سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

محتوای این پست به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف شد.

یک ضرب المثل قدیمی هست که میگه ” هر آمدنی، رفتنی دارد “. اپلیکیشن وایبر هم در ایران طی یک دوره یکی از پرمخاطب ترین برنامه‌ی پیام رسان برای اندروید، آی او اس و ویندوز بود، اما با بروز مشکلات و اختلالات فراوان این اپلیکیشن امروز در ایران به فراموشی سپرده شده است. درست 3 سال پیش بود که اپلیکیشن وایبر دیگر مثل قبل اون سرعت و کیفیت لازم را نداشت و همین دلایل اندک باعث شد که کاربران گوشی های هوشمند از وایبر به سمت اپلیکیشن بی نام و نشانی به اسم تلگرام مهاجرت کنند. تلگرام در آن برهه‌ی زمانی یک اپلیکیشن با امکانات خیلی کمتر از وایبر و واتس اپ بود اما سرعت خیره کننده ی آن در ارسال پیام متنی باعث شد که امروز به محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسان در ایران تبدیل شود.

اما تلگرام هم ممکن است یک روزی به سرنوشت وایبر در ایران دچار شده و جای خود را به اپلیکیشن های پیام رسان دیگری بدهد. همانطور که خودش جای وایبر را گرفت! اما پس از تلگرام، چه اپلیکیشنی جایگزین می شود؟ در ادامه به معرفی 5 تا از محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسان می پرداریم که این شانس را دارند تا در نبود تلگرام یک جایگزین خوب باشند.

 

 

برای مشاهده بهترین برنامه های چت به پست ” معرفی ۱۰ تا از بهترین برنامه های چت و گفتگو برای گوشی و تبلت شما ” مراجعه نمایید.


تگ ها :

نظرات




نماد