سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

بررسی کودکانه نوعی از بررسی و آنالیز خدمات و محصولات است که به دلیل رویکرد صفر و یکی به بررسی و آنالیز کودکانه مشهور شده و می‌تواند نتایج را در تحلیل‌ها به شکل چشمگیری تغییر دهد. در این روش منتقد مانند یک کودک که بین اسباب بازی‌های خود انتخاب‌های متفاوتی انجام می‌دهد و با رویکردی حساس و زود رنج نسبت به آنها تصمیم می‌گیرد ، عمل می‌نماید. از این شماره به بعد، در مجله زرافه به تحلیل و بررسی کودکانه خدمات در فضای وب می پردازیم. در اولین مقاله از سلسه مقالات بررسی کودکانه به سایت‌های تبلیغات کلیکی می‌پردازم.

logoes

برای آنالیز خدمات، سرویس ها و امکانات این سایت ها ابتدا در هر کدام از این سایت ها حساب کاربری ایجاد نمودم و یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی کردم و پس از پایان این پروسه نتایج را بررسی نمودم. نتایجی که در این مقاله به حضور شما اعلام می کنم همگی بر اساس شواهد و مدارک موجود بوده و هیچ اعمال نظر و یا شرایط حمایتی و انتفاعی وجود ندارد.

 

فاکتور های مورد بررسی :

۱. نگاه اول

۲. پنل کاربری

۳. راحتی

۴. اطلاع رسانی

۵. کیفیت خدمات

۶. پشتیبان

۷. خدمات پس از فروش

۸. حال عمومی

 

برای هر کدام از این برند ها یک رنگ در نظر گرفته ام، کلیک یاب آبی ، صبا ویژن سبز و شبکه تبلیغات رنگ بنفش، که طبیعتا از رنگ سازمانی این برندها برداشت کرده ام. همه امتیازات از ۵ محاسبه میشود.

 

اگر به غیر از این سه شرکت، خدمات دهنده دیگری هم در این زمینه وجود دارد، من نمی شناسم! این در بررسی های کودکانه یعنی بی ارزش!

 

نگاه اول به کلیک‌یاب:

 

۱. در نگاه اول سادگی و سفیدی کلیک یاب جلب نظر کرد، همچنین انیمیشنی که به زیبایی در صفحه اول نمایش داده شده بود.اما کمی که بیشتر دقت کردم این انیمیشن بار معنایی بسیار قوی داشت که به آن توجه نکرده بودم. بر اساس این انیمیشن

• من عکس (منظورم تبلیغ است اما من یک کودک هستم!) را به کلیک یاب می دهم • کلیک یاب عکس را سوار چرخ و فلک می کند • عکس را به سایت ها می دهد • از سایت ها دو کلیک دریافت میکند • دو کلیک را بعد از چرخ و فلک سواری به من می دهد • من ۳ تا پول به کلیک یاب می دهم • کلیک یاب ۳ تا پول من را سوار چرخ و فلک می کند • یکی از پول های من را گم و گور می کند و ۲ تا را به سایت ها می دهد.

• دوباره از نو …

کجای کار می لنگد که یکی از پولهای من گم میشود و من عکس می دهم و کلیک می گیرم بعد پول میدهم و هیچی نمیگیرم؟؟

۲. چرا من در بین مشتریان نیستم؟ من مشتری نیستم ؟ من را به عنوان مشتری قبول ندارند؟ دنبال مشتری های گنده هستند؟ …

۳. از بین آن همه مشتری فقط دو نفر موفق شده اند؟!

 

کلا در نگاه اول حس بدی نداشتم و نمره ۴ به نظرم نمره مناسبی باشد.

cy

cy1

نگاه اول به صبا ویژن:

 

۱. در نگاه اول تکلیف من معلوم شد.من یا می خواهم وارد شوم، یا تبلیغ شروع کنم ویا پول دربیاورم یا اون بغلی ها رو بزنم ببینم چی میشه! وقتی به پایین حرکت کردم صفحه یه کج و صافی شد و رفتم تو چمنها، هی چمن ، هی چمن ، چمن پر رنگ ، چمن کم رنگ…

قیمت ها هم هستن، همه چیز معلومه!

من اومدم اینجا تبلیغ بدم ، اینا هم تبلیغ منو قبول می کنن. چه خوب!

۲. دو تا فرم تبلیغ دهندگان و تبلیغ گیرندگان فقط یک فرم سرکاری است . من پر کردم رفتم یه صفحه دیگه باز همونا رو پرسید. پر نکردم دکمه رو زدم بازم رفتم همون جا؟! یا من به سن تحلیل نرسیدم یا این سایته من و سر کار گذاشته.

۳. اون ته سایت که رسیدم یهو یادم رفت واسه چی اومده بودم. یهو شد سایت خبری !

