سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

برای این که از کنسول بازی جدید ماکروسافت به نام ایکس باکس وان ایکس (Xbox One X)  لذت بیشتری ببرید این 10 ترفندی که برای شما آماده کرده ایم را رعایت کنید.

1- Xbox One X خود را کجا بگذارید

قبل از اینکه شما حتی کنسول خود را وصل کنید، باید به این نکته توجه داشته باشید که کنسول بازی خود را کجا قرار دهید. کنسول های بازی همه در حال اجرای بازی های سنگین گرافیکی گرم میشوند! پس باید دقت داشته باشید که Xbox One X را در جای صاف و دور از گرما بگذارید.

2- Xbox One X و لذت از بازی های 4K

یکی از بزرگترین دلایل برای گرفتن یک Xbox One X این است که می توانید بازی ها را با رزولوشن 4K بازی کند. همه بازی ها در کیفیت 4K اجرا نمی شوند، بنابراین اگر گرافیک در هر بازی قدیمی Xbox One در ایکس باکس وان ایکس تغییر نکرد، تعجب نکنید. در اینجا لیستی از برخی از بازی هایی است که با کیفیت 4K آماده هستند و یا در آینده نزدیک منتشر خواهند شد:

 

Forza Motorsport 7
For Honor
Resident Evil 7
State of Decay 2
Metro Exodus
The Last Night
Assassin’s Creed Origins
Forza Horizon 3 ($29.99 at Dell Home)
Super Lucky’s Tale
PlayerUnknown’s Battlegrounds
Deep Rock Galactic
Minecraft
Dragon Ball FighterZ
Ghost Recon: Wildlands
Rocket League
Middle-Earth: Shadow of War
CodeVein
Sea of Thieves
Crackdown 3
Destiny 2
Gears of War 4
Killer Instinct
Halo Wars 2
Final Fantasy XV

3- تلویزیون مناسب برای Xbox One X

خب، بنابراین شما کنسول فوق العاده جدید، برای بازی های 4K دارید و اگر بازی های شما با این کیفیت اجرا نمی شوند احتمالا مشکل از تلویزیون شماست. برای دیدن این گرافیک فوق العاده شما نیاز به یک تلویزیون 4K با فرمت HDR10 دارید. طبق گفته مایکروسافت، تلویزیون هایی که با کنسول جدید شما سازگار هستند، ممکن است برچسب گذاری شوند:

 

4K
4K Ultra HD
UHD
UHD 4K
SUHD TV
Ultra HD
Ultra UDTV
2160p
3840 x 2160 at 24 Hz
50 Hz
60 Hz
HDR Premium
High Dynamic Range
HDR
UHD Color
Ultra HD Premium
Ultra HD deep color

4- کابل HDMI مناسب برای Xbox One X

اگر مطمئن هستید که تلویزیون و بازی 4K است و گرافیک بازی 4K نمی باشد احتمالا به دلیل خروجی HDMI شما است. در برخی از تلویزیون ها، تنها یکی از خروجی های HDMI 4K در 60 هرتز است که برای Xbox One X شما مناسب است. برای اطمینان از استفاده از سمت راست، راهنمای تلویزیون خود را بررسی کنید.

5- چگونه بازی های کنسول قدیمی را به Xbox One X انتقال دهیم

هنگامی که Xbox One X خود را برای اولین بار راه اندازی می کنید، باید آخرین به روز رسانی را دانلود کنید. هنگامی که شما آن را مرتب کرده اید، می خواهید بازی های خود را به Xbox One X از Xbox One خود منتقل کنید. انتقال بازی هایتان سریعتر از دانلود بازی از مایکروسافت است. روی Xbox قدیمی خود، دکمه Xbox را در کنترل خود فشار دهید و به Settings > Network > Network transfer بروید و با انتقال شبکه جعبه را انتخاب کنید. بعد، X خود را روشن کنید و به Settings > Network > Network transfer بروید. در این صفحه Xbox قدیمی شما لیست شده است. آن را انتخاب کنید و بازی هایی را که می خواهید روی X خود کپی کنید را انتخاب کنید. انتخاب کپی انتخاب شده برای دریافت روند.

 

6- تغییر در کیفیت Xbox One X

شما می توانید X خود را بین 4K و رزولوشن پایین تر برای بازی های قدیمی که 4K نیست، به طور خودکار ایجاد کنید. دکمه Xbox را روی کنترل خود فشار دهید و به System> Settings> Display & sound> Output Video بروید. سپس، تنظیمات تلویزیون را به 720p یا 1080p تنظیم کنید.

7- استفاده از برنامه های Xbox One X بر روی تلویزیون

اگر ماهواره یا کابل دارید، می توانید از Xbox One X خود برای کنترل جعبه تنظیم درست مانند Hulu و Netflix استفاده کنید. کابل HDMI را از تلویزیون یا جعبه تلویزیون ماهواره ای از تلویزیون جدا کنید، سپس آن را به پورت HDMI IN کنسول خود وصل کنید.

8- شما نیاز به یک آداپتور برای Kinect دارید

آیا می خواهید Kinect را به X خود انتقال دهید؟ خوب، شما یک آداپتور Xbox Kinect نیاز دارید از آنجا که سیستم جدید بدون آن سازگار نیست. هر چند ممکن است سخت در پیدا کردن یک آداپتور باشید. در زمان نوشتن این پست، اکثر فروشگاه های آنلاین بزرگ، از جمله فروشگاه مایکروسافت ایکس باکس، فروخته می شوند.

9- در Xbox One X از کورتانا استفاده کنید

اگر فقط از Kinect خود فقط برای دستورات صوتی استفاده می کنید، پس ممکن است به یک آداپتور نیاز نداشته باشید. سعی کنید از ویژگی Cortana استفاده کنید. این قابلیت نسبت به Kinect قابل اعتمادتر است و در تکمیل دستورات شما سریعتر کار می کند. برای شروع، روی دکمه Xbox روی کنترلرتان ضربه بزنید، Settings > All settings > System > Cortana settings را انتخاب کنید. کلید خاموش و روشن روی کنترل خود فشار دهید. برای پایان دادن به تنظیم، اکنون Restart کنید تا ایکس باکس خود را مجددا راه اندازی کنید.

10- اتصال هارد خارجی به Xbox One X

یکی از بهترین لوازم جانبی برای خرید Xbox One X یک هارد دیسک خارجی است. Xbox One X دارای یک درایو داخلی 1 ترابایت است، اما اگر بتوانید مجموعه بازی مناسب و معقول را داشته باشید، می توانید سریعا استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که هارد شما دارای یک اتصال USB 3.0، حداقل 256 گیگابایت فضای ذخیره و یک پارتیشن است.


تگ ها :

نظرات




نماد