سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

رتوش عکس در فتوشاپ
1 با استفاده از فتوشاپ CS از ابزارهای Healing brush استفاده می کنیم. برای برداشتن چین و چروک های عکس ابزار Healing brush را انتخاب کنید.

 

۲ با فشردن دکمه Ctrl و + عکس را تا اندازه دلخواه بزرگ کنید.

 

۳ حالا سر قلم خود را با فشار دکمه های چ و ج به اندازه مناسب تنظیم کنید.

 

۴ دکمه Alt را نگه دارید و از نقطه ای که کمترین چین و چروک را دارد کپی بگیرید.

 

۵ سپس روی اولین چروکی که کنار آن هست کلیک کنید (دقیقا در سمت راست نقطه انتخاب شده نه بالاتر و نه پایین تر) و ماوس را کمی در طول خط چین خوردگی به بالا و پایین حرکت دهید. می بیند که چین خوردگی محو می شود.

 

۶ به این نکته دقت کنید که برای محو هر لکه یا چین، از جایی کپی بگیرید که رنگش تقریباً مشابه رنگ همان نقطه باشد. سپس از نقطه ای دیگر کپی کنید و تا جایی که صورت تیره می شود کار را ادامه دهید. دقت کنید که مرتباً از نقطه کنار چین خوردگی کپی بگیرید.

 

۷ به همین روش چروک های دیگر قسمت صورت مانند زیر چشم، دور لب و … را می گیرید.

رتوش عکس در فتوشاپ
8 برای برداشتن خال ها و نقطه ها می توانیم از ابزار Spot healing brush استفاده کنیم. کافی است یک بار روی خال ها کلیک کنید تا محو شوند.

 

نکات و هشدارها

وقتی عکس بزرگ باشد، طبیعتاً بخشی از آن را در صفحه می بینید برای دیدن بخش های دیگر یک راه خیلی خوب این است که با کلید Space را نگه دارید تا نشانگر ماوس تبدیل به دست شود. سپس روی عکس کلیک کنید و آن را به هر طرف که می خواهید بکشید. هر جای کار اشتباه کردید با زدن دکمه های Ctrl+Alt+Z به مرحله قبل برگردید. هر از چندی تصویر را کوچک کنید و ببینید تا اینجای کار چطور شده است. اگر چهره غیر طبیعی شده باشد در رتوش زیاده روی کرده اید. چروک های خیلی عمیق را حذف نکنید مانند چروک های برآمدگی گونه. خطوط مربوط به انحناهای چهره را هم رتوش نکنید چون حالت طبیعی عکس را از بین می برد. فقط با تمرین می توانید در رتوش عکس در فتوشاپ خبره شوید.


تگ ها : آموزش گام به گام روتوش صورت با فوتوشاپ آموزش روتوش سریع با فتوشاپ روتوش عکس در فتوشاپ آموزش روتوش چهره بصورت بسيار سريع و آسان با فتوشاپ آموزش فتوشاپ روتوش صورت آموزش فتوشاپ روتوش تصاویر آموزش روتوش کردن عکس به صورت حرفه ای با فتوشاپ CS6 چطور هر عکسی رو درفتوشاپ رویایی کنیم. (آموزش فتوشاپ) آموزش روتوش چهره در فتوشاپ CC روتوش عکس با چند گام سریع و ساده آموزش روتوش عکس در نرم افزار فتوشاپ روتوش حرفه ای صورت در فتوشاپ رتوش ساده و سریع صورت در فتوشاپ روتوش و لکه گیری عکس با فتوشاپ آموزش روتوش عکس با Spot Healing Brush در فتوشاپ حذف جوش و روتوش حرفه ای مخصوص آتلیه یکی از بهترین و سریع‌ترین راه‌های رتوش کردن عکس در روتوش عکس با فتوشاپ؛ حذف چین و چروک صورت چگونه عکس را در فتوشاپ رتوش کنیم چگونه عکس های تاریک را در فتوشاپ ویرایش کنیم؟ آموزش روتوش صورت – جوان سازی صورت با فتوشاپ « آموزش روتوش ابرو در فتوشاپ آموزش ویدیویی کوچک کردن بینی و شکم در فتوشاپ تغییرات عکس و رتوش چهره در نرم افزار فتوشاپ روتوش صورت حرفه ای به روش frequency separation با حفظ GO 20 عکس برای تمرین روتوش فتوشاپ در 60 ثانیه: روش اعمال ظریف کرم پودر به پرتره تبدیل روز به شب در فتوشاپ آموزش فتوشاپ آموزش دستکاری عکس در فتوشاپ آموزش از بین بردن جوش و لک های صورت با فتوشاپ روتوش چشم ها در فتوشاپ به صورت طبیعی آموزش تصویری فتوشاپ فتوشاپ موبایل ویرایش عکس آموزش مبتدی تا پیش رفته روتوش صورت چهره پوست : دانلود روتوش عکس اندروید توسط فتوشاپ گوشی آموزش فتوشاپ (روتوش) روتوش تصویر چگونه پرتره های خود را ویرایش کنیم ذخیره کردن عکس در فتوشاپ آموزش فوتوشاپ چگونه کیفیت عکس خود را در فتوشاپ بهتر کنیم فیلم آموزشی آموزش کامل رتوش صورت در 4 مرحله – دنیای آموزش های تکنولوژی چگونه در عکس، موهای پریشان اطراف سر را حذف کنیم ZA 28 آموزش تصویری ویرایش عکس با فتوشاپ آموزش کوچک کردن بینی با فتوشاپ Tcuir.xyz 30 آموزش روتوش چهره در فتوشاپ روتوش سریع چهره با فتوشاپ در سه مرحله ، سریع و آسان اپلیکیشن فتوشاپ فیکس: با این اپ ادوبی بدون جراحی زیبا روشهای روتوش عکس در فتوشاپ چگونه فتوشاپ کنیم Big 30 اموزش روتوش عکس در فتوشاپ ZED 30 آموزش روتوش صورت در فتوشاپ آموزش استفاده از ابزار Patch Tool در فتوشاپ کوچک کردن و تغییر فرم بینی در فتوشاپ دانلود و معرفی پلاگین روتوش عکس Imagenomic Portraiture روتوش چشم در فتوشاپ – برترین مرجع گرافیک و طراحی وب روتوش حرفه ای پوست با استفاده از تکنیک Airbrush مجیدآنلاین آموزش فتوشاپ :چگونه در فتوشاپ عکس روتوش کنیم : دانلود فیلم آموزش تصویری روتوش عکس چهره و صورت با صاف کردن پوست صورت در فتوشاپ : روتوش چهره بخش 2 نرم افزار روتوش عکس اندروید ZABIL 30 آموزش چیدن عکس در فتوشاپ جستجوهای مربوط به چگونه عکس را در فتوشاپ رتوش کنیم

نظرات




نماد