سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

مرور: فتوشاپ CC 2017

956 ۹۶/۱۰/۲۵

برای ارتقای فتوشاپ چه کار می تواند انجام دهد؟ خوب، ترفند های اندک و بروزرسانی های جدیدی می تواند این برنامه ارزیابی و اصلاح تصویر را با نتیجه ای شگرف رو به رو سازد. ویژگی هایی جدیدی در برنامه PHOTOSHOP به وجود آمده است. این برنامه دارای ترفند های جالب و گوناگونی حتی بیشتر از نسخه های قبلی می باشد. اصطلاح برنامه "ارزیابی و اصلاح تصاویر"  به معنای استفاده از ترفند های مهم برای تغییر و دست کاری در تصاویر و عکس ها می باشد. فتوشاپ یکی از ابزارها کلیدی طراحی از مجموعه ADOBE می باشد. این روزها، این برنامه تبدیل به پرمصرف ترین ابزار این شرکت شده است که در پروسه هایی مانند عکس برداری، تصویر سازی، پرینت، طراحی وب سایت، انیمیشن، فیلم و هر جایی که گرافیک ها و پیکسل ها وجود دارند و نیاز به اصلاح عکس می باشد، از این برنامه استفاده می شود.

این برنامه یک اپلیکیشنی می باشد که مطئنا شما می شناسید و آن را دوست دارید. بیاید با آن رو به رو شویم. این برنامه تبدیل به یک مورد اساسی و عمده برای طراحان و برنامه نویسان در سراسر دنیا شده است و خیلی از آن ها از ترفند های موجود در فتوشاپ به عنوان اساس کار خود استفاده می کنند. در نسخه جدید فتوشاپ نسبت به نسخه های پیشین، پیشرفت ها و بهبود هایی بسیاری حاصل شده است که ارزش ارزیابی و بررسی کردن را دارند.

 

تنظیمات اولیه در نسخه جدید فتوشاپ

اگر تا به حال مرورهای دیگر CC 2017 را دیده باشید، متعجب نمی شوید که چرا زمانی که فتوشاپ را باز می کنید، با نمای بسیار متفاوتی رو به رو می شوید.

خوشامدگویی جهانی شرکت ADOBE در ابتدای برنامه برای تان نمایان می شود که در کنار آن شما را قادر می سازد تا به اسناد قبلی خود نیز دسترس داشته باشید. به طور مثال حتی اسنادی که در دیگر سیستم ها مانند گوشی همراه روی آن ها کار کرده بودید را نیز در معرض نمایش شما می گذارد. هم چنین می توانید سند جدیدی را باز نمایید و عکس برداری، پرینت، کار هنری، تصویر سازی و طراحی سایت و غیره خود را در آن جا شروع کنید.

 

در این تصویر نمونه هایی از تنظیمات اولیه را برای هر سندی که می خواهید روی آن کار کنید، مشاهده می نمایید.

در این برنامه تنظیمات اولیه بسیاری وجود دارد که باعث می شود تا به تمامی موارد و گزینه ها، نگاه بی اندازیم. ابتدا اطمینان حاصل نمایید که می دانید چه نوع سندی را می خواهید بسازید، در غیر این صورت باید سند را به صورت دستی آماده سازید. شما هم چنین می توانید از نمونه ای از پیش ساخته شده ADOBE STOCK نیز شروع نمایید. ما به عنوان یک طراح حرفه ای این گونه تصور می کنیم که این مرحله مربوط به اجرا نمودن و عملی کردن ایده ها و یا به نمایش گذاشتن برخی عوامل در صفحه فتوشاپ می باشد که سپس در مرحله بعد می توانیم شروع به انجام پروسه طراحی و اصلاح سند نماییم. البته در این میان گزینه هایی به صورت دستی وجود دارد که باعث می شود تا برخی موارد را به سرعت انجام دهیم.

 

بروزرسانی های موجود در این ابزار طراحی

ترفند های بسیاری در این رابط کاربری وجود دارد، اما قبل از این که به آن ها بپردازیم، به ابزار طراحی هیجان انگیزی که در این نسخه جدید فتوشاپ وجود دارد، دقت نمایید.

MASKING. خیلی شگفت انگیز می باشد، حقیقت این است که هر هنرمندی باید توسط این مورد، پایه های کار هنری خود را محکم سازد. از این رو هر چیزی که باعث می شود تا نتایج خارق العاده ای را کسب کنید، در این گزینه در دسترس دارید.

