سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

رید آنلاین به یک شیوه زندگی تبدیل شده است. برای بسیار از افراد رانندگی به مرکز خرید، انتظار در ترافیک و صف‌های طولانی معقول به نظر نمی‌رسد هنگامی که در بازار آنلاین تنها با یک کلیک می‌توانند کالاهای مورد علاقه خود را خریداری کنند. به همین دلیل است که فروش تجارت الکترونیک روز به روز در حال پیشرفت است.

تعداد خریداران اینترنتی در سال ۲۰۱۷ به ۲۱۷ میلیون نفر خواهد رسید. میانگین کل هزینه هر مشتری در سال در حدود ۱۸۰۰ دلار در آمریکا و ۱۶۰۰ دلار در انگلستان است. مصرف کنندگان به طور گسترده‌ای به خرید آنلاین روی آورده‌اند و اگر شما تا به امروز استراتژی جامع تجارت الکترونیک تهیه نکرده‌اید، حال زمان مناسبی برای این کار است. تحقیقات نشان داده که صنعت تجارت الکترونیک تا سال ۲۰۲۰ بیش از ۴ تریلیون دلار فروش را به خود اختصاص خواهد داد که به ۱۲٫۶ درصد از کل هزینه خرده فروشی مصرف کننده منجر خواهد شد.

از مزایای رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید

محتوای کسب و کار شما تنها به پست‌های وبلاگ و رسانه‌های اجتماعی محدود نمی‌شوند. یکی از روش‌های گسترش رسانه‌های اجتماعی، از طریق محتوای تولید شده توسط کاربر است. .- این معیار می‌تواند شامل هر نوع محتوایی که مربوط به برند شما است و توسط مصرف کنندگان ایجاد شده است، باشد. مانند بررسی کاربران، توصیفات و رسانه‎‌های به دست آمده. مطالعات نشان می‌دهد که ۹۲ درصد از مصرف کنندگان به پیشنهادات مردم عادی نسبت به سایر تبلیغات اعتماد بیشتری می‌کنند. UGC این امکان را می‎‌دهد تا مشارکت برند شما، دیده شدن و فروش برند شما افزایش یابد.

۶۹ درصد از مردم، قبل از خرید هر محصولی، نظرات آنلاین درباره آن محصول را بررسی می‌کنند.
۵۰ درصد از مردم اظهار دارند که برای محصولی که نظرات مثبتی درباره آن وجود دارد، هزینه بیشتری خواهند کرد.
هنگامی که خریداران موبایل، نظر مثبتی درباره محصول مورد نظر خود می‌خوانند، نرخ تبدیل تا ۱۳۳ درصد افزایش می‌یابد.
۸۳ درصد از مردم به پیشنهادات دوستان، آشنایان و خانواده اعتماد بیشتری می‌کنند.

رسانه‌های اجتماعی با UGC ارتباط نزدیکی دارند. دور از انتظار نیست اگر مصرف کنندگان برای تصمیم گیری خرید یک محصول به رسانه‌های اجتماعی روی آورند. هر فرد به طور متوسط یک ساعت و ۴۰ دقیقه در حال مرور کردن رسانه‌های اجتماعی است. به این ترتیب، تجارت الکترونیک به وسیله ترافیک وب هدایت می‌شود و رسانه‌های اجتماعی برای هدایت فالوورها به وب سایت شما بسیار مهم هستند.
۹ نفر از ۱۰ مصرف کننده برای تصمیم انجام یک خرید، به شبکه‌های اجتماعی روی می‌آورند.
۷۵ درصد از مصرف کنندگان تنها به دلیل این که محصولی را در شبکه‌های اجتماعی ملاحظه کرده‌اند، آن را خریداری کرده‌اند.
۷۱ درصد از مصرف کنندگان، پس از مشاهده بررسی مثبت دیگر کاربران درباره برندی خاص در شبکه‌های اجتماعی، تصور خود را درباره آن برند تغییر داده‌اند.

ورژن‌های موبایل را جدی بگیرید

یک بخش قابل توجهی از مخاطبان شما با اتکا بر ورژن موبایل سایت شما برای خرید از سایت شما تصمیم گیری می‌کنند به ویژه از آنجایی که مصرف کنندگان به طور گسترده در حال مرور در صفحات موبایل هستند. تا سال ۲۰۱۸ انتظار می‌رود، ۳۹ درصد از فروش‌های تجارت الکترونیک از طریق دستگاه‌های موبایل انجام خواهند گرفت. برای اطمینان از بهترین تجربه ممکن برای کاربر، وب سایت شما باید در همه دستگاه‌ها سازگاری داشته باشد و محتوای موبایل باید به راحتی تغییر پذیر باشند.

