سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

زمانی که برای وب سایت ها طراحی می کنید، فرقی ندارد که در چه زمینه ای می باشد، انتظاراتی وجود دارد که باید تحقق یابد و واقعیت های وجود دارد که باید بیان شده و روی آن حساب باز شود. اگر چه این موضوع برای تمامی فرم های طراحی سایت صدق می کند، اما در مورد طراحی لوگو نیز درست و صحیح می باشد. برای درک اینکه لوگو چه چیزی می باشد، ما باید ابتدا درک کنیم که به چه منظور به کار می رود. یک طراحی لوگو برای هویت یک تجارت می باشد.

یک طراحی لوگو، یک شرکت و یا محصول را با استفاده از نماد، پرچم، نشانه و یا امضا مشخص می سازد. یک طراحی لوگو دقیقا روی فروش شرکت به طور مستقیم تاثیر نمی گذارد و به ندرت تجارت را توضیح می دهد. طراحی لوگو معنی خود را از محصولات و سرویس هایی که نمایان گر آن می باشد، مشتق گرفته است- طراحی لوگو برای هویت یک تجارت هستند، نه اینکه آن را توضیح دهد. به طور خلاصه، چیزی که یک لوگو معنی می دهد مهم تر از جلوه بصری آن می باشد.

این چیزی است که ما بارها و بارها با آن برخورد کرده ایم. به اصول و قوانین مختلف طراحی لوگو ها فکر کنید. آن ها معمولا در قسمت بالا سمت چپ صفحه سایت ها قرار دارند، آن ها معمولا به صفحه هوم سایت متصل می باشند، از آن ها برای تقویت ایده ها و پیام هایی درباره برند به کار می رود و غیره.

در حالی که در این دنیا استاندارد ها و انتظارات بسیاری وجود دارد، چگونه در زمینه طراحی لوگو نوآوری هایی را می آفرینید؟ بیایید در این مقاله طراحی سایت به این موضوع بپردازیم.

 

تقویت برند یک الزام و یک اجبار می باشد.

خیلی خوب، بنابراین اول و بیشتر از همه طراحی لوگو شما مربوط به هویت برند و تجارت تان می باشد. این مورد مانند مدال افتخار و راهی برای تقویت اصول ها و ایده هایی می باشد که سازمان و تجارت شما را می سازد. هنوز هم، انتظاراتی برای کاربران درباره این که یک لوگو باید چگونه به نظر برسد، وجود دارد.

طراحی لوگو شما باید ایده های یکسانی را که محتواها و برند تان پشتیبانی می کند، تکرار نماید. نام سازمان ها نقش موثری در زمینه طراحی لوگو در بر دارد. در مثالی که در تصویر بالا مشاهده می کنید، طراحی ها موضوعی را که مربوط به نام تجارت و یا سازمان می باشد، منعکس می سازند.

این نوع از ارتباطات شناختی به هویت برند بسیار کمک می کند و آن را تقویت می بخشد.

به عنوان یکی از اهداف اولیه، راهی که شما برای تقویت برند خود انتخاب می کنید، روی موفقیت یک لوگو تاثیر بسزایی دارد. در این جا شرایطی وجود دارد که می توانید خلاقیت و نوآوری تان را در تجارت و سازمان تان به گونه ای پیاده کنید که توجه یک بازدیدکننده واقعی را جلب نماید.

آیا روش جالبی برای این کار در اختیار دارید؟ لوگو خود را به ما نشان دهید، اما به گونه ای در این طراحی زیاده روی نکنید که نتوان آن را به عنوان یک لوگو شناخت.

 

جایگزین لینک گذاری

زمانی که در جریان یک طراحی سایت می باشیم، طراحان باید نیاز به بازگشت به صفحه هوم را برای کاربران تامین نمایند. علاوه بر این که باید دکمه "HOME" را در نوار جستجویابی قرار دهیم، لوگو باید به عنوان یک روش سنتی و همیشگی برای بازگشت به صفحه هوم برای کاربران باشد.

این روش استانداردی می باشد. اما به این معنا نیست که بهترین راه ممکن در این زمینه محسوب می شود. شما از نظر تئوری می توانید لوگو خود را به هر صفحه ای که دوست دارید و فکر می کنید متناسب است لینک گذاری کنید. از جایی که ما در این مقاله درباره خلاقیت و نوآوری های لوگو ها صحبت می کنیم، راه های بسیاری وجود دارد که لوگو را به دیگر بخش های سایت تان لینک گذاری می نماید.

"به مزیت های هدایت کاربران به صفحه "تماس با ما" زمانی که روی یک لوگو کلیک می کنیم، فکر کنید."

