سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

شرکت هایی که از تصاویر پروژه های مشتریان شان در وب سایت خود به صورت اورجینال و عالی استفاده می کنند را در این مقاله به شما معرفی می کنیم.

خیلی از شرکت های طراحی شبیه هم می باشند. حتی زمانی که شما مشتریان بنام و بزرگ، پروژه های بسیار وسیع و فعالیت های منحصر به فردی داشته باشید، باید تصاویری از آن ها را در یک شبکه و یا جدول استاندارد در وب سایت خود قرار دهید و به این صورت متوجه خواهید که همه چیز به نفع شما تغییر خواهد کرد.

در این مقاله 10 وب سایت شرکت های طراحی را که همگی جدید بوده و در سال 2017 هم چنان فعال و زنده می باشند را به شما معرفی می کنیم. این وب سایت ها اندکی در استفاده از تصاویر شان متفاوت عمل کرده اند. منظور ما از معرفی کردن این وب سایت ها در این مقاله این نیست که آن ها بی نظیر و کامل می باشند، تنها به این منظور به کار رفته اند که الهاماتی برای طراحی مجدد وب سایت شما باشند.

 

1.CREANO

CREANO از روش "هرچه ساده تر، بهتر" در تصاویر پروژه های خود استفاده می کند.

 

این وب سایت در سال 2015 راه اندازی شد. CREANO یک استدیو دیجیتالی می باشد و با مشتریانی مانند SIMONE & SIMON، CALRINS و TRUFFAUT کار کرده است. در طراحی سایت جدید این برند، از روش "هر چه ساده تر، بهتر" در تصاویر و موارد بصری بهره گرفته شده است.

 در نگاه اول، تصاویر پروژه ها در یک حاله دایره ای شکل پنهان می باشند که با کلیک بر روی آن می توانید  آن تصاویر و پروژه ها را به صوررت کامل مشاهده نمایید و باعث می شود تا شما برای جستجو کردن در این وب سایت بیشتر مشتاق شوید.

این روش بسیار اورجینال و کاربردی می باشد و به راحتی می تواند به نحو احسنت تصاویر پروژه ها و فعالیت های شرکت را در معرض نمایش بگذارد و به این ترتیب نمونه کارهای این شرکت به راحتی و به شکل زیبایی در دسترس کاربران قرار می گیرد.

 

  1. THE D4D

THE D4D از این که به روشی آشکار تصاویر را در وب سایت جدید خود نشان دهد، ممانعت به عمل می آورد.

 

این وب سایت در سال 2006 راه اندازی شد. این شرکت خود را این گونه توضیح می دهد "شرکت تعریف کننده داستان ها از چندین بعد و از چندین ابعاد". در این شرکت طراحان متخصص و حرفه ای وجود دارند و در زمینه طراحی و محتوا حرف اول را می زند. در این وب سایت لیستی از مشتریانی مانند APPLE، CISCO، NBS، UNIVERSITY OF CALIFORNIA وجود دارد. طراحی سایت جدید THE D4D از تصاویر تاثیر گذار و تمام صفحه استفاده می کند تا پروژه های انجام شده شان را در معرض نمایش بگذارند. زمانی که به بخش تصاویر این وب سایت رجوع می کنید، چشمان تان از تعجب گرد خواهد شد. در این وب سایت به طرز شگفت انگیز و بسیار متفاوتی نسبت به سایت های مشابه، از تصاویر شرکت و پروژه ها استفاده شده است که حس آزادی را به کاربر منتقل می کند و باعث شده است تا این شرکت بسیار برجسته و خلاقانه به نظر برسد.

 

  1. NORTH 2

NORTH 2 روشی غیر معمول را به کار می برد تا تصاویر پروژه های شان را نشان دهند.

NORTH 2 یک استدیو کوچک طراحی می باشد. این وب سایت در سال 2010 راه اندازی شد و از جمله مشتریان به نامی که با آن ها کار کرده اند شرکت معماری و ساختمان HASSAN ABUL، شرکت تولید مواد غذایی ATLANTIC GRUPA و شرکت بازیافت BICIKI FUMIC می باشد.

