سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

بازاریابی محتوا فرصتی را برای کسب‌وکارها فراهم کرده است که بتوانند روابط و تعامل مثبتی را با مشتریان خود ایجاد کنند. از طرفی محتوا برای مشتریان می‌تواند اطلاعات و راهنمایی مفید در جهت انتخاب و خرید محصولات و خدمات باشد.

امروزه بازاریابی، فقط به روند فروش یک محصول ختم نمی‌گردد بلکه باید بتوانیم روابط معنی‌دار با مشتریان خود ایجاد کنیم. بنابراین ارزش محتوا در ایجاد روابط موثر کاملا روشن است. در ادامه این مطلب به پنج تاثیربازاریابی محتوایی روی ارتباط با مشتریان می‌پردازیم:

content-relations

بازاریابی محتوا موثر روی افزایش تعداد مشتریان تاثیر می‌گذارد:

محتوا موثر که در حقیقت همان محتوای آموزشی است، هسته اصلی روابط فروش به حساب می‌آید. شما باید به مشتری خود آموزش دهید که چرا باید محصول شما را انتخاب کنند. برای کسب‌وکار های پیشرفت کرده، محتوا حکم یک منبع کم هزینه برای افزایش مشتری را دارد.

محتوا نیاز ها را برآورده می‌کند و خود نیازی دیگر بوجود نمی‌آورد:

هر محصولی برای برآورده کردن یک نیاز و برطرف کردن مشکلی بوجود آمده است. محتوا شما هم در همین مسیر حرکت می‌کند؛ اما با ظاهری دیگر وارد عمل می‌گردد. پس سعی کنید نیاز مشتریان خود را با محتوا برطرف کنید.

محتوا باعث ایجاد اعتماد می‌گردد:

هنگامی که به مشتریان اطلاعاتی را ارایه می دهید که به او در انتخاب، مقایسه و خرید محصولات کمک می کند؛ در حقیقت به آنها حس اعتماد و اطمینان را ارایه می دهید. با ادامه دادن این روند، مطمئن باشید کهروابط مستحکمی با مشتریان خود ایجاد خواهید کرد.

content marketing-public relations

محتوا برند شما را به یک بشر شبیه می‌کند:

مشتریان دوست دارند محصولات را از انسان‌ها خریداری کنند، نه از برند‌ها. محتوا به برندها چهره‌ای می بخشد که باعث می‌شود مشتریان بیشتر حس کنند با انسان‌ها طرف هستند تا با یک برند.

با محتوا مکالمات معنی دار تسهیل می‌گردند:

محتوا به صورت خود به خود باعث ‌می‌شود که مشتریان با شما وارد صحبت شوند و مشکلاتشان را بیان کنند تا شما بتوانید در ادامه استراژی خود نیاز آنها را برآورده کنید. پس سعی کنید با طرح سوالات متوجه شوید که مشتریان شما به چه محتوایی نیاز دارند.


تگ ها :

نظرات




نماد