 

می توانید برخی از چهره ها و اشکال موجود در تصویر را در لایه های مختلفی مجزا سازید، بدون این که توسط عوامل دیگر سردرگم شوید.

تکنسین و متخصصان تصاویر و عکس ها مطمئنا توسط این گزینه می توانند بسیار تلاش کرده و تست های متفاوتی را انجام دهند. اما برای کسانی که از تخصص کمتری برخوردار می باشند، کار با این بخش MASK و لایه ها باید به صورت دستی انجام پذیرد.  این گزینه MASK برای شما رابط کاربری مجزایی را فراهم می کند تا به راحتی بتوانید روی لایه ها کار کنید. در این صورت امکان ندارد تا توسط عوامل دیگر، حواست تان پرت شود.

مورد جدیدی که در نسخه جدید فتوشاپ به کار رفته است،POLYGONAL LASSO  می باشد که به شما این امکان را می دهد تا لایه مورد نظر خود را قبل از اصلاح کردن، به سرعت آماده سازید. زمانی که ماوس را به سمت پایین بکشید، می توانید پیش نمایش بسیار زیبایی را مشاهده کنید. دیگر مورد بزرگی که به این برنامه فتوشاپ CC 2017 در رابطه با اصلاح تصاویر افزوده شده است، FACE AWARE LIQUIFY می باشد. LIQUIFY همیشه به سختی توسط کاربران استفاده می شود، مگر این که در زمینه کاریکاتورسازی مهارت داشته باشند. در هر صورت اگر با این مورد نیز آشنایی داشته باشید، در خیلی از اوقات می توانید کار خود را راه بی اندازید. زمانی که بتوانید توسط این مورد تغییراتی را در چهره های موجود در تصویر ایجاد کنید، خود به تفاوتی که در این میان به وجود می آید، واقف می شوید. عملکرد این ابزار مانند سایر ابزار های اصلاح تصویر می باشد، البته به استثنای این که خصوصیت تشخیص چهره را دارد. از این رو حتی کوچک ترین اشکال و یا چهره ها در تصاویر نیز نادیده گرفته نمی شوند.

 

FACE AWARE LIQUIFY می تواند به شما این امکان را بدهد که به راحتی تغییراتی روی تصویر ایجاد نمایید.

حالا با این ابزار در فتوشاپ CC 2017، می توانید روی چشمان چهره موجود در تصویر نیز کار کنید و شما این کار را می توانید تنها با یک کلیک ساده انجام دهید. زمانی که روی این مورد فعالیت می کنید، می توانید به سادگی روی خیلی از موارد دیگر در این زمینه کنترل داشته باشید. ما معتقد می باشیم که این مورد یکی از بزرگ ترین ویژگی های نسخه چجدید فتوشاپ می باشد. درست است؟

گزینه جدید دیگری در این نسخه جدید فتوشاپ وجود دارد که باعث می شود تا شما به سادگی رنگ ها و گرادینت ها را در تصویر خود کنترل نمایید. نام این مورد SVG FONTS می باشد. توسط آن می توانید از ایموجی ها و یا اشکال دیگر  حتی در رنگ های متفاوت و گوناگون در اسناد خود استفاده نمایید. شاید خیلی از این مورد استفاده نکنید، اما مطمئنا در برخی شرایط به کارتان می آید.

خصوصیت ابزار CONTENT-AWARE CROP در فتوشاپ این گونه معرفی شده است که توانایی تغییر تصویر بدون شطرنجی شدن آن را دارد. این موضوع مخصوصا زمانی که تصاویر می چرخند، مفید است؛ با اندکی علم ساده هندسه معلوم می شود که چرخیدن یک مستطیل و تغییر اندازه آن به شکل مربع، اندازه کلی تصویر را کاهش می دهد. ابزار برنامه CONTENT-AWARE CROP مانند ابزار برنامه  CLONE STAMP خلأ های این برنامه را پر می کند، به این ترتیب تصاویر دیگر احتیاج ندارند که تغییر اندازه بیابند. این موضوع برای تصاویر با فضای زیاد یا تصاویری که جزئیات کمتری دربر دارد، بسیار عالی می باشد؛ مانند هر ابزار دیگری، از این ابزار نیز زمانی که مناسب است، استفاده کنید.

