سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

اخیرا برخی کسب و کارهای اینترنتی کشور به مدل‌هایی از تبلیغات روی آورده‌اند که نه تنها تاثیر مثبتی در میزان اطلاع‌رسانی در مورد آن برند و یا فروش آنها نخواهد داشت، بلکه با تجاوز به حریم خصوصی کاربران به مرور زمان جایگاه خود را در ذهن مخاطبان خود از بین می‌برد. از آنجایی که راهکارهای تبلیغاتی برند‌های بزرگ‌تر همیشه راهنمای تبلیغات کسب و کارهای نوپا است، ما بر آن شدیم که در ادامه این مدل‌های تبلیغاتی را بررسی و اثرات مخرب آنها را بازگو و راه‌های مقابله با آنها را توضیح دهیم.

چه نوع کانال‌های تبلیغاتی به برند شما آسیب می‌زنند؟

۱. تبلیغات پاپ‌آپ

همه ما با تبلیغات پاپ‌آپ آشنا هستیم، این مدل تبلیغات در دسته تبلیغات اسپم جا دارد و می‌تواند برای یک برند بسیار مخرب باشد، تصور کنید که غرق در مطالعه مقاله‌ محبوبتان هستید و با کلیک روی یک لینک، ناگهان چند پنجره‌ جدید بدون خواست شما روی مرورگرتان باز می‌شود و تبلیغات برندی را مشاهده می‌کنید که تا همین لحظه شاید از جمله برندهای مورد اعتماد شما بوده. آیا حاضرید در خرید بعدی‌تان به برندی که به حریم خصوصی شما تجاوز کرده اطمینان کنید؟ برای رفع این مشکل شما می‌توانید یک Popup-Blocker نصب کنید و یا برای ریشه کن کردن آن سرویس‌هایی که پاپ‌آپ ارایه می‌دهند را به مراجع رسمی مربوطه گزارش کنید.

1

۲. تبلیغات سوار بر ویروس

احتمالا تا بحال پیش آمده که مرورگر شما در هر وبسایتی، حتی گوگل و یاهو برای شما پاپ‌آپ باز کند و یا همینطور شروع کند به نشان دادن تبلیغات در جایگاه‌های مختلف وبسایت‌ها، در اینجا باید بگوییم متاسفانه لپ‌تاپ و یا PC شما حامل یک ویروس و یا افزونه ویروسی است. سرویس‌هایی مثل spaceshipads روی مرورگر شما بصورت اتوماتیک پنجره (Tab) جدید بازکرده و وبسایت تبلیغ‌دهنده را بدون خواست شما باز می‌کنند. 

۳. تبلیغات سوار بر سرویس‌های ارایه دهنده اینترنت (ISP)

متاسفانه اخیرا مشاهده شده که سرویس‌های ارایه دهنده خدمات اینترنتی با همکاری برند‌های منفوری چون Wonderlandads تبلیغاتی برای برخی برند‌های داخلی-خارجی انجام می‌دهند. این مدل تبلیغاتی به این صورت است که بلافاصله بعد از اولین کلیک شما روی یک وبسایت، پنجره جدیدی برای وبسایت آگهی دهنده باز می‌شود. متاسفانه از آنجایی که این مدل POPUP روی موبایل و هرگونه وسیله الکترونیکی که دارای مرورگر باشد باز خواهد شد، دیگر سیستم‌های popup-blocker هم به کار شما نمی‌آید. باز هم توصیه می‌کنیم برای ریشه کن کردن این مدل تبلیغاتی، دیگر از سر زدن و خرید از وبسایت‌هایی که از این روش استفاده می‌کنند پرهیز کنید .

