت ها باید بدانند، مدت زمانی است که می توانند از خدمات و سرویس های این وب سایت بهره مند شوند. سیاست های تضمین بازگشت کالا، کنسلی، و یا تعویض محصول را در طراحی وب سایت خود مقرر کرده اید؟ شما احتمالا نمی خواهید این اطلاعات را در متن های تبلیغاتی خود قرار دهید، مگر این که بخواهید روی این موضوع تاکید کنید که محصولات شما به ضرر مشتریان نمی باشد و ضرری به سرمایه و پول شان وارد نمی نماید. در هر شرایطی، این موضوع باید به طور آشکاری مشخص باشد. به این طریق کاربران متوجه می شوند که وارد وب سایت درستی شده اند و انگیزه بیشتری می یابند تا از سایت شما خرید کنند.

 

  1. این وب سایت چه مزیت هایی دارد؟

زمانی که کاربران متوجه هزینه های موجود در یک وب سایت شدند، می خواهند دریابند که آیا این وب سایت ارزش پول خرج کردن آن ها و صرف زمان را دارد یا خیر. آشکار است که شما می توانید متن های تبلیغاتی و بازاریابی را در معرض دید آن ها قرار دهید و سعی کنید که آن ها را متقاعد نمایید که شما بهترین ها را ارائه می دهید و می توانید منفعت های بسیاری را شامل حال آن ها کنید.

در این جا است که اسناد و مدارک اجتماعی به کارتان می آید. قرار دادن نظرات و گفته های مشتریان درباره محصولات تان  در سایت می تواند شروع خوبی باشد. در این باره فعالانه کار کنید و روی نقطه نظرات شخص سوم در وب سایت خود مانور بیشتری دهید. می توانید لینک هایی از رسانه های اجتماعی و یا اکانت های اجتماعی تان را در وب سایت قرار دهید. می توانید از مشتریان راضی و خشنود خود بخواهید تا حتی قبل از این که خریدی را انجام دهند، جزوی از جامعه و مخاطبین آنلاین وب سایت تان بشوند و نظرات خود را ارائه دهند. مطمئن باشید زمانی که کاربران و مشتریان وب سایت تان این نظرات را بخوانند، احساس امنیت بیشتری می کنند و بیشتر تمایل دارند تا به شما اعتماد نمایند و با خیال راحت در سایت تان پیش می روند و زمان و تلاش و سرمایه خود را صرف می کنند.

 

  1. در کجا می توانم به هدف خود دست یابم؟

"لطفا تنها برچسب های واضحی مانند "دانلود کنید" را در بالای صفحه وب سایت و یا در جای بخصوصی قرار دهید."

خوب، حالا کاربران می خواهند به مواردی در وب سایت شما دست یابند. بیشتر وب سایت های تجاری به این نتیجه رسیده اند که دکمه ها و یا عوامل دعوت به عمل باید بزرگ، مدرن و آشکار و واضح باشند. همه آن ها این موضوع را رعایت نمی کنند، اما بیشتر آن ها این روزها عواقب رعایت نکردن این اصل و قانون را دریافته اند و به تغییر این مورد بسیار مهم پرداخته اند. تنها وب سایت هایی در این زمینه دست به کار نمی شوند که بسیار طراحی قدیمی دارند و برای کاربران سردرگم کننده می باشند.

من مشکل بزرگی با دکمه های مخفی دانلود در وب سایت ها دارم. این وب سایت ها معمولا یا دانلودهای رایگانی ارائه می دهند و یا دارای منابع آزادی می باشند. این موضوع قابل درک نیست، زیرا اکثر مردم به صورت داوطلبانه وارد این نرم افزارها و یا وب سایت ها می شوند و باید به آن چه که می خواهند دسترسی داشته باشند.

تنها توصیه من در این زمینه به این ترتیب می باشد: لطفا تنها برچسب های واضحی مانند "دانلود کنید" را در بالای صفحه وب سایت و یا در جای بخصوصی قرار دهید که کاربران به راحتی بتوانند آن را دیده و شروع به استفاده از آن کنند.

 

  1. چگونه می توانم به طور مستقیم با شما صحبت کنم؟

طراحی وب سایت هایی وجود دارند که اطلاعات تماس را از کاربران خود پنهان می سازند. برخی این کار را سهوا انجام می دهند. برخی دیگر هم از روی عمد به این منظور که به طور مستقیم با مشتریان خود صحبت نکنند، به انجام این کار روی می آورند. اما این روند، اشتباه است.

شما باید کانال های ارتباطی را برای صحبت کردن با مشتریان وب سایت تان به وجود آورید. حتی اگر یک اکانت تویتر باشد، این موضوع باید در وب سایت ها رعایت شود تا کاربران در بیان صحبت ها و حتی مشکلات خود با صاحبان وب سایت و یا هر آن کسی که در پس این سایت قرار دارد، احساس راحتی کنند. شاید برخی از کاربران هم هرگز از این اطلاعات تماس استفاده نکنند، اما همین که می دانند که راه هایی وجود دارد که اگر با مشکلاتی برخورد کردند می توانند از آن ها استفاده کنند، اطمینان خاطر را برای آن ها به وجود می آورد.

