سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

یاد بگیرید که به طور مؤثرتر کار کنید و بیشتر درباره آنچه که بعدا باید انجام دهید، فکر کنید.

تقاضای برای یک کسب و کار بسیار زیاد است و در باره عوامل استرس زا به طور کامل صحبت  شده است: زخم، حملات اضطراب، افسردگی، و این فقط شروع کار است. سه ماه پس از تولد کودکم یک  پلاتفرم چت باکس کاری (enterprise chatbot platform) را راه اندازی کردم. کارآفرینان، به ویژه تازه کارها که سعی به راه اندازی یک استارتاپ بودند معمولا به داخل صحنه وارد شدند با این هدف که همه کار را به یکباره انجام دهند.

هالی بوتنر، پژوهشگر مجله مسائل مدیریتی، در نتیجه گیری خود بیان نمود که اکثریت کارآفرینان در میان دیگر عواملی مانند برخورد نقش ها، از بار زیاد نقش شان و فشار بیش از حد مسئولیت ، دچار استرس می شوند. بسیاری از کارآفرینان مانند خودم سعی می کنند تا همه این کار را خودشان انجام دهند، مخصوصا در ابتدا زمان که کمبود پول وجود دارد و متوجه نیستیم که ما در واقع در حال آسیب زدن بیشتر به خود و کسب و کارمان هستیم.

در زمان من به عنوان یک کارآفرین، تغییرات بزرگی را در نحوه پاسخ دادن به تقاضای کسب و کارم انجام دادم. اگر چه ممکن است شما اعتقاد داشته باشید که تنها دو راه برای داشتن زمان کارآمد وجود دارد (انجام کار بیشتر بصورت سریعتر یا پیدا کردن راه هایی سریعتر برای انجام آن) من راهنمایی های دیگری دارم که به شما کمک می کند تا کارایی بیشتری را داشته باشید و بطور روشن تری درباره اینکه چه کاری می توانید انجام دهید فکر نمایید.

 

1 - کار هوشمندانه تر، سخت تر نیست.

هنگامی که به یک مشکل برمی خورید، فکر می کنم غریزه اول همه این است که فقط سریع آن طراحی سایت را انجام دهیم. اما، نمی توانم به شما بگویم که چند بار این عبارت هوشمندانه تر کار کنید چقدر  نه سخت تر، ساعت ها و ساعت ها زمان و انرژی مرا نجات داد. به جای تلاش برای هل دادن تخته سنگ تا تپه، به گزینه های دیگر خود نگاه کنید: آیا می توان آن را به پایین به تپه دیگری برد؟ آیا در آن نزدیکی یک ماشین وجود دارد؟ آیا می توانید شخص دیگری برای انجام آن بکار گمارید؟ فقط یک تفکر کوچک و نوآوری قبل از شروع یک پروژه طراحی سایت می توانید کل بازی را تغییر دهید.

 

2 -  با ماموریت مهم خود طراحی را شروع کنید.

این کار یک شباهت بسیار نزدیکی دارد با زمانیکه می خواهید یک استارتاپ برای تولید ماشین را براه بیاندازید ، ابتدا باید یک اسکیت بورد، سپس یک دوچرخه و سپس یک ماشین بسازید- به جای هزینه کردن وقت و پول تان برای ابتدا ساختن جلوی ماشین. واقعا در نظر بگیرید: چه وظایفی برای کسب و کار شما برای رسیدن به مرحله بعدی و برای حل مشکلی که واقعا میخواهید آن را حل کنید بحرانی هستند؟ در ادامه این بررسی شباهت، با ساخت یک دوچرخه قبل از ماشین، شما سعی می کنید مشکل حمل و نقل را حل کنید، نه اینکه از همان ابتدا برای ساخت یک خودرو تلاش کنید.

