سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

SmartWool یک برند جوراب است و چندی پیش در طراحی وب‌سایت فروش خود به سوالاتی از این دست برخورد که؛ چه نوع طراحی‌ای، اثربخشی بهتری دارد؟ یک طراحی مناسب برای افزایش فروش به چه شکل است؟ ترغیب‌کننده‌ترین حالت برای معرفی محصولات کدام است؟

شاید خیلی از کارشناسان کسب‌وکارها بتوانند در رابطه با طراحی اثر بخش و بهینه‌سازی تبلیغات، نظرات موثر بدهند و بتوانند نرخ تبدیل(CTR) را بالا ببرند، اما مسائلی که به واکنش‌های کاربران و توجه های اولیه آن‌ها در ثانیه‌های اول ورود به صفحات تبلیغاتی مربوط می‌شود، بهتر است با A/B Testing مورد بررسی قرار بگیرد زیرا که رفتار خرید در هر جامعه‌ای متفاوت است و با آنالیز عملی خود جامعه بدست می‌آید.

 SmartWool با انجام A/B Testing روی طراحی صفحات وب‌سایت، با کشف بهترین حالت، افزایش قابل توجهی از فروش را ایجاد کرد: 

 

  • فرآیندی برای طراحی فرضیه A/B Testing:
  1. با اینکه طراحی این وب‌سایت به خودی خود از عناصر زیبایی برخوردار بود و در نگاه اول هر کاربری را به خود جذب می‌کرد، اما برای انجام یک خرید، بسیار گیج کننده به نظر می‌رسید. زیرا جوراب‌ها در کادر‌ها و سایز‌های مختلف یک بافت بسیار فانتزی زیبا وچشم‌نواز را به وجود آورده بودند. اما غافل از اینکه تحریک رفتار خرید یک پله بالاتر از تحریک حس زیبا شناسی کاربران است و هر تحریک و جذبی منجر به خرید نمی‌شود.
  2. این شلوغی، عدم تطابق سایزها و کادر‌ها، با ایجاد به هم ریختگی‌‌ در ذهن مخاطب، خود به خود کاربر را از ماهیت خرید دور می‌کرد.
  3. برای هدایت ناخودآگاه مشتریان، این فروشگاه نیازمند ایجاد صف‌های منظمی از محصولات بود تا چشمان در حال اسکن به راحتی به مقایسه حجم انبوه محصولات بپردازد.
  4. طراحی کادرهای مشابه محصولات، به خاطر سپردن مدل‌ها را به دلیل نظم حاکم آسان می‌کرد.
  • فرضیه A/B Testing:

برای مشاهده واکنش کاربران به نوع چیدمان و ارائه محصولات این برند، طراحی صفحات وب‌سایت در دو قالب سابق و جدید مورد بررسی قرار گرفت:

حالت A: طراحی قالب سابق به صورت فانتزی و زیبا با سایز‌ها و کادرهای مختلف که یک بافت چشم‌نواز را بوجود آورده بودند.

حالت‌َB: طراحی جدید  به صورت کلاسیک و معمولی با کادر‌ها و سایزهای یکسان 

first-design
طراحی سابق

second-design
طراحی جدید

  • نتیجه A/B Testing:

پس از آزمایش روی  ۲۵،۰۰۰ بازدید کننده و اهمیت آماری ۹۵٪، میزان فروش در طراحی جدید بالا رفت و متوسط درآمدی که این فروشگاه از هر مشتری بدست آورد تا ۱۷ درصد افزایش پیدا کرد.

  • آنالیز A/B Testing:
  1. در فروشگاه‌های آنلاین برای مشتری علاوه بر تضمین‌ها باید فضای مقایسه را ایجاد کنید تا قدرت انتخاب افراد بالا برود.
  2. از اینکه گاهی زیبایی شناختی فدای سادگی می‌شود نترسید زیرا ارائه محصولات شما بیشتر از آن‌ که سرگرم کننده باشد باید حس خرید را در کاربر بالا ببرد.
  3. گاهی آرشیو‌ها، کالیته رنگی‌ها یا دسته‌بندی‌های ساده به خریدار این حس را القا می‌کند که سری شما کامل‌ترین است و او را از جستجو کردن در وب‌سایت‌های رقبا باز می‌دارد.