۷۰ درصد از کاربران سایت‌های تجارت الکترونیک، توانایی زوم کردن تصاویر محصولات را از اولویت‌های اصلی خود برای تصمیم گیری در مورد خرید یک محصول، رتبه بندی کرده‌اند.
۵۹ درصد از افراد، یک برند را ترویج می‌دهند در صورتی که آن برند در سراسر کانال‌ها تجربه خوبی ارائه دهد.
۵۳ درصد از کاربران موبایل، صفحه‌ای را که بیش از ۳ ثانیه زمان ببرد تا لود شود را ترک می‌کنند.
با هر ثانیه تاخیر در بارگذاری صفحه شما در موبایل، نرخ تبدیل شما ۲۰ درصد کاهش می‌یابد.
هنگامی که افراد تجربه منفی درباره یک برند در موبایل داشته باشند، آن‌ها ۶۲ درصد کمتر از زمانی که یک تجربه مثبت داشته باشند از آن برند خرید انجام می‌دهند.
۸۹ درصد از افراد هنگامی که یک تجربه مثبت از یک برند در موبایل کسب کنند، احتمال دارد که آن را ترویج دهند.

محتوای محصولات خود را دست کم نگیرید

اگر استراتژی شما برای ایجاد لیست محصولات تنها شامل یک توصیف عمومی و پیوست یک عکس مناسب باشد، شما به اندازه کافی تلاش نمی‌کنید. این یک فرصت عالی برای استفاده از محتوای شماست تا نه تنها به کاربران نشان دهید که محصول شما چیست، بلکه نشان دهید که چرا محصول شما ارزش خرید دارد. لیست محصولات شما باید تا جایی که امکان دارد توضیحات جامعی داشته باشند. کاربران امکان دارد تمامی ویژگی‌هایی که برای یک محصول توضیح داده‌اید به خاطر نسپارند، بنابراین بر توصیف چگونگی بهبود زندگی مخاطبان تمرکز کنید.

توصیف محصول شما مهم است، اما نباید کیفیت و کمیت عکس‌هایتان را نادیده بگیرید. حدود سه چهارم کاربران اینترنت در آمریکا به طور مرتب یا همیشه قبل از خرید برای محتواهای بصری جستجو می‌کنند، تنها ۳ درصد این کار را انجام نمی‌دهند. عکس‌ها باید شامل تمامی رنگ‌ها و سایزبندی‌ها برای یک محصول و قابلیت بزرگنمایی برای نگاه دقیق تر کاربران به محصولات، باشند. اطمینان حاصل کنید که از عکس‌های با کیفیت بالا استفاده می‌کنید تا کاربران بتوانند اطلاعاتی دقیق از یک محصول را بدست آورند.
۷۸ درصد از خریدارن آنلاین درخواست تصاویر بیشتری از سایت‌های تجارت الکترونیک دارند.
۳۰ درصد از خریداران درخواست ویدئوهای بیشتری از سایت‌های تجارت الکترونیک دارند.

شخصی سازی کنید

با استفاده از اطلاعات مصرف کنندگان، بازاریابان فرصت ایجاد تجربه‌های شخصی تر برای مصرف کنندگان را دارند. ۸۹ درصد از بازاریابان آمریکا گزارش دادند که شخصی سازی در وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها موجب افزایش درآمد می‌شود. بسیاری از برندها به پلت فرم‌های کشف محتوا مانند کانگورو اعتماد می‌کنند تا ارتباط نزدیک تری با مشتری ایجاد کنند.
۹۰ درصد از سازمان‌هایی که در تجارب شخصی‌سازی سرمایه گذاری می‌کنند، می‌گویند که این امر به طور قابل توجهی در افزایش سودآوری کسب و کار کمک می‌کند.
۵۹ درصد از مردم از برندها انتظار دارند تا تجارب را بر اساس کالاهای مورد علاقه شان، شخصی سازی کنند.
۶۳ درصد از مردم از برندها انتظار دارند تا برای ارائه تجارب شخصی از سابقه خریدهای آن‌ها استفاده کنند.


تگ ها :

نظرات




نماد