سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

 

فرض کنید که رمز عبور وای فای خود را به همسایه یا دوستتان داده اید تا چند لحظه ای از اینترنت شما استفاده کنند. اما بعد از مدتی حس می کنید که حجم مصرفی تان به شدت بالا رفته و یا سرعت اینترنت تان افت کرده است. شاید هم علت این امر را هک شدن شبکه وای فای خود می دانید. در این مواقع، همانطور که مشخص است بهترین کار مشاهده لیست سیستم هایی است که به وای فای شما متصل هستند. یعنی آی پی، نوع و آدرس مک دستگاه های متصل به شبکه خود را بررسی کرده و هرکدام که به نظرتان ناشناس می آید را از شبکه بیرون بی اندازید. با ما همراه باشید تا نحوه این کار با استفاده از یک اپلیکیشن اندرویدی را برایتان شرح دهیم.

 

اول از هر چیزی توجه داشته باشید که دستگاه اندرویدی شما باید روت شده باشد در غیر اینصورت قادر به استفاده از اپلیکیشن مربوطه و در نتیجه اجرایی کردن این ترفند نخواهید بود. اگر اینطور هست می توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کرده و نرم افزار Pixel NetCut (Root) را دانلود و بر روی اسمارت فون خود نصب نمایید.

 

دانلود اپلیکیشن Pixel NetCut (Root) از فروشگاه گوگل پلی

 

اپلیکیشن مذکور را پس از نصب، اجرا کرده و سپس بر روی Grant ضربه بزنید. تا دسترسی های لازم صادر شود. بعد از آن شما به صفحه اصلی برنامه ارجاع داده می شوید که در داخل آن می توانید بر روی دکمه Scan ضربه بزنید تا لیست تمام دستگاه های متصل به شبکه وای فای شما اسکن و نمایش داده شود. توجه داشته باشید که نام دستگاه اندرویدی خود را نیز در این لیست مشاهده خواهید کرد زیرا همانطور که مشخص است هم اکنون به این شبکه متصل هستید.

 

 

بعد از اینکه اسکن تمام شد لیست دستگاه های در حال استفاده از وای فای را به همراه آی پی و مک آدرس آنها مشاهده خواهید کرد. اگر تشخیص این دستگاه ها اندکی برایتان دشوار به نظر می رسد کافیست روی آن ضربه زده و نام سازنده آن را نیز مشاهده فرمایید. همچنین قادر خواهید بود با ضربه زدن روی علامت قلم در کنار هر کدام از این دستگاه ها، یک نام دلخواه و ترجیحاً مرتبط با آن را وارد کرده تا از این پس قادر به تشخیص راحت تر دستگاه های متصل باشید.

اگر تشخیص دادید که یک یا چند دستگاه داخل لیست به شما تعلق ندارند می توانید به راحتی و تنها به یک ضربه آنها را از شبکه خود بیرون بی اندازید. بدین منظور نیز کافیست بر روی دکمه ی سوییچی که در کنار هر کدام از آنها وجود دارند ضربه زده تا به رنگ قرمز در آید که به معنی غیر فعال کردن دسترسی این دستگاه به شبکه شما است. مطمئناً عاشق این قابلیت خواهید شد. هر کس که پایش را از حد خود فراتر گذاشت می توانید تنها با یک ضربه، مانع دسترسی او به اینترنت شوید. بدون شک در این زمانه بدترین شکنجه ممکن همین نبود اینترنت خواهد بود!

 

 

توجه داشته باشید که این اپلیکیشن، چندین ابزار تخصصی مرتبط با شبکه را نیز شامل می شود. به عنوان مثال شما همچنین قادر خواهید بود پورت های رزرو شده توسط هرکدام از این دستگاه ها را نیز مشاهده نمایید. 


تگ ها :

نظرات




نماد