سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

متخصصین مارکتینگ کسب‌وکارها، دلایل خیلی مشخصی برای انتخاب تبلیغات آنلاین به عنوان تمرکز بازاریابی کسب‌وکار خود دارند. یکی از این دلایل، قابل تحلیل بودن این مدل تبلیغات است که بواسطه آمار و اراقام میسر می‌گردد و توسط ابزارهای آنلاین امکان‌پذیر است. در ادامه روی یک تحقیق تمرکز می‌کنیم که توسط بخش مدرسه کسب‌وکار هاروارد (HBS) انجام شده و روی تاثیر تبلیغات آنلاین بر فروش حضوری تمرکز داشته است.

هاروارد برای بررسی رفتار کاربران فضای وب، یک سیستم ردیابی روی کامپیوترهای شخصی ۲ میلیون کاربرنصب کرد تا بتواند همه رفتارهای آنها را با اجازه خود آنها، زیر ذره‌بین قرار دهد. البته در عوض نصب این سیستم، افراد امکاناتی چون فضای مجازی ذخیره‌سازی اطلاعات از هاروارد می‌گرفتند. اطلاعاتی که توسط هاوراد گرفته می‌شدند، عبارت بودند از: سایت‌هایی که بازدید کرده‌اند، جستجو‌هایی که انجام داده‌اند، تراکنش‌های آنها، محتواهایی که مطالعه کرده‌اند و … .

این ردیابی سبب شد که هاروارد بتواند رویکرد رفتاری افراد را دریابد و متوجه شود که بر اساس چه الگویی عمل می‌کنند. در حقیقت این سیستم، سعی داشت تا چند پرسونای مشخص از خریداران استخراج کند که همه آنها تحت تاثیر فضای آنلاین قرار داشتند.

برای اینکه تحقیقات به همراه یک نمونه موردی قانع‎‌کننده باشد، هاروارد سراغ یک خرده فروش رفت که هم از فضای آنلاین و هم از فروش حضوری برای فروش‌های خود بهره می‌برد. درآمد سالیانه این فروشنده که نخواسته نامش فاش شود، ۱۵ میلیارد دلار است. در یک بازه سه ماهه و بررسی بازار فروش این کسب‌وکار در ایالات متحده آمریکا، محققان دریافتند که ۳۰٪ فروش به صورت آنلاین بوده و حدود ۲۵٪ افرادی که به صورت حضوری خرید کرده‌اند، از طریق تبلیغات‌ آنلاین وارد پروسه خرید شده‌اند.

buying

شیوه شناسایی افرادی که از طریق فضای آنلاین، تشویق به فروش حضوری شده ‌بودند، به این صورت بود که بنرهای تبلیغاتی کمپینی جداگانه در فضای آنلاین به آنها نمایش داده می‌شد که یک پیشنهاد ویژه به همراه داشت و افراد را تشویق می‌کرد تا فروشگاه‌ها را بازدید کنند و از پیشنهاد به خوبی بهره ببرند.

جالب‌ترین بخش این کمپین اینجا بود که تبلیغات کلیکی بیش از دیگر روش‌های تبلیغاتی، افراد را به فروشگاه‌ها کشانده بود و در رتبه دوم، تبلیغات نمایش بنر قرار داشت.

نتیجه‌گیری:

تبلیغات آنلاین به خوبی می‌تواند روی فروش حضوری کسب‌وکار  شما تاثیر بگذارد و به این منظور، لازم است که یک ارزش اضافی به افرادی که حضوری خرید می‌کنند بدهید.

البته سوالی پیش می‌آید که آیا تبلیغات آنلاین روی تبلیغات آفلاین تاثیر می‌گذارد یا خیر؟


تگ ها :

نظرات




نماد