سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

به اکثر کسب‌وکارهای نوپا و توسعه یافته ثابت شده که تبلیغات کلیکی می‌تواند بخش بزرگی از نیازهای دیجیتال مارکتینگ آنها را برآورده کند. ولی خیلی از کسب‌وکارها هم هستند که بدون هیچ دلیل مشخصی از دید خودشان، از تبلیغات کلیکی کلیکی نتیجه مطلوبی نمی‌گیرند. در ادامه به ۵ راه اشاره می‌کنیم که بواسطه آنها می‌توانید بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغات کلیکی خود را صورت دهید.

برای هر کمپین تبلیغاتی خود، بنرهای منحصر به فرد طراحی کنید:

همیشه در نظر داشته باشید که در حال حاضر مخاطبان شما می‌خواهند که از آخرین محصولات و خدمات شما مطلع باشند . این مورد فقط به فعالیت درون شبکه‌های اجتماعی محدود نمی‌شود؛ بلکه در تبلیغات کلیکی هم لازم است که با آغاز هر کمپین جدید، یک ایده و کمپین جدید به مخاطبان خود نشان دهید. هیچ وقت فروش‌های ویژه خود را دست کم نگیرید؛ زیرا ایده‌های ساده‌ای برای تبلیغات هستند که به راحتی روی نرخ تبدیل شما تاثیر مثبت چشمگیری می‌گذارند.

 

همیشه سئو و تبلیغات کلیکی مکمل هم هستند:

سئو و تبلیغات کلیکی یک رابطه خیلی نزدیکی با هم دارند. حتما پیش آمده که پس از دیدن تبلیغی، نام کمپانی آگهی‌دهنده را جستجو کرده‌اید. یا اینکه کمپانی‌ای که قبلا در جستجوهای خود دیده بودید را در یک بنر دیده‌اید و روی آن کلیک کرده‌اید. این نشان می‌دهد که سئو و تبلیغات کلیکی، مستقیما روی بازدهی همدیگر تاثیر می‌گذارند. پس لازم است همواره روی بهینه‌سازی هر دو آنها کار کنید.

تبلیغات کلیکی

بهینه‌سازی صفحه فرود:

صفحه فرود یکی از مهمترین المان‌های مهم تبلیغات کلیکی است که می‌تواند در موفقیت کمپین تعیین کننده باشد. در  بررسی مطالعاتی ما، مشخص شده که حدود ۷۰% کمپین‌های PPC به خاطر ایرادات درون صفحه فرودشان شکست می‌خورند.

 

زمان و بهره‌وری از موقعیت جغرافیایی را همیشه در نظر بگیرید:

زمان بندی کمپین شما از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل همیشه می‌گویند که زمان شروع و پایان کمپین خود را مشخص کنید. مثلا اگر شما یک فروشگاه اینترنتی دارید، بهترین زمان برای ایجاد کمپین مربوط به لوازم تحریر، شهریور ماه است. از سوی دیگر لازم است که موقعیت جغرافیایی را همیشه در نظر بگیرید. مثلا لوازم اسکی در جنوب کشور فروش قابل توجهی ندارند و به همین خاطر بهتر است که فقط قسمت شمالی کشور را مورد هدف تبلیغات خود قرار دهید.

 

استفاده از امکاناتی که آژانس‌های تبلیغاتی ارائه می‌دهند

هر یک از آژانس‌های تبلیغاتی امکاناتی به آگهی‌دهندگان ارائه می‌دهند که بواسطه آنها می‌توانند کمپین‌های متفاوتی داشته‌باشند. برای مثال هدفگیری مجدد یکی از هدفمندی‌های موثری به حساب می‌آید که اخیرا در کشور ما مورد توجه قرار گرفته است.  هدفگیری مجدد، نمایش تبلیغ به کاربرانی است که قبلاً به وب‌سایت شما آمده‌اند و منجر به بازگشت آن‌ها به وب‌سایت شما می‌شود.

هر یک از راه‌هایی که در بالا ذکر شد، به تنهایی موفقیت کمپین PPC شما را تضمین نمی‌کنند و لازم است که به صورت موازی روی آنها کار کنید تا نتیجه مطلوب را دریافت کنید.