 

اما در نگاه اول ازش خوشم اومد تر و تمیز بود و به جز اون مشکل فرم ها مشکل دیگه ای ندیدم، به اینم ۴ بدم خوبه ؟ اگه ۴.۵ داشتم اونو میدادم ولی ۵ نه!

 

فکر کنم جا داره بهتر باشه …

sv

sv1

نگاه اول به ای‌نتورک:

 

۱. در نگاه اول رفتم برای ثبت نام در دوره mini-mba خیلی خوب بود، فاز اولش هم رایگان بود، اتفاقا یکی از دوستای عزیزم هم بین اساتید بود. جا داره همین جا به Sam عزیز سلام عرض کنم،

Hi Buddy …

 

وای فراموش کردم برای چی اومدم اینجا! تبلیغات کلیکی!

 

بخش اول عکسش خیلی خوبه ، اون آقاهه که داره میخنده فکر کنم خیلی مهربون باشه و از آقا قبلیه که یه ماه پیش اینجا بود بهتره. فکر کنم بشه سر قیمت کلیک ها ازش تخفیف بگیریم. (ما ایرانیان با انسان ها تجارت می کنیم نه با گرافیک و دستگاه و لپ تاپ، یکی از بهترین انواع بنرها، بنرهایی هستند که از تصویر انسان بومی همان منطقه استفاده می کنند.)

۲. توضیحات و آمار خوبی در مورد کلیک بازی اینجا اومده که به نظرم یکم زیادیه ، مثل وقتی مامانم میپرسه چقدر منو دوست داری منم میگم به اندازه ستاره ها!

۳. ییهو دیجیتال مارکتینگ شد!

۴. مورد اعتماد بیش از ۳۰۰۰ برند، به استناد ۳ تا از این ۳۰۰۰ تا.

۵. همکارانشون خیلی بی ربط هستن ، بیشتر به نظر میاد تبادل لینک کرده باشن تا همکاری، جای روزنامه همشهری هم این وسط خالیه، حتما اون تو یه بار آگهی دادن دیگه …

در کل همون ۴ خوبه ولی اینو بیشتر پسندیدم.

anet

anet1

پنل کاربری

پنل های کاربری این سه وبسایت تقریبا از یکدیگر کپی شده اند اما با تفاوت های زیاد. اگر بخوام رو راست بگم پنل anetwork را از همه بیشتر پسندیدم. فکر میکنم با توجه به قدیمی تر بودن این سایت نسبت به رقبا بقیه از این پنل کپی کرده باشند.

 

پنل کلیک یاب

پنل این سایت ساده و خوبه ، ازش راضی هستم و بهش امتیاز ۴ رو میدم.

cyp

پنل صبا ویژن

پنل صبا ویژن مثل گوشی موبایل نوکیا ۳۳۱۰ میمونه البته نه چند سال پیش ، در عصر iphone 6s . واسه همین بهش ۲ میدم!

svp

پنل شبکه تبلیغات

اگر به پنل کلیک یاب ۴ دادم معنی اون این نیست که شبکه تبلیغات ۵ میگیره ، باید بهش ۹ یا ۱۰ بدم اما اونوقت باید به صبا منفی بدم واسه همین به ۵ بسنده می‌کنم.

anetp

راحتی:

rahati

اطلاع‌رسانی:

info

کیفیت خدمات:

serq

پشتیبانی

اما به جاهای حساس رسیدیم ، وقتی کمپین ها رو شروع کردم اصلا فکر نمیکردم تو این کار اینقدر پشتیبانی مهم باشه، یک نفر از شبکه تبلیغات با من تماس گرفت و گفت یک کمپین راه انداختین؛ به کمک نیاز ندارین؟

 

من خشکم زد ، گفتم کمک؟

خیلی آقای مهربونی بود ، گفت بله اگر راهنمایی نیاز دارین بفرمایید.

گفتم : ممنونم راهنمایی خاصی نیاز ندارم !

 

ولی واقعا لذت بردم که براشون مهم بود که من یک کمپین راه اندازی کردم، انقدر این آقا خوش اخلاق بود که اسمش رو پرسیدم ولی طبق معمول یادم رفت یادداشت کنم. ولی از دو تای دیگه بگم، صبا ویژن که هیچ ، انگار نه انگار من ۱ میلیون تومن پول بی زبون ریختم به حسابشون، کلیک یاب هم که فرآیند واریز به حساب مختل شد و یک هفته طول کشید تا پولم رو پس بدن ! متاسفانه یک روز مسئول مالی نبود یک روز غیر نبود ، یک روز قیف نبود. واسه همین به شبکه تبلیغات ۵

 

میدم و به بقیه یک صفر کله گنده.