شاید یک صفحه ای در وب سایت تان وجود داشته باشد که بیشترین امکان تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت را باعث می شود. شما می توانید لینک گذاری لوگو خود را به این صفحه به جای صفحه هوم انتخاب کنید و نتایج به دست آمده از آن را ارزیابی نمایید. احتمال بسیاری وجود دارد که در این روش کاربران اندکی سردرگم شوند؛ اما ضرورتا به این معنا نمی باشد که تاثیر منفی روی میزان تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت دارد، مخصوصا اگر راه دیگری برای بازگشت به صفحه هوم در وب سایت وجود داشته باشد.

 

مکان قرارگیری لوگو بسیار اهمیت دارد

دیگر استاندارد در طراحی لوگو به مکان قرار گیری آن در طراحی وب سایت ارتباط دارد. چه تعداد لوگو هایی دیده اید که در بالای صفحه در قسمت چپ قرار نداشته باشد؟ من با شما شرط می بندم که تعداد آن ها از یک و یا دو عدد بیشتر نیست. به این دلیل است که کاربران انتظار دارند تا لوگو در بالا قسمت چپ صفحه سایت وجود داشته باشد.

انتظارات می توانند نقش بسیار بالایی در کاربردی بدون یک طراحی سایت داشته باشند.

در حالی که من در قسمت قبلی بارها از برآورده کردن انتظارات کاربران حمایت و پشتیبانی کردم، اما در این جا داستان متفاوتی وجود دارد: تا زمانی که به من اثبات نشود که اشتباه می کنم، دلیلی وجود ندارد که باور کنیم میزان تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت و میزان فروش وب سایت از تغییر لینک گذاری لوگو، تاثیرات منفی را دریافت می کند، اما باید بگوییم که درباره مکان لوگو در طراحی وب سایت همه چیز متفاوت است و تغییر در مکان این مورد باعث می شود تا همه چیز بر هم بریزد.

"انتظارات نقش اساسی را در کاربردی بدون یک طراحی سایت ایفا می کنند...و قرار دادن لوگو در هر مکانی جز قسمت بالا و چپ صفحه، می تواند باعث ضرر رساندن به وب سایت تان شود."

از قدیم الایام وب سایت ها لوگوهای خود را در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش نشان می دادند و این مورد در تمامی صفحات سایت یکسان بود. این الگوی طراحی می تواند نیازهای ضروری متعددی را برای ایجاد یک تجربه کاربری وب سایت خوب تحقق بخشد.

این مکان به خوبی با مخاطبین سایت ارتباط برقرار می کند. نمایش دادن لوگو شرکت در گوشه سمت چپ بالای تمامی صفحات سایت به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا به سرعت درک نمایند که در حال مشاهده چه سایتی می باشند. این که کاربران بدانند که در چه وب سایتی حضور دارند باید در هر نوع سایتی امکان پذیر باشد، زیرا زمانی که کاربر شروع به کلیک کردن می کند، ممکن است به وب سایت های دیگری هدایت شود.

برند را تقویت می کند. هر چه کاربران لوگو را بیشتر در وب سایت ببینند، بیشتر این برند را به خاطر می سپارند. هر چه شناخت از برند بیشتر باشد نیز مردم تمایل بیشتری دارند تا از محصولات و سرویس های سایت تان استفاده کنند. هم چنین، کاربران بیشتر تمایل دارند تا به سازمان ها و تجارت هایی اعتماد کنند که نام آن را بسیار شنیده و یا دیده اند.

مطالعات نشان داده است که قرار دادن لوگو در هر بخشی به جز بالا قسمت چپ صفحه سایت می تواند باعث ضرر رساندن به سایت تان شود. NN GROUP طبق مطالعاتی اثبات می کند که قرار دادن لوگو در مرکز می تواند 6 برابر برای بازگشت به صفحه هوم وب سایت نسبت به مکان استاندارد خود یعنی بالا قسمت چپ صفحه، سخت باشد.

 

لوگو شما نباید به صورت خودسرانه طراحی شود، اما فضایی برای نشان دادن خلاقیت ها و نوآوری های تان در اختیار شما می گذارد که می توانید به نحو احسنت از آن استفاده کنید.

به طور متناسبی نوآوری و خلاقیت در زمینه طراحی لوگو می تواند سازمان و یا تجارت را یک قدم از رقیبان تان در چشم مخاطبین مورد نظر، بالا ببرد.

از جایی که خلاقیت و نوآوری همیشه گزینه خوبی بوده است، اما در برخی موارد امکان دارد که باعث ایجاد تاثیرات منفی شود. انتظارات کاربران نباید 100 درصد در آن واحد برآورده شود، اما بسیار اهمیت دارد تا ملاحظاتی در نظر گرفته شود تا هیچ تاثیر منفی از خلاقیت و نوآوری در طراحی لوگو بر کاربران و رفتار های شان ایجاد نشود.