 

3 - هیچ کس در همه چیز خوب نیست

در کارآفرینی، شما باید تصمیم خودآگاه و انتقادی بگیرید –در چه چیزی خوب هستید و چه چیزی را می توانید به دیگران بسپارید که می توانند آن را بهتر و سریع تر انجام دهند؟ مطمئناَ من می توانم روغن ماشینم را عوض کنم. اما، این امر به آن معنا نیست که یک هفته از وقت خود را بدون پرداخت هزینه صرف کنم تا خودم یاد بگیرم که چگونه این کار را انجام دهم، روغن را بگیرم، ماشین را بگیرم، کثیف شوم، مجبور شوم یک مرکز تخلیه روغن پیدا کنم و غیره. معقولانه تر است که با صرف کردن پول ، اجازه دهم که شخص دیگری آن را در 30 دقیقه انجام دهد. من می توانم به طور حتم یاد بگیرم که کدنویسی و طراحی وب سایت کنم اما بیشتر عاقلانه تر است که کسی دیگری که بهتر از آنچه که من می توانم باشم است را استخدام کنم .

 

4 - شکل خودتان نباشید.

بهترین کاری که می توانید برای خود انجام دهید این است که افرادی را برای تیم طراحی وبسایت خود استخدام کنید که در شناسایی و اولویت بندی مسائلی که باید حل شوند و انجام دادن وظایف بدون مداخله شما خوب باشند. آنها ممکن است که این مسائل را گزارش دهند، اما باید به طور جداگانه کار کنند. مهمتر از همه، شما باید در این زمینه مشکلی نداشته باشید و اجازه دهید که اتفاق بیفتد. در غیر این صورت، شما یک تنگنا در انجام کار می شوید - شما تبدیل به یک عامل اختلال می شوید.

 علاوه بر این، اگر شما دارای کارکنانی هستید که نمیتوانند به افراد کمک کنند که به عنوان یک تابع جداگانه کار کنند کسانی که به این تنگنا تبدیل میشوند، باید آنها را حذف کنید.

 

5 - لیست کارهای طراحی یکپارچه شوند.

راه های شگفت انگیز و کارآمدی برای مرتب کردن و مدیریت لیست کارهای طراحی سایت خود در حال حاضر وجود دارد؛ لازم نیست شما همه چیز را در سر خود نگه دارید، و نه اینکه بایستی این کار را انجام دهید. این که شما آن را در اکسل مدیریت می کنید یا با استفاده از outlook و یا ابزار CRM، باید راه هایی برای خارج کردن لیست خود از سر تان خارج کرده و در جایی که بتوانید آن را مدیریت کنید وارد نمایید. همچنین شما حتی نیازی به داشتن لیست خود ندارید شما می توانید از یک دستیار یا دستیار مجازی استفاده کنید که این فهرست را از طرف شما مدیریت کند.

 

6 - بدانید چه کارهایی را انجام ندهید

تقریبا همان اندازه که مهم است تصمیم بگیرید بر روی چه کارهایی تمرکز نمایید تصمیم گیری در مورد چیزهایی که بایستی اجازه دهید انجام نشود نیز مهم است. تصمیم بگیرید که چه چیزی محصول یا همان وب سایت نهایی شما قرار است انجام ندهد یا اینکه چه کاری قرار است در آن ایده آل نباشید. جلساتی که نیازی به آن ندارید را حذف کنید و بیشتر بگوئید "نه" تا اینکه بگوید بله. تشخیص شما فوق العاده است و ممکن است بر خلاف صدای شما در مغزتان باشد بطور مثال می گوید اگر این جلسه را نروم ممکن است جلسه دیگری نباشد. به شجاعت خود اعتماد کنید و تمرکز خود را بر روی آن چیزهایی که مهم است قرار دهید.


