سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

کنترل حریم خصوصی در ویندوز 8
“Start” را باز کنید. دکمه “Start” در گوشه سمت راست ویندوز شماست و اگر نباشد با فشردن کلید ویندوز روی کیبورد منوی آن روی دسکتاپ تان ظاهر خواهد شد.

کنترل حریم خصوصی در ویندوز 8
“change pc settings” را تایپ کرده و سپس روی “Settings” کلیک کنید.

کنترل حریم خصوصی در ویندوز 8
از منوی تنظیمات، “change pc settings” را انتخاب کنید.

کنترل حریم خصوصی در ویندوز 8
برای انتخاب تنطیمات حفاظ کامپیوترتان روی “Privacy” کلیک کنید.

کنترل حریم خصوصی در ویندوز 8
تمام گزینه های زیر “Privacy” را روشن کنید. این به کنترل حریم خصوصی شما کمک خواهد کرد و هر مقدار از اطلاعات شخصی تان را که خودتان مایل باشید در معرض نمایش قرار می دهد.


تگ ها : چگونه حریم خصوصی مان را در ویندوز 8 کنترل کنیم چگونه حریم شخصی خود را در ویندوز 10 مدیریت و کنترل کنیم چگونه حریم شخصی خود را در ویندوز ۱۰ مدیریت و کنترل کنیم همه چیز در مورد حریم خصوصی و تنظیمات آن در ویندوز 10 و احیای حریم خصوصی در ویندوز 10 – ماهنامه کامپیوتری رایانه چگونه از Bitlocker ویندوز جهت رمزگذاری درایوها و فایل ها راهنمای حریم خصوصی Google Chrome چگونه در ویندوز ۱۰ از حریم خصوصی خود حفاظت کنیم؟ – وینفون اعلامیه حریم خصوصی Microsoft چگونه کامپیوتر تحت ویندوز را به یک هات‌اسپات وای‌فای چگونه در شبکه‌های اجتماعی، حریم خصوصی خود را حفظ کنی نکته‌های مهم جهت حفظ حریم شخصی آنلاین چگونه حریم شخصی خود را هنگام استفاده از تلفن‌های هوشمند میکو هایپونِن: "اِن اِس اِی" چگونه به اعتماد جهان خیانت کرد راه اندازی مجدد فایرفاکس چگونه از جاسوسی از طریق تلویزیون هوشمند خود جلوگیری چگونه مجوز های برنامه را در ویندوز ۱۰ مدیریت کنیم؟ ویندوز Support پرسش‌های متداول تلگرام نمایش موارد توسط برچسب: ویندوز چگونه با استفاده از صفحه کلید ، ویندوز را کنترل کنیم؟ راهنمای پنهان سازی درایو در ویندوز 8.1 | پلیس فتا با داشبورد حریم خصوصی مایکروسافت ، کنترل بیشتری چگونه سیستم را به ویندوز ۱۰ به‌روزرسانی کنیم؟ 3 چگونه پس از اعتصاب ویندوز داده‌های حساس را نجات دهیم؟ مدیریت استفاده از گوشی و تبلت توسط کودکان، چگونه زمان و چگونه تصاویر خصوصی را از گالری اندروید پنهان کنیم؟ چگونه حریم خصوصی خود را در وایبر حفظ کنیم؟ آموزش : چگونه حریم شخصی خود را به خوبی در دستان گوگل زیر و بم توییتر ویندوز 10 و تنظیمات بعد از نصب ویندوز چگونه خودرابیهوش کنیم ۷. چگونگی حفظ حریم شخصی در ارتباطات اینترنتی امکانات ویژه کنترل حریم شخصی در به‌روزرسانی جدید ویندوز چطور حریم خصوصی را در شبکه های اجتماعی حفظ کنیم؟ چگونه از آنتی‌ویروس داخلی Windows Defender در ویندوز ۱۰ تنظیم زمان خاموش شدن صفحه نمایش و Sleep ویندوز چگونه فرزندانمان را در فضای اینترنت کنترل کنیم؟ دانلود برنامه هک تلگرام دیگران با شماره و بدون کد چگونه از کودک در فضای مجازی محافظت کنیم امنیت چگونه در ویندوز ۱۰ میکروفون را غیر فعال کنیم آپدیت Creators ویندوز 10: بهبود فرآیند به‌روزرسانی و راهکارهایی برای محافظت از اطلاعات شخصی در تلگرام بوت ویندوز 10 در حالت Safe mode ویندوز 8 چگونه از ابزار رمزنگاری BitLocker ویندوز استفاده کنیم امنیت حریم خصوصی خود را در ویندوز 10، با این 5 کار تضمین ۵ چیزی که باید در تنظیمات حریم شخصی ویندوز 10 تغییر چگونه به بازیابی عکس های پاک شده در ویندوز 8 کارهایی که برای حفظ حریم خصوصی و امنیت در گلکسی اس 8 [PDF]ﻗﺎﺑﻠﯾت ھﺎی اﻣﻧﯾﺗﯽ در وﯾﻧدوز 10 سیاست حفظ حریم خصوصی چگونه حریم شخصی خود را در ویندوز مدیریت و کنترل کنیم چگونه می‌توان تنظیمات مربوط به حریم شخصی در ویندوز 10 را آموزش جلوگیری از بروزرسانی ویندوز ۱۰ چگونه نوجوان مان را هنگام کار با اینترنت کنترل کنیم رسانه دیجیتال مربع هک تلگرام دیگران بدون نیاز به روت دستگاه با استفاده از چگونه امنیت حریم خصوصی خود را در ویندوز 10 افزایش دهیم مجله اینترنتی فن نوین سایفون چگونه از Safe Mode به منظور تعمیر ویندوز خود استفاده کنیم؟ بایگانی: 10 چگونه اسپنک کنیم چگونه حافظه پرینتر را پاک کنیم؟

نظرات




نماد