سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

در این مطلب روی این مسئله تمرکز می‌‌کنیم که چه زمانی نرخ پرش بالا قابل قبول است و به کسب‌وکار شما آسیب نمی‌رساند؟ البته همه مواردی که در ادامه آورده می‌شوند، فقط نمونه‌هایی هستند که بواسطه آنها بتوانید نرخ‌پرش‌های بالای قابل قبول را شناسایی کنید.

نمونه‌هایی از نرخ‌پرش بالای قابل قبول:

ما همیشه قصد داریم نرخ پرش را کاهش دهیم. ولی همواره لازم است که برای کار روی نرخ پرش و کاهش آن، الویت‌بندی کنیم. مثلا صفحه فرود کمپین تبلیغاتی شما، از موارد زیر خیلی مهم‌تر است، زیرا ورودی‌ای است که از طریق آن کاربرانی جدید پیدا می‌‌کنید.

 صفحه ارتباط با ما: شما به چه دلیلی وارد صفحه ارتباط با ما یک وب‌سایت می‌شوید؟ مشخصا برای کسب یک سری اطلاعات پیش پا افتاده مانند تلفن، آدرس و ایمیل که در نوع خود خیلی مهم هستند. چنین صفحاتی به خاطر کاربردشان، نرخ پرش بالایی دارند و این امر کاملا طبیعی است.

صفحات پرداخت نهایی: صفحات پرداخت نهایی معمولا به عنوان صفحه فرود ما انتخاب نمی‌شوند و معمولاترافیک کمی وارد این صفحه از وب‌سایت ما می‌گردد. ولی در هر حال، نرخ پرش بالایی دارد و این مورد چندان نگران‌کننده‌ای نیست. زیرا اکثر افراد پس از پرداخت و خرید خود، از این صفحه خارج می‌شوند و این رخداد کاملا طبیعی است.

صفحات پشتیبانی از مشتری: همواره لازم است که کیفیت محتوا و فرم قرار گرفته در این صفحه را بررسی و آنالیز کنید، ولی حتی با کیفیت‌ترین صفحات پشتیبانی، نرخ پرش بالایی دارند. زیرا افراد یا ایمیل مورد نیاز خود را پیدا می‌کنند و یا اینکه پیام مورد نظرشان را وارد فرم داخل آن صفحه می‌کنند تا به دست تیم پشتیبانی شرکت مورد نظرشان برسد.

مطالب وبلاگ: وقتی که یک کمپین تبلیغاتی RSS Feed راه‌اندازی می‌‌کنید تا ترافیک زیادی را وارد وبلاگ یا سایت خبری خود کنید، مشخصا نرخ پرش ۸۰٪ هم قابل قبول خواهد بود. زیرا خیلی از افراد فقط برای آن مطلب جذاب شما وارد وب‌سایت شما شده‌اند و هدف دیگری ندارند. شما می‌توانید برای کاهش این میزاننرخ پرش، مطلبتان را دقیقا برای مخاطب خاصی بنویسید تا فرد وارد شده، بیشتر درگیر محتوا شما شود و صفحات بیشتری را بازدید کند.


تگ ها :

نظرات




نماد