زمانی که بحث نمایان کردن تصاویر پروژه ها و نمونه کارها در شرکت های طراحی می شود، روش معمول این می باشد که از تصاویر واقعی خود پروژه استفاده شود، اما NORTH 2 در این زمینه اندکی متفاوت عمل نموده است.

در این طراحی جدید، هر پروژه و نمونه کار در یک کروسل قرار دارد و محصول هر پروژه توسط یک دست که آن را در بر گفته است، نمایش داده می شود. این روش یک استراتژی اوریجینال می باشد و برای مشتریانی که نیازمند شرکت طراحی می باشند که محصولات شان به نحوه ای متفاوت نمایش داده شود، بسیار مناسب می باشد.

 

JOSEPHMARK

JOSEPHMARK یک راه حل بسیار آشکاری را برای مشکل چگونگی نشان دادن پروژه ها و فعایت های شان پیدا نمودند.

این وب سایت در سال 2004 راه اندازی شد. JOSEPHMARK یک شرکت طراحی دیجیتالی می باشد که مقر اصلی آن در QUEENSLAND می باشد. مشتریان آن ها شاملMUSIC DISCOVERY PLATFORM UNDERTONE، STARTUP HUM VEST و SOCIAL TY COMPANY XUMO می باشد. زمانی که بحث کارهای تبلیغاتی یک شرکت طراحی می شود، یکی از بزرگ ترین مشکلات به این ترتیب است: زمانی که پروژه های مهیج بسیاری را تقبل کرده اید و می خواهید به دنیا آن ها را معرفی کنید، ممکن است موفق نشوید، زیرا هنوز آن ها را کامل نکره اید و چیزی برای نشان دادن ندارید. JOSEPHMARK یک راه حل عالی را برای نشان دادن این موارد در وب سایت جدید خود استفاده نمود: نمونه کارهای خود را به دو دسته "در حال ساخت" و "تکمیل شده" تقسیم بندی نمود. این مورد می تواند ایده بسیار عالی باشد، زیرا می توانید انواع فعالیت های شرکت طراحی را در یک نگاه و حتی میزان پیشرفت آن ها در پروژه ها را بررسی نمایید.

 

CAVANAS UNITED

CAVANAS UNITED از رو عمد تصاویر تمام صفحه پروژه ها را در طراحی وب سایت جدید خود مبهم و پنهان می سازد.

CAVANAS UNITED یک شرکت طراحی سرویس های دیجتالی می باشد که در شهر نیویورک قرار دارد. این وب سایت و این برند در سال 2005 راه اندازی شد و از جمله مشتریان آن ها SHOWTIME NETWORKS، CREDITT SUISSE، BBC XORLDWIDE و ESTEE LAUDER می باشد. در حالی که خیلی از شرکت های طراحی سایت به دنبال تصاویر پر انرژی و رنگارنگ می باشند تا در سایت های خود قرار دهند، CAVANAS UNIED روش مخالفی را در پیش گرفته است. این وب سایت تمامی تصاویر پروژه های خود را در پیش زمینه و در زیر یک فیلتر یک رنگ و یک دست پنهان می سازد تا از سبک تلویزیون های قدیمی استفاده نماید. شاید این روش اندکی عجیب باشد، اما در اورجینال به نظر رسیدن وب سایت تاثیر بسزایی دارد و باعث می شود تا کاربران و مشتریان، این شرکت طراحی سایت را یک شرکت عادی و معمولی تلقی نکنند.

 

EPOK DESIGN

صفحه اول EPOK DESIGN از یک تصویر برجسته استفاده نموده است.

این وب سایت در سال 2009 در فرانسه تاسیس شد. EPOK DESIGN یک استدیو طراحی می باشد که مختصص پروژه های بصری و طراحی وب سایت ها می باشد. صفحه اول این وب سایت از یک ابزار غیر معمولی برای کادر بندی تصاویر پروژه ها استفاده می کند که در کنار هر یک از تصاویر مستطیل کوچکی قرار دارد. این امر باعث می شود تا حس پویایی در این وب سایت مطرح شود. اگر روی فلش ها به صورت مداوم کلیک را فشار دهید، متن های اضافه تری را مشاهده می نمایید و به این صورت جزئیات بیشتری درباره هر پروژه را می توانید به دست آورید.