2


تگ ها : Images for ‫تبلیغات خوب است، اما نه به هر قیمتی!‬‎ تبلیغات خوب است، اما نه به هر قیمتی! تبلیغات خوب است، اما نه به هر قیمتی نقدی بر تبلیغات تپسی (Tap30) تبلیغات کنید اما نه به هر قیمتی!!! ماکیاولیسم 5 دلیل برای آنکه از دیجی کالا خرید نکنید! سهم تئاتری‌ها از بنرها و بیلبوردهای شهری چه قدر است؟ 10 روش عالی روانشناسی برای فروش بیشتر مقام ایرانی:می‌خواهیم توافق کنیم اما نه به هر قیمتی ادامه تحصیل خوب است، اما نه به قیمت تهدید ایمنی پروازها !!! شهرزاد اسفرجانِی حالا ماهي بيست ميليون درآمد دارم چند ابهام در ترابردپذیری موبایل/آنچه اپراتورها به شما نمی‌گویند طراحی سایت ایرنا چگونه فقط در ۳ ثانیه محصول خود را به مشتری بفروشید؟ 10 نکته ضروری برای فروش خانه امیر جعفری: من هم دوست دارم چرخ سینما بچرخد، اما نه به هر قیمتی CODR 1aku Rory Sutherland: "روری سوترلند" : درس های زندگی از یک کارمند شرکت پاسخ به سؤالات شرعی مخاطبان درباره مسائل تحصیلی جاناتان مارکس: دولت‌ها باید با شرکت‌ها مبارزه کنند، نه اینکه با آنها همدست Bill Gates: بیل گیتس و انرژی : نوآوری تا صفر! عالی، زیبا، در دسترس، مانند یک تلفن تقریبا کامل است Xiaomi Mi Speaker 2 اخبار ویژه ۱۰ نکته خیلی مهم برای موفقیت تبلیغات اینستاگرامی اتاق گفتگو Gamevice می‌تواند iPhone 7 شما را به یک کنسول دستی تبدیل کند تبلیغات در گوگل چیست؟ تکنیک فروش: چطور مشتری را برای خرید قانع کنیم؟ ازدواج شرم‌آور زنی با پسر 23 ساله‌اش/ ثروت واقعي "بابک زنجاني" چقدر [PDF]مهارت های تجارت معلوماتی اوراق پرسش‌های متداول دشواری زوج‌یابی اینترنتی در ایران PressReader صادق هدایت خداحافظ آیفون: موبایل ۱۸۰ دلاری اندروید هم به اندازه‌ی کافی خوب است 100 توصیه به مداحان اهل بیت(ع) آینده ایران در دستانی لرزان . (نامه رنانی به شورای نگهبان درباره اسنپ و TAP30 ارزان‌ترین وسیله برای رفتن به فرودگاه چگونه مشتریان را وادار به خرید کنیم؟ الگوریتم گوگل پاندا لیست قیمت یکتانت درس‌هایی از دیجی‌کالا و درآمد روزانه ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی آن، برای زنی که با انگیزه خداشناسی وارد عرفان حلقه شد اما به شیطان رسید پوتین روش نظامی روسیه را تغییر داده است BBC فارسی ترجمان اسنپ، تپسی، اوبر چه «مشکلی» را حل کردند؟ مصاحبه با خانمی که همسر موقت است بیانات در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی Trending Twitter Hashtags and Topics in Iran وزیر نفت [PPT]Rework لیزر موهای زائد و هر چیزی که راجع به لیزر موی زائد باید بدانید [PDF]2 سياسي دشمن به دنبال سکوالريزه کردن حوزه علميه است Oxin Channel بلاگیک – به میزبانی نیما دادگستر تا به چین نروید متوجه نمی شوید چرا آمریکا از آن اژدها می ترسد جمع‌آوری تبلیغات رفسنجانی: «تبلیغات خوب و ارزان برای آیت‌الله» نکاتی که موقع سفارش غذا در منو رستوران ها باید به انها توجه کنید بلیط چارتر ، پرواز چارتر اینترنت سامانه ملی پیامک هزینه (قیمت) کاشت موی طبیعی و مصنوعی ترنجی خوب و بدهای اجرای طرح حذف برچسب قیمت

نظرات




نماد