سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

در خیلی از تست‌هایی که روی صفحات فرود خارجی و ایرانی انجام شده‌بود، نتایج نشان می‌داد که استفاده از عکس انسان در صفحه فرود، سبب می‌شود که نرخ تبدیل افزایش پیدا کند. در ادامه این مطلب به یک نمونه موردی می‌پردازیم که شاید این نتیجه را زیر سوال ببرد و شما را تشویق کند که خودتان هم روی صفحه فرود کمپین تبلیغاتی خود، A/B تست انجام دهید.

این صفحه فرود که روی آن تست انجام شده، به کمپانی هاب‌اسپات تعلق دارد که در زمینه مارکتینگ درون‌گرا (Inbound Marketing) به فعالیت می‌پردازند. در نگاه اول، بهتر است که شما هم نگاهی به دو صفحه فرود انداخته و حدس بزنید که کدام یک نرخ تبدیل بیشتری را ارائه می‌دهد. البته KPI (شاخص کلیدی عملکرد) که برای این صفحه فرود تعیین شده، میزان افزایش تعداد مشترکینی است که درخواست نسخه آزمایشی داده‌اند.

شاید برای افرادی که تا به امروز روی صفحات فرود تست انجام داده‌اند، نتیجه حاصل شده از این تست قابل باور نباشد. ولی دلایل کاملا منطقی‌ای وجود دارد که چرا نمونه ۲، توانسته ۲۴% مشترکین بیشتری نسبت به نمونه ۱ برای هاب‌اسپات به ارمغان بیاورد.

-دلیل اول این است که وقتی شما وارد صفحه فرود شماره ۱ می‌شوید، بلافاصله توجهات به عکس فردی که در بالای فرم قرار گرفته جلب می‌شود و دیگر ممکن است به سمت فرم نروید. با اینکه آن عکس روی صفحه فرود قرار گرفته تا فرم مشخص‌تر به دید مخاطب آید و فردی که وارد صفحه فرود می‌شود بیشتر بتواند با تن و صدا هاب‌اسپات ارتباط برقرار کند.

– از سوی دیگری باید همیشه در نظر داشته باشید که کمپانی شما چه تن و صدایی را برای خود انتخاب کرده است. هاب‌اسپات عموما تن و صدای جدی دارد و کمی هم حس شوخ طبعی را در محتوای انتشاری آنها می‌بینید. ولی عکسی که در صفحه فرود قرار گرفته، یک فرد بسیار شاد را نشان می‌دهد که برای هاب‌اسپات کمی بیش از حد معمول است. شاید اگر عکس کمی با تن و صدای هاب‌اسپات همخوانی داشت، نتایج بهتری حاصل می‌شد.

با توجه به تست بالا، گمان کنم که شما هم تصمیم دارید بیشتر به هماهنگ‌سازی تن و صدا و صفحه فرود خود توجه کنید و تست‌های بیشتری روی صفحات فرود کمپانی خود انجام دهید.


تگ ها : همیشه هم عکس در صفحه فرود جواب نمی‌دهد (A/B Test) طراحی صفحه فرود گزینه‌هایی که مخاطب را در صفحه فرود گمراه می‌کنند مفاهیم صفحه لندینگ و تست A/B چگونه تست A/B را روی یک صفحه فرود به درستی انجام دهیم؟ – روزنِما تاثیر ۳ عنصر مهم روی موفقیت صفحه فرود (A/B Test) صفحه‌ی فرود یا لندینگ پیج چیست و چگونه یک لندینگ پیج کاربردی مفاهیم دیکشنری لغات بازاریابی دیجیتال صفحه فرودی بسازید که مشتریان در آن ماندگار شوند بهینه سازی نرخ تبدیل چیست و چرا برای کسب و کارتان اهمیت دارد؟ 10 نکته مهمی که در باره تست های a/b باید بدانید استفاده و تفسیر انواع بی بی چک پرسش و پاسخ ها غربالگری ترکیبی دو مرحله ای نقد و بررسی لپ‌تاپ ایسوس N552VW در دیجی‌کالا مگ همه چیز درباره‌ی reCaptcha ! تست A/b چیست؟ گواهی عدم سوء پیشینه [بایگانی] 40 نوع رادار ایرانی؛ چشمان همیشه بیدار نیروهای مسلح +عکس نحوه ورود به تنظیمات بوت و بایوس لپ تاپ لنوو آموزش ارسال پیغام خصوصی و چت کردن در اینستاگرام بدون نیاز به برنامه آموزش مبتدی Command Prompt بررسی تخصصی LG K10؛ خوش‌استیل 17 نکته‌ی مهم برای ایجاد دکمه‌های CTA تاثیر گذار استیو جابز آموزش استفاده از برنامه اندنوت EndNote تکنیک های افزایش فروش آنلاین دیکشنری لغات بازاریابی — آکادمی ای‌نتورک Samsung Galaxy J7 2016 متداول ترین عیوب تلویزیون ال جی Active Sessions راه حل تلگرام برای جلوگیری از هک حساب کاربران Professional Accounting » بایگانی وبلاگ » پرسش و پاسخ با موضوع ۵۰ دستور پرکاربرد و کوتاه لینوکسی(تکمیل شد) درس هشتم آیا تست بارداری قابل اعتماد است؟ چگونه بنر می‌تواند تعامل و نرخ تبدیل را افزایش دهد؟ تبلیغ محیطی گیلان رشت Deface (تغییر صفحه اول) سایتم توسط هکرهای عرب! پاسخ به سئوالات شما در مورد تست های آزمایشگاهی تشخیص ناباروری جی‌ال‌ایکس آریا هشت کار اشتباهی که نباید با آیفون‌تان انجام دهید آفتاب گردون پاسخ سوال های شما در مورد گوشی روشهای جذب و افزایش ترافیک وبسایت متن کامل مقاله دشواری زوج‌یابی اینترنتی در ایران 15 نکته برای بهبود سئوی سایت با پینترست آموزش کامل روش دریافت گیفت کارت رایگان آیتونز و گوگل پلی « کاندیدا آنچه مادران باردار باید بدانند پاسخ سوالات خود در زمينه "کبد چرب" را اینجا مشاهده کنید دبیر زیست شناسی مشاهده پرسش های دسته مشاوره، صفحه1 آموزش برنامه نویسی ربات تلگرام بدون هیچ هزینه ایی آن چه از 206 نمي‌دانستيد آپشن‌هاي الكترونيكي در پـــژو 206 و 207 آموزش کار با راديو كنترل (مفاهیم، اصطلاحات و نکات کلی){جلسه هفدهم مجله اینترنتی برترین ها کاربرد may و might برای بیان احتمال در زمان حال و آینده سه قابلیت مخفی تلگرام "هپاتیت B" خطرناک‌ترین نوع هپاتیت‌ آموزش: آیا باتری گوشی موبایل من سالم است؟ (چگونه سلامت باتری را تغییر لانچر پیش فرض در اندروید چگونه میتوان صفحه خصوصی را در اینستاگرام هک کرد؟! پاسخ مرحله 17حرف تو حرف نکاتی در خصوص آپدیت رسانی محصولات اکسپریا و پاسخ به رایج ترین لغتنامه تخصصی ترفندهای موبایل هر سئوال که ممکن است هنگام کار با کامپیوتر با آن مواجه شوبد+جواب [PDF]ﻧﻮﺍﺭ ﻭﻇﻴﻔﻪ ﻳﺎ Task Bar Searches related to همیشه هم عکس در صفحه فرود جواب نمی‌دهد (A/B Test)

نظرات




نماد