سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

امروزه بازاریابان برای جلب توجه مخاطبان با یکدیگر رقابت می‌کنند. برندها باید برای توزیع محتوای خود به مخاطبان مناسب، رسانه‌های مختلف را امتحان کنند. هیچ کس نمی‌خواهد محتوایی تولید کند که بازدید کننده و مشارکت کمی داشته باشد.

در این مقاله چهار روش وجود دارد تا بتوانید از طریق محتوا، به مخاطبان زیادی دسترسی پیدا کنید و مشارکت آن‌ها را افزایش دهید:

پلت فرم‌های توزیع محتوا

شما برای تولید محتوا تلاش زیادی می‌کنید تا به هدف خود یعنی ROI (نرخ بازگشت سرمایه) ایده‌آلی برسید. اما اگر به مخاطبان مناسب دسترسی نداشته باشید آیا می‌توانید به هدفتان برسید؟ کلید اصلی این است که تنها بر مخاطبان هدفمند خود تمرکز نکنید، بلکه از طریق محتوایتان با آن‌ها ارتباط عمیق تری برقرار کنید.

پلت فرم‌های توزیع محتوا مانند کانگورو یک روش عالی برای قرار دادن برند شما در برابر مخاطبانی است که مشارکت بالایی دارند. محتوای شما می‌تواند در سایت‌های با کیفیتی ارائه شوند.

آوای برندها: پادکست‌ ها

مطالعات نشان می‌دهد که گوش دادن به پادکست‌ها در حال رشد است و در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ ، ۲۳ درصد رشد داشته است. از سال ۲۰۱۳ این میزان ۷۵ درصد افزایش یافته است. دلیل اصلی که باید پادکست ها را در استراتژی تولید محتوای خود قرار دهید این است که آگاهی از برند خود را افزایش دهید و اگر به طور صحیح از آن بهره ببرید، کاربران می‌توانند به خوبی با برند شما ارتباط برقرار کنند. ۷۱ درصد از پادکست ها در سال ۲۰۱۶ از طریق تبلت‌ها و موبایل‌ها شنیده شده‌اند که این آمار به شما کمک می‌کند تا روی مخاطبان هدفمند‌تری تمرکز کنید.

استفاده از پادکست ها در استراتژی بازاریابی خود، یک پلت فرم عالی برای مشارکت درباره موضوعات به روز در صنعت شماست و از این طریق شما می‌توانید برای برند خود اعتماد مخاطبان را جلب کنید.
به خاطر داشته باشید که پادکست‌ها نباید طوری ارائه شوند که به طور مستقیم محصولی را به مخاطبان بفروشند، بلکه باید طوری طراحی شوند تا از طریق داستان سرایی یا با استفاده از یک تن مکالمه نرمال، برای شنوندگان ارزش ایجاد کنند. به طور مثال پادکست محبوب جنرال الکتریک از اکتبر تا نوامبر ۲۰۱۵ اجرا شد و ۴٫۴ میلیون دانلود داشت. این برند به جای آن که از تبلیغ ۳۰ ثانیه ای برای محصول استفاده کند، با استفاده از یک داستان خلاقانه، توجه میلیون‌ها نفر را به خود جلب کرد.

افراد تاثیر گذار و محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC)

همکاری بین برندهای بزرگ و افراد تاثیر گذار در سال ۲۰۱۷ بسیار افزایش داشته است. بهره‌بری از افراد تاثیر گذار در استراتژی محتوا، روشی عالی برای دسترسی به مخاطبان مناسب است چرا که مشارکت و ترافیک را برای برند شما افزایش می‌دهد. به خاطر داشته باشید که لازم نیست شما فردی را انتخاب کنید که به عنوان مثال بیشترین تعداد فالوور را در اینستاگرام دارد. این فرد باید کسی باشد که هویت اصلی و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی وی به گونه ای باشد تا با برند شما همراستا باشد. به عنوان مثال شما نباید برای برند جدید بستنی خود از یک ورزشکار معروف استفاده کنید.

مطالعات نشان داده که ۹۲ درصد از کاربران تبلیغات همگن را به سایر تبلیغات ترجیح می‌دهند. کمپین‌هایی که توسط کاربر تولید می‌شوند(UGC) ، این پتانسیل را دارند تا مشارکت برند شما و دیده شدن و فروش شما را افزایش دهند.

بازنشر و بازیافت

بازنشر محتوای شما باعث می‌شود تا شما بتوانید یک ایده را به محتواهای متعددی تبدیل کنید. در این زمینه مزایای زیادی وجود دارد، یکی از این مزایا این است که شما برای ایجاد محتوای عالی خود زمان و تلاش زیادی صرف کرده اید و از این طریق شما می‌توانید مخاطبان خود را افزایش دهید.

فرض کنید یک پست وبلاگ منتشر کرده اید. این مطلب می‌تواند از طریق اینفوگرافیک، پادکست، ویدئو آموزشی و یا حتی تعدادی از پست‌های متنوع در شبکه های اجتماعی بازنشر شود. بازنشر محتوا بسیار مفید است زیرا از طریق آن شما می‌توانید به مخاطبان مختلفی سرویس ارائه دهید. بعضی از افراد ممکن است که یک مقاله طولانی را ترجیح دهند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می‌دهند درباره آن مطلب یک ویدئوی آموزشی مشاهده کنند یا یک اینفوگرافیک را مطالعه کنند. هنگامی که یک طرح توزیع محتوای موثر را تنظیم کرده باشید، می‌توانید میزان دسترسی محتوای خود را به حداکثر برسانید.


تگ ها :

نظرات




نماد