 

BOORBOOL

تصاویر تمام صفحه در BOORBOOL می تواند شما را به پروژه های موجود جذب نماید.

این وب سایت در سال 2001 در LYON در فرانسه تاسیس شد BOORBOOL در ارتباطات جهانی، طراحی گرافیکی و برنامه نویسی مولتی مدیا ها تخصص دارد. مشتریان آن ها شامل این موارد می باشد:Le Marché de la Mode Vintage Lyon, legal institution La Chambre des Notaires du Rhône  و .watchmaker Jean Richard این وب سایت در سال 2017 طراحی خود را تغییر داده و جدید نموده است. زمانی که در این سایت به سمت بالا و پایین اسکرول می نمایید، به بهترین نحو تصاویر تمام صفحه برای تان نمایان می شوند. شاید تمام مشتریان این وب سایت خیلی چشمگیر و برجسته نباشند، اما تصاویر آن ها به حدی با سلیقه انتخاب شده است که در جلب نظر کاربران به فعالیت های این شرکت موفق عمل کرده است. در این طراحی وب سایت به گونه ای بسیار عالی از متن های رنگ سفید به کار برده شده است و استفاده از این مورد نتوانسته است در موثر و مفید بودن این وب سایت، کوچک ترین تاثیری بگذارد.

 

APPLOUD

نمایش تصاویر پروژه ها به گونه ای مبهم و تاریک می تواند حس پیشرفته ای را در وب سایت جدید پرتغالی ایجاد نماید. این وب سایت در سال 2012 تاسیس شده است. APPLOUD یک شرکت طراحی دیجیتالی در کشور پرتغال می باشد. در این شرکت از استراتژی، خلاقیت و تکنولوژی بسیار عالی به کار گرفته می شود. مشتریان آن ها از جمله این موارد می باشند:

BMW, MINI, Red Bull, Bang & Olufsen, Jaguar Land Rover, Vodafone and Airbnb.

مانند CAVANAS UNITED، APPLOUD از روش پنهان و مبهم کردن تصاویر در وب سایت جدید خود استفاده می کند. این روش به تصاویر حس مرموز بودن و در عین حال پیشرفته ای می دهد و باعث می شود تا فضای بیشتری برای نمایان کردن سایر عوامل در این وب سایت وجود داشته باشد.

 

EQUAL PARTS STUDIO

EQUAL PARTS STUDIO، پروژه ها و فعالیت های خود را به صورت GIF در معرض نمایش کاربران و مخاطبان وب سایت خود می گذارند.

این وب سایت در سال 2016 تاسیس شده است. مقر EQUAL PARTS STUDIO در تورنتو کانادا می باشد که روی برند سازی و طراحی دیجتالی تمرکز دارند. این شرکت در ارتقای ارتباطات برای بیزینس ها و تجارت ها و یا شرکت های تازه تاسیس، مهارت و تخصص بالایی دارد . این شرکت در طراحی وب سایت خود توسط مولتی مدیا هایی، شروع به نمایش پروژه ها و فعالیت های خود نموده است. زمانی که بحث نمایش بصری پروژه ها می شود، خیلی از شرکت های طراحی انتخاب اولشان فیلم و یا عکس و یا ترکیبی از آن ها می باشد. EQUAL PARTS STUDIO از یک روش کاملا متفاوت استفاده نموده است، تصاویر و یا ویدئوهای پروژه های خود را تبدیل به GIF بامزه و جالبی می کند. این GIF روشن، واضح، بامزه و برای کسانی که از مشاهده روش تکراری درباره نمونه کار وب سایت ها خسته شده اند، بسیار گزینه مناسبی می باشد. این وب سایت با انجام این روش توانسته است تا در میان سایر سایت ها، ممتاز و برجسته نمایان شود.

 

MERIC-MICHEL

در وب سایت  MERIC-MICHEL، تصاویر به گونه متفاوت و جالب انتخاب شده اند.

MERIC-MICHEL یک شرکت تولید محصولات دیجیتالی در پاریس می باشد. این شرکت در سال 2012 راه اندازی شده است و در زمینه ارائه راه حل های تعاملی در وب سایت ها، رابط های کاربری و عملیات دیجتالی تخصص دارد.روشی که این وب سایت تصاویر پروژه های خود را نشان می دهد بسیار مهیج می باشد و باعث شده است تا نظر خیلی از کاربران به آن سایت جلب شود. نگاهی به این وب سایت بی اندازید و از تصاویر خارق العاده ای که در آن جا وجود دارد لذت ببرید.