 

ویژگی جدید جستجو قدرتمند در نسخه جدید فتوشاپ

یکی از پیشرفت هایی که در این برنامه صورت گرفته است، جستجو قدرتمند می باشد. به یاد دارید که از روش دستوری CMD/CTRL+F استفاده می کردید تا آخرین تغییر در فتوشاپ را دوباره به کار ببندید و باز گردانید؟ خوب حالا با کمک این گزینه و کادر جستجو، شما قادر خواهید بود تا هر آن چه که می خواهید را به سرعت جستجو کرده و بیابید. شما در این کادر به راحتی می توانید عبارتی که می خواهید را وارد نمایید و سپس مشاهده خواهید کرد که به سرعت می توانید ابزار و یا عملیات انجام شده پیشن خود را به دست آورید.

 

می توانید اسناد استوکی را نیز در داخل و خارج این اپلیکیشن جستجو نمایید.

شما می توانید تصاویر استوک را به طور مستقیم در داخل اپلیکیشن بیابید. اگر می خواهید تمام نتایج جستجوی تان گروه بندی شود، می توانید روی تب ها کلیک کنید. اگر برخی از shortcut ها مانع کار کردن شما می شوند، می توانید آن را در بخش های دیگری قرار دهید. هم چنین می توانید از آیکون جستجو و یا کادر جستجو در نوار کنترل استفاده نمایید. این مورد بسیار اثر بخش و مفید می باشد و بخصوص برای افراد تازه کار، می تواند بسیار کاربردی باشد، زیرا آن ها به سادگی قادر خواهند بود ابزارهای مورد نظر خود را در مجموعه ابزار فتوشاپ پیدا کنند.

ما به پیشرفت های جزئی دیگر نیز در برنامه جدید فتوشاپ دست یافتیم. هم اکنون، مواردی مانند قرار دادن متن در تصویر، ایجاد کنتراست در تصویر و غیره، با امکانات پیشرفته تری موجود می باشد. در نهایت پنل PROPERTIS نیز تغییر یافته است و به این معنا می باشد که شما به راحتی می توانید به طور مستقیم مواردی را بیابید و اسنادی را مشاهده کنید که از قبل انتخاب کرده و روی آن ها کار کرده اید.

 

پیشرفت های تدریجی

 ما دقیقا نمی توانیم بگوییم که پیشرفت هایی که در نسخه جدید فتوشاپ CC 201 به وجود آمده، جزئی و یا خیلی بزرگ است. در حقیقت، چیزی که بسیار واضح است این می باشد که بهبود ها و پیشرفت ها در این برنامه، به صورت تدریجی روی می دهد. در حال حاضر فتوشاپ CC 2017 کامل ترین و قدرتمند ترین پکیج اصلاح تصویر است که هم اکنون در دسترس خود دارید. این برنامه در حال حاضر با نمونه های مشابه خود در حال رقابت می باشد. شما به این وسیله می توانید استعداد های خود را شکوفا کرده و تصورات خود را به واقعیت تبدیل کنید.

 

نیازهای سیستم

سیستم عامل MAC

  • پردازشگر چند هسته ای INTEL با حافظه 64 بیتی
  • نسخه 10.12 MADOS (SIERRA)، نسخه 10.11 MAXC OS X (EI CAPITAN)، یا  نسخه 10.10 MAX OS X
  • 2 گیگا بایت رم (پیشنهاد می شود از 8 گیگابایت استفاده کنید).
  • هارد دیسک 4 گیگابایتی برای نصب، هارد اضافه دیگری نیز در زمان نصب مورد نیاز است.
  • صفحه نمایش 768*1024 (800*1280 پیشنهاد می شود) با رنگ 16 بیتی و VRAM 512 مگا بایتی; 2( گیگا بایتی توصیه می شود).

