سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

درج شماره صفحه در Word
در سر برگ Insert روی Page Number کلیک کنید تا فهرستی از حالت های مختلف قرار گیری شماره در صفحه باز شود.

درج شماره صفحه در Word
روی گزینه اول که مربوط به قرار گیری شماره در بالای صفحه است کلیک می کنیم. مجددا در فهرستی که باز می شود، محل قرار گیری شماره صفحه (وسط یا کنار صفحه و جلوه های نمایشی دیگر) را انتخاب می کنیم. پس از این کار شماره در محل مورد نظر قرار گرفته و آماده تنظیمات بیشتر است.

درج شماره صفحه در Word
با کلیک روی دکمه Close و یا دوبار کلیک در قسمت میانی صفحه (زیر خط چین) حالت ویرایشی بسته شده و شماره صفحه روی همه صفحات قرار می گیرد.

درج شماره صفحه در Word
می توان نوع شماره گذاری را به راحتی عوض کرد. مثلا آن را با حروف الفبا یا یونانی انجام داد. برای این کار باید در سر برگ Insert روی Page Number کلیک کرده، سپس روی Format Page Number کلیک کنید. از این فهرست شماره گذاری دلخواه خود را انتخاب کنید.

درج شماره صفحه در Word
برای پاک کردن شماره صفحه روی یکی از شماره ها در یکی از صفحات دوبار کلیک کنید تا حالت ویرایشی سربرگ ها فعال شود. در این حالت شماره صفحه را انتخاب و پاک کنید.


تگ ها : چگونه در برنامه "ورد" صفحات را شماره‌گذاری کنیم؟ نحوه شماره گذاری صفحات ورد از صفحه دلخواه آموزش Microsoft Word [PDF]راهنمای نحوه شماره گذاری صفحات پایان نامه با حروف ابجد و اعداد شماره گذاری صفحات در ورد به صورت جداگانه برای هر بخش چطور در word بعد از صفحه اول شماره گذاری کنیم آموزش ایجاد شماره صفحه در ورد Page Number Word چگونه در Word شماره صفحه درج کنیم ایجاد شماره صفحه و header & footer متفاوت در word روش صحیح شماره گذاری صفحات در Word 2013 شماره گذاری صفحات ورد از صفحه ای مشخص و دلخواه اخبار دل Aftabgardan نکته شماره گذاری صفحه از عدد دلخواه در اکسل راهنمای کامل افزودن هدر، فوتر و شماره‌ی صفحه به ورد آموزش صفحه آرایی کتاب و پایان نامه در ورد به فارسی روان شروع شماره گذاری از صفحه دلخواه در Word فارسی کردن شماره صفحات در WORD شماره گذاری صفحات در ورد 2007 Orangelet نحوه شماره گذاری پیشرفته صفحات در Word IT فصل بندی و شماره گذاری متن در یک فایل Word [PDF]اﺑﺘﺪا ﺗﻤﺎﻣﯽ ﺻﻔﺤﺎت را ﺑﺎ ﺣﺮوف اﺑﺠﺪ ﺷﻤﺎره ﮔﺬاری ﮐﻨﯿﺪ. 1 روش شماره گذاری در word که فسمتی ابجد و بقیه عددی باشد چگونه در Word شماره صفحه را به صورت "صفحه X از Y" نمایش آموزش Office word: درج لینک، سربرگ، پاورقی و شماره گذاری چگونه در " Word " صفحات را شماره‌گذاری کنیم؟ چگونه در یک سند word، دو نوع شماره گذاری برای صفحات داشته سوال: چگونه در Word از صفحه ای خاص به بعد فایل را شماره Asan شماره گذاری صفحات پایان نامه نحوه شماره گذاری صفحات پایان نامه در WORD (بخش بندی جهت فارسي کردن شماره صفحاتfooter در word ؟ نسخه چاپی چگونگی درج شماره صفحه و علامت صفحه جدید (پایان صفحه) فارسی کردن شماره صفحه در Word 2013 شماره صفحه در ورد ، شروع شماره از صفحه دوم!! صفحه بندی در ورد ایجاد بخش بندی چگونه شماره صفحات را در Word 2007 فارسی کنیم شماره گذاری از صفحه دلخواه در ورد (Word) فارسی کردن اعداد و شماره صفحه در word درج اعداد فارسي و انگليسي در يك متن درج خودکار فهرست مطالب و فهرست تصاویر در Word نحوه ایجاد پاورقی در ورد ( Word ) چطوری میشه با کمک ورد 2013 یک سری صفحات متن رو شماره زد حذف کردن شماره بعضی صفحات در Word آموزش word 2013 چطور می توان شماره صفحات از لاتین به فارسی در فایل word آموزش نگارش پایان نامه از ابتدا تا انتها MAHM 28 آموزش شماره گذاری تصاویر در ورد شماره بندی صفحات در Microsoft Office 2007 روش گذاشتن شماره صفحه در ورد – Wordpro اضافه کردن خطوط شماره خط در سمت چپ حاشیه در Word 2013 روش شروع شماره صفحه از صفحه دوم در ورد2010 رفرنس نویسی در Word 2010 و 2013 آموزش ساخت فهرست مطالب در word چطور در ورد چند نوع شماره صفحه بزنیم؟ – دانشنامه چطور چگونه در "ورد" شماره برخی صفحات را پنهان کنیم؟ ورد، چگونه به سربرگ و پاورقی، آسان فارسی کردن شماره صفحات در ورد شماره گذاری در پایان نامه آموزش word : شروع شماره صفحه به دلخواه چگونه اعداد را در Word فارسی کنیم؟ نحوه ایجاد صفحه جدید در Word روش شماره گذاری صفحات در Word از صفحه دلخواه جستجوهای مربوط به چگونه در Word شماره صفحه درج کنیم

نظرات




نماد