تگ ها : این ۶ نکات کارآمد به شما کمک خواهد کرد که تصمیم بگیرید این 6 نکات کارآمد به شما کمک خواهد کرد که تصمیم بگیرید مهارت حل مسئله Problem Solving Skill چطور در مدیریت کار و زندگی به اوج برسیم؟ / آرشیو [PDF]تشکیل تیم مدیر بهتر ۵ استراتژی کارآمد برای افرادی که در تصمیم گیری مشکل طرزفکر خود را به سمت کوچینگ کارآمد هدایت کنید – کوچینگ تکنیک شش کلاه متفکر معجزه ای به نام طوفان مغزی stress [PDF]ﺟﺰوه ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ 50 راهکار برای انتخاب یک ERP بی عیب و نقص [PDF]ﺩﻓﺘﺮﭼﻪ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎ ﺑﺮﺍی ﺯﻧﺎﻥ ﻣﻬﺎﺟﺮی ﮐﻪ ﺑﺎ ﻭﮐﻴﻞ ﺳﺮ ﻭ ﮐﺎﺭ 11 ابزار طراحی وب که بدون آنها نمیشه زندگی کرد! ایرنا www.bonyadonline.ir بایگانی‌ها کسب‌وکار روانشناسی خانواده بایگانی [PDF]علمی های سیاست گزارشگری درباره [PDF]های سریع راه حل سالمت روان و حشیش مرجعی برای حریم خصوصی index.xml مقالات ایمیل مارکتینگ 6 استراتژی برای حفظ انگیزه حتی اگر به نتایج ملموس دست قصد دارید زبان برنامه نویسی جدیدی یاد بگیرید؟ این نکات به متن کامل سخنان 6 کاندیدای ریاست‌‌جمهوری در اولین مناظره + چگونه نیروی انسانی کارآمد خود را حفظ کنیم؟ بازاریابی چابک: چطور از روش اسکرام در مدیریت تیم نتايج رد صلاحيت اصلاح طلبان از سوی شورای نگهبان شادی خریدنی نیست! بایگانی‌ها بازاریابی دیجیتالی مدیریت [PDF]فایل pdf کتاب کارآفرینی [PPT]مراحل تفكر خلاق [PDF]شبكه هـاي اجتماعي بهتریـن بستر گسترش معارف آنچه مدیران باید بدانند [PDF]روﻧﺪ ﺳﻴﺎﺳﯽ ﻣﻔﻬﻮم رهﻨﻤﻮدی ﺑﺮای ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺁﻣﺮﻳﮑﺎﺋﻴﺎن اﻳﺮ هنر فراموش شده‌ی ارسال ایمیل: چطور ارسال ایمیل می تواند ما را آرامش ،موفقیت ،تمرکز Archives [PDF]از بركات ماه رجب بهره مند شويم . 2 گوهرهاي فراوان در درس‌هایی از روانشناسی برای تبلیغات پیامکی موفق [DOC]بهره وری نیروی انسانی اتاق تعاون استان آذربايجانشرقي برخی با «سایه جنگ» هم تجارت می‌کنند/ کنسرت را مطرح می چطور برای سفر به اروپا ویزای شینگن بگیریم؟ ویزای اروپا [PDF]به کودکان پول توجیبی بدهیم؟ برای ارائه‌ یک رزومه قوی چه کار باید کرد؟ نکات 7: چگونه می توان بهترین هم اتاقی همیشه مرکز جامع سرطان درختی که ۴سال میوه ندهد هیچ‌وقت ثمر نمی‌دهد/رکود درکشور رکورد بلاگ با سلام به دوستان قدیمی ساکن در کمپ تیرانا مشتری [PDF]ترویج جامعه مدنی پویا مقالات بایگانی پیام سلامت عمل لیپوماتیک شش راه برای شادمانه زیستن [PPT]روابط با کارکنان Canon pf 04 عیب یابی بررسی Canon MP250 و پردازش خطا [PDF]مَن تَعَلَّمَ العِلمَ و َعَمِلَ بِهِ و َعَلَّمَ لِ ِهّ دُعِیَ فی مَلَ «down size» شرکت عصر هوشمند پارسه Super User بالا رفتن از نردبان ترقي سازماني استفاده از انواع تکنیک‌های توسعه خلاقیت گروهی [PDF]انتظارات خود را به واقعیت نزدیک تر و شادتر زندگی [PDF]ﻛﻤﻚ در ﻣﻮرد ﻫﻴﺠﺎﻧﺎت شش راهکار برای افزایش قدرت اراده

نظرات




نماد