همه کسانی که امیرحسین اسماعیلی رو میشناسن میدونن که من تو نقد به خودم هم رحم نمیکنم چه برسه به بقیه!

sup

خدمات پس از فروش

باز یک آقای مهربون دیگه از شبکه تبلیغات بهم زنگ زد . حالمو پرسید و گفت چطور بود؟ همین برای من کافیه که یکی براش مهمه ، یا حداقل اینطور نشون میده. ولی این صبا ویژن نمیتونست مبلغ روزانه منو خرج کنه، آخرش تبلیغ من تو آپارات نمایش داده شد تا ییهو همه اعتبارم خرج بشه. واسه همین به اون دوتا دوباره یک صفر تپل میدم تا سیستمشون رو اصلاح کنن.

sserv

حال عمومی

حال عمومی من تو این پروسه خیلی پیچیده بود، تو سرویس کلیک یاب کنجکاو بودم ولی حالمو گرفت ، تو صبا ویژن منتظر یک اتفاق خیلی ویژه بودم ولی … تو شبکه تبلیغات پشتیبانی منو تحت تاثیر قرار داد، بهشون تبریک میگم.

rank

اما رده بندی نهایی رو باید به این شکل بچینم،‌ضمن اینکه جای هیچ نظر و انتقادی رو برای این دوستان نمیزارم ، این تجربه شخصی منه و با هیچ دلیل و منطقی نمیشه این فکر رو از سرم بیرون کرد. شرمنده!


تگ ها : بررسی کودکانه تبلیغات کلیکی در ایران تبلیغات کلیکی چیست؟ تبلیقات کودکانه انواع رویکرد در تبلیغات کلیکی برای ترویج کسب‌کارها ماهنامه خلاقیت تجاری زرافه تبلیغات کلیکی چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟ سایت های تبلیغات کلیکی ایرانی تبلیغات صبا شبکه تبلیغاتی انتورک مجله زرافه ۷ مجله تبلیغات تشنج در کودکان [بایگانی] کسب درآمد از تبلیغات کلیکی ایرانی (کدام سایت ها بهترند) برخورد با سایتهای کلیکی دانلود کتاب ماهنامه خلاقیت تجاری زرافه کارآفرینی آینده پژوهان فکور نویسنده در کارآفرینی آینده پژوهان فکور تعرفه تبلیغات اینترنتی مجلات اقتصادی زرافه ۷ در راه است همه چیز درباره تبلیغات کلیکی کسب درآمد از طریق اینترنت تبلیغات کلیکی چیست ؟ + مزایا و معایب تبلیغات کلیکی مقاله روش های عمده در تبلیغات اینترنتی پولدار شوید سایت های کلیکی ایرانی خدا وکیلی کسب در آمد از اینترنت در ایران واقعیت دارد؟ کسب درآمد از اینترنت، کلیک کنید پول بگیرید بهترین و پردرامد ترین سایتهای کلیکی خارجی و ایرانی تولید شاکر بهینه سازی جملات در تبلیغات کلیکی چگونه برای استارتاپ خود یک اسم انتخاب کنیم درباره تبلیغات کلیکی چه می دانید؟ درامد از سایتهای کلیکی (neobux) خبر مفید: آخرین اخبار خبرگزاری ها و سایت های خبری ایران و جهان بررسی سیاست های سازمان سینمایی و جشنواره فجر در «شب‌های شفاهی» خبرهای علمی و پزشکی غربالگری 20 بیماری متابولیکی در نوزادان ایرانی تست و بررسی رنو فلوئنس دنده‌ای 2016 در ایران، دست دوم فرانسوی زیر ساخت سایت تبلیغات کلیکی مقدمه ای بر آموزش بازاریابی بررسی بیماری کزاز Telegram حذف ویزای کاغذی ایران تا ۶ ماه دیگر جام جم آنلاین اسکریپت تبلیغات کلیکی Zeus زئوس ptciran ورژن 5 7 مجله اينترنتي هلو شامل اخبار، مدل لباس، پزشکي، زناشويي، سبک زندگي دانلود بازی اندروید 37 مراقب آسیب های «تلگرام جعلی» باشید کسب و کار اینترنتی با GPTPlanet لینگ تلگرام نقل وانتقالات IMG روش افزایش محبوبیت کسب و کار اینترنتی در سال ۲۰۱۷ عروسک سکه ای موزیکال همه چیز درباره قدیمی ترین شرکت طراحی سایت ایران تبیین تفاوت تبلیغ ی با پروپاگاندای غربی مطالب علمی و جالب سورس بازی جاذبه (ایکلیپس) قلم گلکسی نوت 7 با قابلیت های به روز شده همراه خواهد بود سورس بازی زیبا وجذاب دفاع از قلعه شیوع بیماری هپاتیت B در قم 1.3 درصد است/ طرح شناسایی بیماری

نظرات




نماد