 

نتیجه گیری.

بهترین طراحان وب سایت نیز به یاد می آورند که آن ها نیز روزی کاربر بودند. آن ها هم مانند هر کس دیگری هنوز هم ممکن است مشتری وب سایتی باشند، اما فرق این افراد با سایرین این است که درباره الگوهای طراحی و یا اصول های موجود در زمینه طراحی وبسایت اطلاعات بیشتری دارند. اگر محصولات و یا سرویس های سایت شما بد و نامتناسب باشند و یا سعی کنید تا مردم را به خرید کردن از شما وسوسه کنید و فریب دهید، مطمئن باشید که هیچ گاه هیچ کس به شما و وب سایت و حتی تجارت تان اعتماد نمی کند. اگر هم در سایت خود از محصولات و سرویس های خوب و متناسبی برخوردار می باشید، سعی کنید تا تمامی اطلاعات ضروری را در دسترس آن ها قرار دهید تا بتوانید آن ها را هر چه سریع تر به خواسته خود برسانید و تجربه کاربری عالی را به آن ها هدیه نمایید.

مهم تر از هر چیزی دیگری این است که سعی کنید تا دکمه "دانلود کنید" را در طراحی سایت ها خود در جایی قرار دهید که بتوانم آن را ببینم. این مورد واقعا معضل بزرگی برای من شده است. ممنونم.


تگ ها : 5 حقیقتی که کاربران می خواهند قبل از اینکه دیر شود، زودتر در وب سایت مقاله 7 دلیل که مشتریان طراحی سایت به تجربه کاربری شما 5 روش واداشتن مردان برای بیان احساست درونی بررسی نیازهای گلخانه Omdex Group (@omdexmag) مضرات خود ارضایی، استمنا یا اونانیسم گیلان بورس آموزش سئو تاریخ شفاهی نرم افزار CRM، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، پنل اس ام اس سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان وب سایت أ.د خالد المصلح ترنجی وقتی آقای گل در مجلس ترحیم عاشق می شود شیائومی می6 با سه گوشی می‌آید [PDF]فهرست تریبون شما [PDF]عوامل موثر بر انگیزش کارکنان در سازمان ها بخش تصاویر سایت نیوسئو تلگرام باز [PDF]نقش و تاثیر بازاریابی در محیط رقابتی بانک ها در اسلام واقعی چیست؟ کجاست؟ اهمیت اعتراف والدین به اشتباهات خود تعيين جنسيت فرزند بازاریابی نظرات مقاله «پيامدهاي خود ارضايي و مبارزه با آن» [PDF]دریافت [PDF]مجله کسب وکار هاروارد [PDF]پنهان شدن در کمد یا رویارویی با دشمن هولناک؟ در امیرعلی پریزاده مشاور فروش ااا [PDF]جزوه درس محاسبات ابري.docx [PDF]مشاهده مجله گروه آموزشی پارامیس مقالات بایگانی ای نام تو بهترین سر اغاز [PDF]مشکالت تولید کنندگان دام و طیور روی میز ستاد تسهیل انتشارات لیلة القدر پیام هایی از فرشتگان – سرزمین های دور یک سال رویایی… مطالب جالب و [PDF]برای دانلود فایل pdf اینجا را کلیک کنید نامه ی محمد نوری زاد به ولادیمیر پوتین [PDF]چشم‌انداز آموزشی؛ شماره 5 [PDF]ضعف مطبوعات ایرانی در پایبندسازی مخاطب [PDF]برنامه درسی »کنواس« [PDF]مونا آق شاهی انسان سرزمین ناشناخته مهاجرت به کانادا – مهاجرت کانادا – اخذ اقامت در کانادا کلی مطلب درباره بارداری و زایمان و نگهداشتن نی نی و [PDF]ﮐﺎرآﻓﺮﻳﻨﯽ این ماجرا حدود ۱۵ سال پیش برای من شروع شد ، زمانی که من Highlights [PDF]كسب و كارهاي نوين همگام با: درددل های بازاری [بایگانی] بخش چهارم 83 یک جوان اینترنتی ۲۰ روش افزایش رتبه (رنک) سایت در گوگل وحدت عالم انساني اما در بین ما افغان ها یک رواج است که اگر مادر شوهر کند حقی داشته سئو چیست – برگه 2 – یک سایت وبلاگدهی iranzanta.ir سایت دیگر رازهایی که خانمها هیچگاه برای همسرانشان آشکار نمیکنند فروش به وبلاگ عمادیها خوش آمدید [PDF]ﭘﯿﺶ ﻧﻤﻮﻧﻪ ﺳﺎزی ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺷﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ در ﺣﺎل ﺳﺎﺧﺘﻦ آن ﭼﯿﺰ آموزِش کامپیوتر [PDF]جنرال مراد: راکت پرانی های پاکستان بی پاسخ نخواهد ماند [PDF]بات نت هایی متشکل از دستگاه هایIoT گرافیست سایت [PDF]سیـستم »ناب

نظرات




نماد