سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

فارسی کردن ویندوز
1 منوی شروع Start Menu را باز کرده و روی Control Panel کلیک کنید تا پنجره آن باز شود. اگر صفحه شما مانند تصویر نیست در سمت چپ آن صفحه، گزینه ای با نام Switch to Classic View وجود دارد که باید روی آن کلیک کنید.

فارسی کردن ویندوز
2 در این پنجره روی برنامه “Regional and Language Options” یا ” clock, Language, and Region” دو بار کلیک کنید و در پنجره باز شده سربرگ Languages یا change keyboards را همانند تصویر فعال کنید.

 

۳ در مربع گزینه “Install files for compelexscript and …” را علامت بزنید و اگر پیغامی ظاهر شد روی آن Ok را فشار دهید. سپس روی دکمه Apply کلیک کنید تا ویندوز فایل های لازم را کپی کند. ممکن است در این مرحله از شما دیسک ویندوز خواسته شود که باید آن را در دسترس داشته باشید. سپس روی دکمه Details کلیک کنید و در سمت راست پنجره باز شده روی دکمه Add کلیک کنید تا پنجره ای باز شود.

 

۴ فهرست بازشو را باز کرده و Farsi را انتخاب و سپس روی Ok کلیک کنید تا به پنجره قبلی برگردید. اکنون زبان فارسی به فهرست زبان های ویندوز افزوده شده است.

 

۵ برای اطمینان از فعال بودن دکمه تغییر زبان در نوار وظیفه، روی دکمه Language Bar کلیک کرده و اولین گزینه در پنجره باز شده را اگر علامت نخورده انتخاب کنید. اکنون می توانید با فشردن دکمه Ok پنجره را ببندید و در این حالت باید رد نوار وظیفه دکمه تغییر زبان را همانند تصویر ببینید.

فارسی کردن ویندوز
6 برای تغییر زبان معمولا از کلید میانبر آن که Alt و Shift است استفاده می کنیم چرا که سریع تر و راحت تر است. اما بهتر است این کلید را عوض کنید چرا که استفاده از آن کمی اذیت کننده است. زیرا گاهی اوقات که دو کلید را همزمان فشار نمی دهیم کلیدAlt باعث فعال شدن منوها در برنامه ها می شود. برای تغییر کلید در پنجره تصویر زیر روی دکمه Key Setting کلیک کنید تا پنجره زیر باز شود.

فارسی کردن ویندوز
7 سپس گزینه “change key sequence…” را انتخاب کرده روی دکمه نشان داده شده کلیک کنید تا پنجره باز شود. گزینه های آن را همانند تصویر علامت بزنید تا کلید تغییر زبان به Ctrl و Shift تغییر کند.


تگ ها : Seven Farsi or Persian چگونه کیبورد فارسی را در ویندوز ۱۰ اضافه کنیم؟ اضافه کردن زبان فارسی به ویندوز 7 چگونه ویندوز را فارسی کنیم تغییر زبان کامپیوتر چگونه زبان کیبورد و نمایش ویندوز خود را عوض کنیم چگونه ویندوز 10 را کاملا فارسی کنیم؟ اضافه کردن زبان فارسی به ویندوز 10 چگونه ویندوز ۷ را فارسی کنیم چگونه ویندوز 8 را کاملا فارسی کنیم چگونه زبان پیشفرض ویندوز را فارسی کنیم — چی جوری؟! ايتنا چگونه ویندوز 10 را فارسی کنیم؟آموزش ( HD ) آموزش اضافه کردن زبان فارسی به ویندوز 7 آموزش تصویری افزودن زبان فارسی به ویندوز 8 و 8.1 اضافه کردن کیبورد فارسی در ویندوز 10 نکته چگونه زبان فارسی را در Windows XP اضافه کنیم؟ چگونه زبان کیبورد را تنظیم کنیم؟ آموزش تصویری چگونه ویندوز 10 را کاملاً فارسی کنیم نحوۀ نصب زبان فارسی در ویندوز 7 آموزش حل مشکل تایپ فارسی در ویندوز ۸ چگونه زبان گوگل کروم را انگلیسی یا فارسی کنیم؟ چگونه زبان نمایشی را در ویندوز 10 عوض کنیم آموزش تغییر زبان سیستم در تمام بخش های ویندوز ۱۰ پی سی چگونه مشکل فونت نرم افزارهای فارسی را در ویندوز حل کنیم؟ چگونه زبان ویندوز ۱۰ را تغییر دهیم و زبان فارسی را به عنوان فارسی کردن اعداد و صفحه کلید در ویندوز 7 چگونه کیبورد استاندارد فارسی را به ویندوز 7 اضافه کنیم؟ Help:چگونه فونت‌ها را نصب کنیم. فارسی کردن اعداد و صفحه کلید در ویندوز 7 . چگونه زبان ویندوز 8.1 را فارسی کنیم . How to change the language of your computer to farsi عوض آموزش اضافه کردن زبان فارسی به کیبورد در ویندوز 10 نصب کیبورد فارسی استاندارد در ویندوز8 و 10 آموزش برگرداندن ویندوز 7 فارسی شده به زبان پیش فرض چگونه زبان پیش‌ فرض برنامه word را فارسی کنیم چگونه زبان و کیبورد گوشی خود را فارسی کنیم؟ چگونه زبان ویندوز را فارسی کنیم؟ چگونه ویندوز ۸ را بطور کامل فارسی کنیم؟ آموزش اضافه کردن زبان فارسی به ویندوز 10 در عرض 1 دقیقه! فارسی کردن ویندوز 8 چگونه اعداد را به هنگام تایپ فارسی تایپ کنیم تلگرام فارسی – چگونه زبان تلگرام را فارسی کنیم ؟ منوی تنظیمات ویندوز 10: تب زمان و زبان چگونه ویندوز 10 خود را فارسی کنیم؟ چگونه ویندوز ۱۰ را کاملا فارسی کنیم؟ تغییر زبان نمایشی پیش‌فرض ویندوز 10 به زبان های غیر ویندوز8 : چگونه یک زبان دیگر را اضافه کنیم. چگونه زبان انگلیسی متاتریدر خود را به زبان فارسی تغییر Tema Morsmål چگونه برنامه‌های مترو در ویندوز 8.1 را حذف یا فارسی کنیم؟ تغییر زبان سیستم چگونه ویندوز ۱۰ را کاملا فارسی کنیم چگونه مرورگر پیش فرض در ویندوز ۱۰ خودتان را تغییر دهید Aftabgardan چگونه ویندوز ۸ را کاملا فارسی کنیم+ دانلود فارسی ساز نحوه فعال کردن صفحه کلید فارسی در ویندوز آموزش و دانلود نرم افزار چگونه تاریخ ویندوز ۱۰ را شمسی کنیم! چگونه می‌توانم محیط گوگل را فارسی کنم؟ چگونه زبان کیبورد را تنظیم کنیم؟! نرم افزار چگونه اعداد ویندوز را فارسی کنیم؟ چگونه اعداد ویندوز را چگونه علائم، نشانه ها و کاراکتر های مخفی کیبورد را تایپ جستجوهای مربوط به چگونه ویندوز را فارسی کنیم

نظرات




نماد