تگ ها : ۵ راه برای بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغات کلیکی تبلیغات کلیکی چیست و راه حل های بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغات کلیکی چیست و راه حل های بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغات آموزش بهینه سازی متن برای تبلیغات کلیکی گوگل ۴ روش بهینه سازی کمپین های تبلیغات کلیکی PPC » بلاگ ادز کلیک 5 ترفند برای بهینه‌سازی متن آگهی تبلیغات گوگل کدام روش بهتر است: سئو یا تبلیغات کلیکی چک لیست اجرای کمپین‌های تبلیغات کلیکی — آکادمی ای‌نتورک تبلیغات کلیکی از نگاه سئو ۵ دلیل مهم شکست تبلیغات کلیکی گوگل را بشناسید انواع رویکرد در تبلیغات کلیکی برای ترویج کسب‌کارها کمپین تبلیغاتی موفق راهی بسوی کسب درآمد بیشتر 8 ابزار رایگان برای یافتن کلیدواژه در تبلیغات کلیکی تبلیغات کلیکی چگونه نتایج موتورهای جستجو را به نفع شما تغییر می 5 ایده خلاقانه برای ساخت کمپین های تبلیغاتی B2C سودآور راه اندازی کمپین تبلیغات اینترنتی در گوگل تبلیغات کلیکی از هدررفت سرمایه‌ی شما جلوگیری می‌کند.[اینفوگرافی بهینه سازی سایت و سئو بایگانی Pin by web designer on تبلیغات کلیکی ۵ پيشنهاد بازاريابي براي افزايش بازدهي يک فروشگاه آنلاين Épinglé par web designer sur تبلیغات کلیکی مقایسه بازاریابی مقاله و بازاریابی تبلیغات کلیکی برای داشتن تبلیغات کلیکی در مقابل سئو آموزش تبلیغات کلیکی در گوگل آپارات نوین مارکتینگ: تبلیغات در گوگل ( مجری ارشد گوگل ) برداشتن فیلتر از تبلیغات کلیکی گوگل مزایا و معایب کمپین های دستگاه محور در تبلیغات کلیکی نکات طلایی برای موفقیت در تبلیغات اینترنتی کسب و کار تبلیغات کلیکی یا بهینه سازی وب سایت [PDF]2. ایجاد مشتریان بالقوه تقسیم بودجه بازاریابی بین سئو و تبلیغات کلیکی Adsify 10 نکته برای رسیدن به بهترین خروجی هنگام اجرای کمپین های تبلیغات کلیکی چیست؟ دیجیتال مارکتینگ Google Adwords تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز بهینه سازی تبلیغ در گوگل (Google adwords) تبلیغات کلیکی بایگانی تبلیغات کلیکی + سئو = دو جفت بی همتا در بهشت بازاریابی Pin de web designer en تبلیغات کلیکی تبلیغات در گوگل با اسمارت مدیا ، دیجیتال مارکتینگ ، تبلیغات تبلیغات در گوگل چگونه کمپین فیسبوکی شما واقعا ارزشمند می شود نقش تبلیغات کلیدی در کسب و کار شما چیست؟ آموزش بهینه سازی متن برای تبلیغات کلیکی گوگل [PDF]Tabliq.com ۲۱ مورد قابل توجه در تبلیغات کلیکی 6 باید و نباید ایجاد کمپین های تبلیغاتی آموزش تبلیغات کلیکی گوگل سئو یا تبلیغات کلیکی؟ مسئله این است! تبلیغات در شبکه های اجتماعی تبلیغات گوگل pari92 نویسنده در آموزش کسب و کار اینترنتی Pay Per Click – آی آر سامانه انواع روش تبلیغات در اینترنت بایگانی‌ها استراتژی محتوا تبلیغات گوگل ، کمپین تبلیغاتی گوگل و تبلیغات کلیکی گوگل تبلیغات در گوگل، تبلیغ در گوگل، گوگل ادوردز آشنایی بیشتر با تبلیغات کلیکی یا PPC درِگوشی از تبلیغات کلیکی بازاریابی آنلاین به زبان ساده آوازه آغاز تبلیغات با گوگل ادوردز تبلیغات کلیکی [PPT]PowerPoint Presentation

نظرات




نماد