تگ ها : 10 شرکت برتر طراحی که از تصاویر پروژه ها و فعالیت های شرکت آژمان طراحان کیان طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران [DOC]ادامه مطلب رادفان 10 فروشگاه اینترنتی برتر ایران در سال 94 [PDF]فناپ در میان غول های اقتصادی کشور شهاب جوامنردی: هر فناپی گروه شرکت های فناوری اطلاعات همفکران زفره مدیا [PDF]Informatic(1).pdf2.26 MB گوگل آخرین اخبار startupweekend تمامی محصولات،ابزارها و خدمات ارائه شده توسط گوگل طراحی وب سایت در بوشهر 10 قانون مهم در طراحی UX وب سایت محبوب ترین شبکه های اجتماعی جهان پرسش های متداول مقالات طراحی سایت [PDF]دستورالعمل شرکت در فراخوان مشاوره تحقیقات بازار و طراحی طراحی وب سایت حرفه ای [PDF]رسمیت عضویت بانک گردشگری در سازمان جهانی جهانگردی دانشگاه علوم مجمع تشکل های دانش بنیان [DOC]شاخصهای ارزیابی وب سایت شرکت های معماری داخلی و دکوراتورها [PDF]معرفی پادشاه دنیای کامپیوتر توصیه هایی برای زوج های طراحی سایت ، طراحی وب سایت ، بهینه سازی وب ، سئو ده دوربین برتر دنیا در سال 2017 برای پوشش فضاهای داده پرداز ثبت مالکیت طرح و پروژه های اجرایی پروژه ها یکصدا [PDF]ابد و یک روز [PDF]معرفي نظام هاي رتبه بندي دانشگاههاي جهان همه چیز در مورد نحوه استفاده از امکانات اینستاگرام برای تجارت [PDF]سازمان پدافند غیرعامل کشور قرارگاه پدافند سایبری کشور [PDF]فصل نامه داخلی شرکت نفت ایرانول طراحی وب سایت عکاسی [PDF]پیام یونسکو تجارت برده [PDF]آینده افتا در سیستم های کنترل صنعتی اینفوگرافیک هارپ سلاح جدید در جنگ‌های آینده؟ +تصاویر [PDF]ایمنی کارکنان مهمترین دغدغه اساسی من است [PDF]طراحی های خُرد برای خیابان ها )میامی، سان فرانسیسکو، نیویورک( طراحی وب بایگانی طراحی و توسعه استراتژی های برند – وبسایت رسمی آرش [PDF]سومين جشنواره آموزشي شهيد مطهري شرکتهای طراحی سایت و برنامه نویسی در تبریز شرکت مهندسی تباشیر Vije [PDF]تعامل و همکاری عوامل راه اندازی مرکز داده مثال زدنی بود [PDF]فعاليــت هــای جــذاب در قبــرس شــمالی [PDF]بانک شهر بر بلندای شاهنامه [PDF]گزارش های مسئولیت‌های اجتماعی 1392 [PDF]اتحادیه عمران، ایده های دانشجویی، خودکفایی سازندگی www مقالات مدیریت و موفقیت طراحی سایت،بهینه سازی سایت با سرنوشت شرکت های برتر حباب دات مقا لات آموزشی امنیت اطلاعات [PDF]مديريت توليد پارک فناوری پردیس [PDF]م ح : وژه ی ﻋ ﯽ دا ﺶ آ ﻮزان ( ﻮاره ﺟﺎ ﻦ ﯿﺎن) [PDF]دریافت فایل [PDF]نرم افزار ی مروری بر استانداردهای امنیت itzeroone مطلب [PDF]ﺳﺎزه ﻫﺎي ﻓﻀﺎﻛﺎر خراسان جنوبی [PDF]تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای متون عمومی [PDF]فهـرست جستجوهای مربوط به 10 شرکت برتر طراحی که از تصاویر پروژه ها و فعالیت های شان در وب سایت خود استفاده نمودند

نظرات




نماد