نباید انتخاب هایی را در زمینه طراحی لوگو انجام دهید که کاربران تان را محدود می نماید و یا تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت را سخت می سازد. به یاد داشته باشد که میزان تبدیل مخاطبان به مشتریان و انتظارات آن ها در طراحی وبسایت می تواند بر اجرای سایت بسیار تاثیرات منفی بگذارد.

راه هایی را بیابید که کاربران تان را هیجان زده نماید و روش هایی را کشف کنید که باعث می شود تا کاربران تان در بخش هایی از سایت هدایت شوند که بدون دخالت شما نمی توانستند در آن جا حضور یابند. اگر این امر به معنی سورپرایز کردن آن ها می باشد، شک نکنید که باید این کار را انجام دهید.

هر زمان که شما نوآوری و خلاقیت هایی را در معرض نمایش می گذارید، اطمینان حاصل کنید که بر روند اجرای وب سایت تان تاثیر نمی گذارد و باعث می شود تا به نتایج بهتری دست یابید. چه کاربرانی از این تغییرات و یا نوآوری ها شما تاثیرات منفی می گیرند؟ انتظارات آن ها چیست؟ اگر بتوانید به این سوالات پاسخ دهید، یعنی نوآوری و خلاقیتی که از خود بروز می دهید، اصلا نتایج منفی را در بر ندارد و می توانید در این زمینه پیش روید.


تگ ها : مقاله کاربردی ساختن لوگو ها برای وب سایت ها ۱۰ تکنیک کاربردی طراحی لوگو راهکار استفاده از لوگو ها در طراحی سایت نمونه کارها بهترین طراحی های لوگو در سال 2015 تمام ابزارهای لازم برای طراحی سریع وب سایت طراحی آرم، لوگو و علامت تجاری ساخت و طراحی رایگان لوگو آرمکده نکات و استاندارهای طراحی سایت چیست؟ بهترین طراحی وب سایت شرکت بعد چهارم طراحی برند طراحی لوگو وب کاران: طراحی وب سایت لوگو روانشناسی رنگ ها در طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی آموزش ویدیویی فتوشاپ سی‌سی برای طراحی وب خدمات و ابزار های کامل تبلیغات طراحی سایت در کرج 10 نکته کاربردی در طراحی وب سایت معرفی سایت های ساخت لوگو و تایپوگرافی با اسم فارسی و طراحی وب سایت کلیدی ترین نکات در طراحی لوگو گروه نرم افزاری WAD آموزش کامل طراحی وب سایت در فتوشاپ با جزییات طراحی لوگو ساده برای استارتاپ ها با لوگو ساز رایگان طراحی لوگو آنلاین با 5 گام یک طراح لوگوی حرفه ای شوید سایه وب دانشگاه صنعتی شریف روند طراحی سایت در سال ۲۰۱۸ طراحی سایت و 10ها نکته اساسی و مهم تئوری و روانشانسی رنگ طراحی وب سایت Lastech نحوه حمایت از کنفرانس طراحی سایت 5 نکته کلیدی و مهم برای طراحی لوگو موثر قیمت طراحی سایت 09122331782 دانلود The Logo Creator v7.2.3 نمونه لوگو دانادیزاین: جامعه طراحان ایران Kafeweb: خانه راهنمای کامل طراحی لوگو در ۱۰ گام (کورل دراو ،فتوشاپ و سایر امکانات طراحی سایت وب خونه راهنمایی های کاربردی درباره SVG برای مبتدیان در زمینه طراحی طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران آموزش کامل طراحی وب سایت با فتوشاپ آموزش ساخت لوگو و بنر متحرک ساده در فتوشاپ • سون لرن افزونه رایگان و کاربردی جهت تولید و ایجاد اسلایدر لوگو در جوملایی ها: طراحی سایت نکات کلیدی و کاربردی برای افزایش رتبه سایت در گوگل/ برنامه جدید ساخت لوگو و عکس اندروید با رعایت نسبت طلایی لوگویی متمایز داشته باشید! – وبلاگ طراحی سایت اسپیناس ® امکانات وبسایت ها 11 نکته مهم و ویژه در طراحی لوگوی ساده میهن وب هاست دات نت رایان طراحی آرم و لوگو بروتو دات کام: طراحی سایت گرگان وب سایت: طراحی سایت گرگان چه چیزهایی یک لوگو خوب را می سازد شرکت تبلیغاتی ماژول صد ماژولک کاربردی نحوه حمایت از کنفرانس سایت ساز یوتاب دانشگاه تهران جستجوهای مربوط به کاربردی ساختن لوگو ها برای وب سایت ها

نظرات




نماد