تگ ها : Images for ‫افزایش فروش با مناسب‌ترین طراحی، نه زیباترین‬‎ میوه فروشی آمارهایی باورنکردنی در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری راهکاری جهت افزایش فروش ده رنگ مهم در بازاریابی با قدرت افزایش فروش پنج ستاره که باعث افزایش فروش شما می شود چگونه با مشتری صحبت کنیم؟ روانشناسی رنگها ؛ ترکیب رنگ در تبلیغات بازاریابی فروش جذاب‌ترین و بهترین شعارهای تبلیغاتی دنیا کدام‌ها هستند؟ معماری و شبکه‌های اجتماعی (قسمت اول) ترفندی برای افزایش اعضا در کانال تلگرام بهترین تبلت های پیشنهادی بر اساس قیمت (ویژه نوروز ۹۶) چگونه یک شعار تبلیغاتی مناسب خلق کنیم ؟ تكنيك هاي فروش بيشتر در مغازه يا فروشگاه Negin Mansouri سرمایه گذاری و بازاریابی درباره ما با HP Spectre، زیبا ترین و باریک ترین لپ تاپ جهان آشنا شوید راه کارهای تخصصی افزایش فروش طراحی سایت 10 فروشگاه اینترنتی برتر ایران در سال 94 بررسی بازار شاسی بلند های 100 الی 130 میلیونی غیر چینی؛ مقایسه قالب دستچین چگونه فروشنده ی لباس موفقی باشیم؟ کولر گازی درس‌هایی از دیجی‌کالا و درآمد روزانه ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی آن، برای بازاریابی یعنی بی‌نیازی از فروش تجربیاتی براي خرید و فروش طلا با ترکیب این رنگ ها منزل خود را متفاوت و زیباتر کنید! پرشین وی جدیدترین خبرهای استان چهار محال و بختیاری پربیننده ترین اخبار روز فروشگاه اينترنتي همه چیز در مورد مبلمان اداری افزایش سهم وام قرض‌الحسنه/عملکردتسهیلاتی بانک‌ها و موسسات اعتباری مصائب خرید خودروهای چینی در بازار ایران تکرار/ قیمت بنزین در سال ۹۷ پلکانی افزایش نمی‌یابد تجارت با جیب دانش‌آموزان! با این غذاها به جنگ سرماخوردگی بروید زیبا ترین تزیینات دسر و ژله اس ام اس تبریک کریسمس (4) جایگزین های درست برای تنبیه بدنی کودکان ایده های کاربردی برای دکوراسیون آشپزخانه های کوچک شهر ها و روستاهای جهانی صنایع دستی صاحب پایگاه می شوند/ صادرات۳۰۰ مجله اینترنتی ستاره نمونه هایی از گیاهان و گلهای آپارتمانی سایه دوست ! دنیای مد سیکلامن زمستانی گمانه‌هاي غيرمسوولانه درخشان: پرسپولیس نباید خود را قهرمان لیگ راه؛ مقصد گردشگری است خرید اینترنتی از مهاجم رئال مادرید تا ستاره بارسلونا روی بوم نقاشی کشیدن کودک، هر خط چه می گوید؟ وی آی پی فور یو چگونه زیبایی درون تان را بروز دهید طراحی وب سایت آگهی # ردیف سادگی و پیچیدگی در خانه آریا و ساناز گرشاسبی : پسر من هوادار پرسپولیس است احیای فورد موستانگ دهه ۶۰ به سبک مدرن +عکس Searches related to افزایش فروش با مناسب‌ترین طراحی، نه زیباترین

نظرات




نماد