سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

اتصال پرینتر به ویندوز 8
به صفحه Devices screen ویندوز ۸ بروید. برای دیدن این صفحه کلیدWindows Key را به همراهc بفشارید، با این کار منوی charms بالا می آید، سپس در قسمت پایین سمت راست روی گزینه Change PC Settings بروید و گزینه Settings را کلیک کنید.

اتصال پرینتر به ویندوز 8
روی تبDevices کلیک کنید و لیست را چک کنید تا ببینید پرینتر شما نصب شده است یا خیر. اگر نیست، گزینه Add a device را کلیک کنید و صبر کنید تا ویندوز پرینتر را تشخیص دهد وقتی پرینتر تشخیص داده شود، ویندوز پروسه نصب و راه اندازی آن را به طور خودکار انجام می دهد.

اتصال پرینتر به ویندوز 8
اگر پرینتر هنوز هم پیدا نشد، روی گزینه Not finding what you are looking for? کلیک کنید. این گزینه صفحه پشتیبانی و راهنمای ویندوز را باز می کند.

اتصال پرینتر به ویندوز 8
این صفحه دلایل مختلفی را برای این مسئله که ویندوز نمی تواند پرینتر را تشخیص دهد بیان می کند، ولی اگر پرینتر خود را به طور دستی تنظیم کرده اید، پس باید بهAdvance setup سر بزنید.

اتصال پرینتر به ویندوز 8
در این مرحله ویندوز باید پرینتر را شناسایی کند، پس آن را انتخاب کنید.

اتصال پرینتر به ویندوز 8
در پرینتر درایوری که نصب شده، گزینه ای وجود دارد که از شما برای پیش فرض کردن پرینتر مورد نظرتان سوال می کند! (البته احتمالا شما هم مثل خیلی از ما فقط یک پرینتر دارید)

اتصال پرینتر به ویندوز 8
پرینتر شما باید نصب شده باشد، ولی برای اطمینان به صفحه Devices page برگردید و لیست را چک کنید تا ببینید نام پرینتر را می بینید یا خیر.

 

نکات و هشدارها

برنامه های منحصر بفردی هستند که از شما برای انتخاب پرینتر مورد نیاز سوال می کنند، اگر شما به آن مسئله اشاره کرده باشید، و اگر ممکن باشد باید گزینه “Make this the default printer” را تیک بزنید برای اینکه اطمینان حاصل شود که نیازی نیست دوباره این مراحل را بروید.


تگ ها : آموزش نحوه نصب پرینتر در ویندوز 8 + تصاویر چگونه پرینتر را به ویندوز 8 متصل کنیم چگونه پرینتر را به ویندوز ۸ متصل کنیم؟ نحوه نصب پرینتر بر روی ویندوز ۸ چگونگی نصب پرینتر در ویندوز 8 نحوه افزودن یک پرینتر به رایانه در ویندوز 10 نصب یک پرینتر چگونه یک پرینتر را به کامپیوتر خود متصل کنیم؟ آموزش تصویری نصب پرینتر در ویندوز 7 تنظیمات اضافه و حذف کردن پرینتر در ویندوز 10 آموزش نصب پرینتر Install a Printer سوال مقاله چگونه روی ویندوز پرینتر وایرلس نصب کنیم؟ آموزش نصب درایورهای ساین نشده ( ناسازگار ) روی ویندوز 8 و 8 چگونه درایور پرینتر ناسازگار با ویندوز ۱۰ را نصب کنیم؟ – چگونه پرینتر وایرلس را به ویندوز 10 وصل کنیم [PDF]برای متصل شدن به پرینتر share شده سیستم دیگر دانستن آموزش روش های مختلف نصب پرینتر در ویندوز ۱۰ آموزش ویندوز 8.1 :پرینترهای به اشتراک گذاشته‌ شده در شبکه شبکه کردن در ویندوز ۸ چگونه یک چاپگر شبکه را روی ویندوز راه‌اندازی کنیم چگونه یک چاپگر را به دو کامپیوتر متصل کنیم چگونه به یک پرینتر در شبکه داخلی متصل شویم؟ آموزش نصب پرینتر آموزش نصب پرینترهای وایرلس در ویندوز ۱۰ و روش نصب دستی نحوه اتصال چاپگر به صورت محلی. چگونه یک چاپگر را در یک چگونه پرینتر را به کامپیوتر وصل کنیم؟ اتصال پرینتر به ویندوز موبایل چگونه در ویندوز ۸ بدون هیچ نرم‌افزار جانبی اتصال اینترنت با چگونگی اتصال به شبکه های بیسیم(wireless) پنهان شده در آموزش نصب پرینتر اچ پی P1102w و 12w به صورت وایرلس چگونه خطای چاپگر را برطرف کنیم؟ روش صحیح MAHM 19 طریقه نصب پرینترهای hp در ویندوز 10 اتصال به پرینتر در شبکه با ویندوز7 آموزش نحوه اتصال پرینتر به شبکه و Wifi 5 روش برای نصب درایور ها آموزش: چگونه یک شبکه خانگی ساده جهت به اشتراک‌گذاری فایل آموزش تصویری شبکه کردن چند کامپیوتر با مودم adsl حل مشکل عدم شناسایی USB در ویندوز آموزش به اشترک گذاری پرینتر در شبکه انواع اتصالات میان یک پرینتر و کامپیوتر آموزش اشتراک گذاری پرینتر در ویندوز XP به ویندوز ۷ اتصال دو کامپیوتر و اشتراک گذاری آموزش شبکه کردن با وایرلس ویندوز 8 و 8.1 و 10 « آموزش ویندوز روش نصب پرینتر بصورت خلاصه راه اندازی مجدد فایرفاکس چگونه یک پرینتر را share کنیم؟ جام جم کلیک مشکلات ویندوز ۱۰ و نحوه‌ی رفع آن‌ها تعریف درایور HP laserjet 1200،1300،1320 در ویندوز 7 چگونه تصاویر آیفون را به طور وایرلس پرینت کنیم؟ دانلود درایور پرینتر Canon MF4010 [PDF]ﻧﻮآور راﻳﺎﻧﻪ ﭘﺎرس 1102 1102 و راﻫﻨﻤﺎي اﺳﺘﻔﺎده از ﭘﺮﻳﻨﺘﺮ نصب درایوهای USB بدون نیاز به استفاده از درایور مخصوص در چگونه کامپیوتر خود را به شبکه متصل کنیم؟ چگونه پرینتر را بین ویندوز، مک و لینوکس به اشتراک [PDF]شبکه، می تواند اتصال یک کامپیوتر به اینترنت یا دو یا چند آموزش تصویری نصب چاپگر در ویندوز 7 مشکل با نصب پرینتر canon پاسخ مشکلات کامپیوتری شما به صورت آنلاین طریغه شبکه کردن دو پرینتر با یک سیستم چگونه با گوشی یا تبلت خود پرینت بگیریم؟! آموزش تصویری نصب ویندوز 8.1 [PDF]L805 Series نحوه راه اندازی وای فای WiFi در ویندوز Windows 7 برای اتصال راه اندازی پرینتر متصل به مودم تندا از طریق پورت USB نکات اصلی درباره درایورها و نصب آنها ‌روی سیستم عامل چگونه مشکلات پرینتر های بی سیم را عیب یابی کنیم؟ Arduino جستجوهای مربوط به چگونه پرینتر را به ویندوز ۸ متصل کنیم

نظرات




نماد