سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

خانه سگ بَترسی (Battersea) ، خانه‌ای برای سگ‌های بدون سرپناه و نجات یافته‌ی خیابانی است و در انگلستان از شهرت مناسبی برخوردار است. شایان ذکر است که هم‌اکنون، این پناهگاه حیوانات، نام خود را از Battersea Dogs Home به Battersea Dogs & Cats Home تغییر داده و به همین علت تصمیم گرفت که از طریق تبلیغات کلیکی نیز نام جدید خود را بیشتر مطرح کند و عنوان کند که پناه‌گاهی برای گربه‌ها هم است.

هدف

بترسی قصد دارد با همکاری شرکت تبلیغاتی آگیلوی وان (OgilvyOne)، آگاهی مردم نسبت به برند خود را افزایش داده و خانه‌ای مناسب برای سگ‌ها و گربه‌های بی‌‌پناه و نجات یافته‌ی خیابانی پیدا کند.

انگلیسی‌ها علاقه بسیار زیادی به حیوانات دارند، اما بسیاری از آن‌ها به فکر گرفتن سرپرستی سگ‌ها و گربه‌های نجات یافته نمی‌افتند و این شاید هم به این دلیل باشد که سگ‌های ولگرد زیادی در خیابان‌ها مشاهده نمی‌کنند. بنابراین بترسی قصد دارد آن‌ها را از وجود این سگ‌ها باخبر کرده و آن‌ها را به فکر گرفتن سرپرستی آن‌ها بیاندازد.

راهکار

با استفاده از چند داوطلب، سگ‌های نجات یافته، چندین بروشور ، صفحات نمایشی دیجیتالی و کمی فوتِ کوزه‌گری، شرکت تبلیغاتی آگیلوی وان، کمپین تبلیغاتی منحصر به فردی را خلق کرد.

این کمپین که با عنوان “در جستجوی تو” نام‌گذاری شده بود، از یک سگ نجات یافته‌ی جذاب با نام “Barely” استفاده می‌کرد. این سگ از طریق چندین بیلبورد دیجیتالی که در یکی از مراکز بزرگ خرید لندن کارگذاری شده بود، به تعقیب خریداران می‌پرداخت. هم‌زمان که خریداران در این فروشگاه بزرگ قدم می‌زدند، Barely از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر و از صفحه نمایشی به صفحه نمایشی دیگر، آن‌ها را تعقیب می‌کرد.

ترکیبی از راهکارهای تبلیغاتی آنلاین و آفلاین سبب موفقیت این کمپین شد

بروشورهای موجود، شامل اطلاعات و چیپ‌های RFID بودند و به خریداران این امکان را می‌داد که محتوای دریافتی را انتخاب کنند.

هم بروشورها و هم بیلبوردهای دیجیتالی، اطلاعات بیشتری را درباره Battersea و چگونگی به سرپرستی گرفتنِ این سگ‌های نجات یافته به خریداران ارائه می‌داد.

در کنار همه این راهکار‌ها، آگیلوی از سرویس‌های تبلیغات کلیکی استفاده کرد تا این کمپین را در فضای آنلاین هم بیشتر مطرح کند.

نتیجه

صفحه‌فرود مربوط به این کمپین در وب‌سایت بترسی، بیش از ۲۰۰۰ بازدیدکننده‌ی منحصر به فرد جذب کرد و در خلال این کمپین، ۷۹ درصد از ترافیک کل وب‌سایت، از همین بازدیدکننده‌های جدید بودند.

ویدیوهایی که از تجربه افراد با سگ جذاب این کمپین، یعنی Barely گرفته شده بود، بیش از ۳۲۰ هزار بار دیده و بازخورد بسیار مثبت ۹۹ درصدی دریافت کرد.
تعاملات مردم با Barely در صفحه فیس‌بوک Battersea بیش از ۲۳۵ هزار بار دیده شد.

بیش از ۲۰۰ سگ بی‌پناه و آماده برای سرپرستی از طریق توییتر با هشتگ #lookingforyou شناسایی شدند.

این کمپین در دسته سایبر جشنواره بین المللی خلاقیت Cannes Lions در سال ۲۰۱۵، مدال برنز را از آن خود کرد. همچنین مدال طلای DMA UK Echo Awards سال ۲۰۱۵ و مدال طلای بهترین کمپین و برنز بهترین استفاده از تکنولوژی از جشنواره Creative Circle Awards سال ۲۰۱۶ را از آن خود کرد.


تگ ها :

نظرات




نماد