 

PC

  • INTEL 2 هسته ای و پردازشگر 64 AMD ATHLON ، 2 گیگا هرتر و یا پردازشگر سریع تر
  • ویندوز مایکروسافت 7 با سرویس پک 1، ویندوز 8.1 و یا ویندوز 10
  • رم 2 گیگیا بایتی (8 گیگ رم توصیه می شود).
  • هارد 2.6 گیگابایتی برای نصب بر روی سیستم 32 بیتی، هارد دیسک 3.1 گیگابایتی برای نصب بر روی سیستم های 64 بیتی
  • صفحه نمایش 768*1024 (800*1280 توصیه می شود) با رنگ 16 بیتی و VRAM 512 مگابایتی مخصوص، (2 گیگابایت توصیه می شود)
  • سیستم مطابق OPENGL 2.0

تگ ها : دانلود Adobe Photoshop CC 2017 v18.1.1.252 x86/x64 دانلود Adobe Photoshop CC 2017 v18.1.1.252 نرم افزار Adobe Photoshop CC 2018 v19.0.1.29687 + Portable Win دانلود فتوشاپ 2018 Adobe Photoshop CC 2018 v19.0.1 تصاویر برای فتوشاپ CC 2017‏ دانلود فتوشاپ Adobe Photoshop CC 2018 v19.0.1.29687 دانلود نرم افزار فتوشاپ جدید Adobe Photoshop CC 2017 دانلود Adobe Photoshop CC 2017 (فتوشاپ 2017) دانلود فتوشاپ Adobe Photoshop CC 2018 19.0.1.29687 فتوشاپ CC 2017 معرفی شد، بررسی امکانات جدید این برنامه فیلم آموزش نصب فتوشاپ CC 2017 نرم افزار فتوشاپ (برای ویندوز) Free Photoshop Photoshop CC new features photoshop CC 2017 vs. photoshop 2017 ? آموزش فتوشاپ adobe cc 2017 Adobe Photoshop CC Adobe Photoshop CC 2017 Free Download آموزش فتوشاپ Photoshop CC 2017 What's New in Adobe Photoshop CC 2017 Update Tutorial Photoshop CC 2017 Tutorials دانلود برنامه فتوشاپ Adobe Photoshop CC 2017 دانلود نرم افزار ادوب فتوشاپ سی سی Adobe photoshop cc آموزش ویدیویی ویژگی‌های جدید Photoshop CC 2017 Adobe Photoshop CC 2017 new features Photoshop CC 2017 One Mastering Photoshop CC 2017 Learn like Pro with 2018 دانلود نرم افزار Adobe Photoshop CC 2018 v19.0.1.29687 Photoshop CC 2017: Has anyone experienced a gradual Adobe Announces New Features For Photoshop CC 2017 Photoshop CC 2017 Updates آموزش نصب فتوشاپ CC 2017 What's New in Photoshop CC Review: Photoshop CC 2018 Drawing Shapes in Adobe Photoshop CC 2017 مشکل فارسی نویسی در فتوشاپ ۲۰۱۷ Adobe Photoshop CC 2017 Overview ON1 and Photoshop CC 2017 Plugin Compatibility – ON1 Adobe Photoshop CC 2017 Splash Screen on Behance Adobe releases Photoshop CC 2017 What is new in Adobe Photoshop CC 2017 release? WineHQ Photoshop CC 2017 New Document Window Adobe Photoshop CC 2017 Keyboard Shortcuts What's new in Adobe Photoshop CC 2017 What's New in Photoshop CC 2017? دانلود آموزش پیشرفته فتوشاپ سی سی 2017 دانلود Adobe Photoshop CC 2017 18.0.0 x86/x64 نصب فتوشاپ CC 2017 وآموزش کرک آن دانلود Adobe Photoshop CC 2017 v18.0 x86/x64 تماشا Adobe Photoshop CC 2017 — Amazing updates and Craft Amazon.com: Learn to Use Photoshop CC 2017 ویژگی های جدید نرم افزار فتوشاپ سی سی 2018 Here's What's New in Photoshop CC 2017 Accessing Topaz Labs in Photoshop CC – Topaz Labs Lynda Adobe Photoshop CC 2017 Splash Screen by Amr Adobe Photoshop CC 2017 v18.0.0 Win64 Photoshop CC 2017 18.1.1 آینت Photoshop CC 2017: What You Need To Know Photoshop CC 2017 Review and New Features Adobe Photoshop CC 2017 Release Classroom in a Book Photoshop 2017 CC cracks a literal smile with the addition A Quick Look At Photoshop CC 2017 How To Upgrade to Adobe Photoshop CC 2017 ویژگی های فتوشاپ سی سی 2017 Photoshop CC 2017: Die wichtigsten Neuerungen im جستجوهای مربوط به فتوشاپ CC 2017

نظرات




نماد