سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

وب‌پوش یک فروشگاه اینترنتی پوشاک است که به صورت تخصصی خدمات خود را برای آقایان ارائه می دهد . با توجه به نوع فعالیت این فروشگاه، بازاریابان آن، روی تبلیغات در فضای آنلاین و شبکه‌های اجتماعی تمرکز کرده‌اند و طی زمان فعالیت خود، کمپین‌های زیادی را راه اندازی کردند تا بتوانند بیشتر افراد را در مورد کسب‌وکار خود مطلع کنند. برنامه اصلی تبلیغات آنها، برندسای بوده و به همین دلیل سراغ تبلیغات آنلاینرفته اند تا با هزینه مناسبی، خدمات خود را تبلیغ و برندسازی کنند. در ادامه به بررسی یکی از کمپین‌های تبلیغاتی کلیلی وب‌پوش می‌پردازیم که نتایج خوبی داشته‌است:

چالش:

وب‌پوش خدمت جدید و منحصر به فردی را به نام “امکان پرو رایگان در محل” فراهم آورده بود که مخصوص مشتریان شهر تهران است و نیاز بود که اولا این خدمت به مشتریان معرفی گردد و در درجه دوم، کاربران اینترنتی شهر تهران از این خدمت مطلع شوند.

راهکار:

فضای آنلاین این فرصت را ایجاد کرده که افراد بتوانند راحت‌تر به اطلاع‌رسانی امکانات مربوط به کسب‌وکار خود بپردازند و نام خود را به گوش مخاطب هدفشان برسانند. به همین دلیل به وب‌پوش از طرف آژانستبلیغاتی ای‌نتورک پیشنهاد شد که یک کمپین تبلیغات کلیکی به نام تهران راه‌اندازی کند و توسط این آژانس، یک صفحه فرود طراحی شد که علاوه بر طراحی جذاب ، ویژگی های امکانات جدید وب‌پوش را به صورت جملاتی کوتاه و اثربخش به مشتریان انتقال می‌داد. همچنین تصمیم گرفته شد که به کمک هدفمندی موقعیت جغرافیایی، بنرهای این کمپین فقط برای کاربران شهر تهران نمایش داده شوند. زیرا استفاده از سرویس جدید ارایه‌شده توسط وب‌پوش، فقط در شهر تهران میسر بود.

webpoosh

صفحه فرود کمپین وب‌پوش

نتایج:

  • در مدت زمان مشخصی خدمت “امکان پرو رایگان در محل “ به کاربران شهر تهران معرفی گردید.
  • در این کمپین بنرها فقط برای کاربران شهر تهران که خدمت ارائه شده مربوط به آنها بود به نمایش درآمد و از کلیک خوردن بنر در سایر شهرها  و ایجاد هزینه‌های اضافی جلوگیری شد.
  • پس از مطلع شدن کاربران شهر تهران از این خدمت، میزان فروش در شهر تهران حدود ۳۰٪ افزایش یافت.

تگ ها :

نظرات




نماد