سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

تبلیغات کلیکی یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی آنلاین است که بازگشت سرمایه خوبی هم به همراه خود دارد. این کانال بازاریابی برای هر کسب‌وکاری مفید است؛ چه برای کسب‌وکارهای کوچک و نوپا و چه برای کسب‌وکارهایی که به بلوغ رسیده‌اند. در ادامه به چند واقعیت در مورد تبلیغات کلیکی می‌پردازیم که شاید هیچ وفت به آنها توجه نکرده باشید:

– نرخ تبدیل (Conversion Rate) در طول کمپین هدفگیری مجدد (Retargeting) افزایش می‌یابد:

هدفگیری مجدد یکی از راهکارهایی است که سبب می‌شود تا فردی که قبلا در فضای آنلاین به محصول یا سرویس شما علاقه نشان داده را به سایت خود بازگردانید. حین استفاده از این روش بازاریابی، به وضوح می‌بینیم که CTR در طول زمان کاهش می‌یابد و شاید این برای آگهی‌دهنده دید منفی ایجاد کند. اما باید به این توجه داشت که چقدر در طول همان زمان نرخ تبدیل افزایش یافته است که همیشه هم روندی صعودی دارد.

– ۵۲٪ افرادی که روی یک بنر تبلیغاتی کلیک می‌کنند، با آگهی‌دهنده آن تبلیغ تماس می‌گیرند:

شاید بهتر باشد تا در صورت امکان شماره تلفن محل کسب‌وکار خود را روی بنر تبلیغاتی قرار دهید تا این موقعیت را به هیچ وجه از دست ندهید. توجه داشته باشید که اگر هدفتان برقراری تماس با تیم شما است، همواره باید شماره خود را در دسترس مخاطب هدفتان قرار دهید.

phone-number

نمونه شماره تلفن با قابلیت تپ

از آنجایی که تبلیغات موبایل وب به شدت در حال رشد است، کسب‌وکارهایی که تصمیم دارند از موقعیت مناسب موبایل‌ها برای بازاریابی استفاده کنند نیز می‌توانند شماره شرکت خود را به گونه‌ای در صفحه فرود خود قرار دهند که فرد با تپ روی آن، مستقیما تماسش را برقرار کند.

– هدفمندی‌ها برگ برنده کمپین شما هستند:

در نمونه‌های موردی بسیاری دیدیم که هدفمندی‌ها به چه میزان روی موفقیت یک کمپین تبلیغات تاثیر مثبت گذاشته‌اند. حتی کمپین‌هایی بوده‌اند که بدون هدفمندی شروع شده و بازخورد ناخوش‌آیندی داشته‌اند و بعد از فعال‌سازی هدفمندی‌ها، بازخورد همان کمپین‌ها به کل تغییر کرده است و سبب شده تا یک کمپین موفق حاصل شود.

 

آیا شما هم با واقعیتی در مورد تبلیغات کلیکی برخورد کرده‌اید که برای همه جالب باشد؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.


تگ ها :

نظرات




نماد