سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱ نرم افزار ضبط آهنگ را روی رایانه ی خود نصب کنید. این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد، هنگامی که آهنگ در رایانه ضبط می شود، آن را پیکربندی کنند.

 

۲ میکروفن را به کابل وصل کنید. سر دیگر این کابل را به جک تبدیل ۴/۱ اینچ به ۸/۱ متصل گردانید.

 

۳ در رایانه ی خود، قابلیت ضبط صدا را فعال کنید.

 

۴ برای تنظیم ضبط صدا و معین کردن جای میکروفن، سیستم ضبط را تست کنید.

 

۵ آهنگ را به وسیله ی میکروفن در رایانه ضبط کنید.

 

۶ آهنگ را با استفاده از نرم افزار ضبط، ویرایش کنید تا نسخه ی نهایی آماده شود. هرچه بهتر از نرم افزار ضبط استفاده کنید، کیفیت نسخه ی نهایی، بهتر می شود.

 

۷ سی دی خامی در سی دی رایتر خود قرار دهید و آهنگ را روی آن رایت کنید.

 

نکات و هشدارها

برای ضبط، از نرم افزار هایی استفاده کنید که امکان کار روی چند آهنگ را به طور همزمان به شما بدهد. این نرم افزار ها به کاربران اجازه می دهند، عناصر آهنگ را در زمان های مختلف ضبط کنند و نهایتا آن ها را با یک دیگر ترکیب سازند. برای مثال، در یک قسمت صدای خواننده را ذخیره کنند و در قسمت دیگر موسیقی را. به وسیله ی مقیاس های نرم افزار، بلندی صدای آهنگ را ارزیابی کنید تا از کلیپینگ جلوگیری کنید. کلیپینگ صدایی غیر واقعیست که هنگام بیش از حد بلند بودن صدای آهنگ تولید می شود.


تگ ها : چگونه اسپیکر نصب کنیم نصب صدای جلوی کیس کامپیوتر آموزش تصویری بررسی مشکل قطع صدای کامپیوتر در نیومدن صدا از اسپیکر کامپیوتر کمک در اتصال اسپیکر به کامپیوتر [آرشیو] آموزش نصب کارت صدا نصب اسپیکر سیستم خانگی بر روی کامپیوتر مشاوره تبیان قسمت 1 6 روش رفع مشکل نداشتن یا قطع صدا در ویندوز 10 ، 8.1 ، 7 و.. راهنمای نصب کامپیوتر در منزل از چه مبدلی برای اتصال اسپیکر به تلویزیون ال ای دی اتصال بلندگو به لپ تاپ رفع اشکال قطع صدای ویندوز 7 و 8 چگونه از هدست در PC (کامپوتر شخصی) خود استفاده کنیم؟ آموزش رفع مشکل صدا در ویندوز رفع مشکل صدا و تصویر در ویندوز روش استفاده همزمان از اسپیکر و هدفون و اسپیکر مانیتور در چگونگی راه اندازی و نصب یک سیستم سینمای خانگی چگونه می توانم لوازم جانبی را به کیس وصل کنم؟ راهنمای محصولات سامسونگ چگونگی نصب سینما خانگی و تنظیم اسپیکر های آن در یک چگونه مشکل قطع صدا در ویندوز 10 را رفع کنیم؟ اتصال باند های استریو خانگی به ماشین! چگونه ضبط یا سینمای خانگی را بلوتوث دار کنیم؟ نحوه اتصال اسپیکر یا هدفون به موبایل از طریق بلوتوث نحوه رفع مشکلات مربوط به صدا در ویندوز 10 – دیجی رو جام جم آنلاین صدا را چگونه در ويندوز 7 تنظيم کنم که هم در بلندگو راست و هم رفع مشکلات رایج بلوتوث در ویندوز 10 اموزش باند و امپیلی تخصصی همراه نقشه حل مشکل عدم پخش صدا در ویندوز 10 نظر سنجی درباره نصب سیستم صوتی روی 125 [بایگانی] راهنمای خرید اسپیکر ( نکات مهمی خرید اسپیکر و باند که باید راهنمای نصب مادربورد ؛ جایگذاری و برقراری اتصالات مادربورد چگونه یک بلندگو کار می کند. آموزش تصویری USB فلش خور کردن ضبط طریقه وصل چند باند با امپدانس های مختلف به یک آمپلی فایر : آموزش نصب سیستم صوتی بر روی خودرو تعمیر اسپیکر – کامپیوتر پارسیان سوال برا ي نصب باند سمند حل مشکل قطع شدن ناگهانی صدای لپ تاپ روش نصب درايورهاي صدا و کارت گرافيک در ويندوز 8 + آموزش برد فلش‌خور USB به AUX ضبط 12 ولت آموزش نصب نحوه اتصال کابل های سینما خانگی میکروفایر سیستم ماشین [PDF]سیستم اعالم سرقت چگونه یک استودیوی ضبط صدای ارزان راه اندازی کنیم؟ آموزش درست کردن صدای کامپیوتر در ویندوز چگونه از تقویت کننده وای فای شیائومی استفاده کنیم؟ – کامپیوتر /هاست /اینترنت اتصال اسپیکر به لپ تاپ آموزش تصویری نصب سیستم صوتی و آمپلی فایر بر روی آموزش وصل کردن اسپیکر به پی اس 4 ( بدون دسته با صدای صدا نداشتن لپ تاپ در ویندوز 7 و 8 با وجود نصب بودن درایور آموزش رفع مشکل صدا در ویندوز 10 نحوه اتصال بلندگو اکتیو به میکسر یا پاور میکسر چگونه LG ویدئوهای آموزشی: چگونه تلويزيون را براي نخستين بار راه چگونه یک هدست را به کامپیوتر یا لپ تاپ خود وصل کنیم؟ بررسی اسپیکرهای بلوتوثی جدید ال‌جی راهنمای نصب و راه اندازی سینمای خانگی عدم پخش صدای کامپیوتر در ویندوز 7 چگونه به تلویزیون HD خود هدفون بلوتوث وصل کنیم؟ قطعی صدا با کابل HDMI در اتصال به تلویزیون و ویدئو آموزش نصب میکروفن دوربین مداربسته یک درایور بلوتوث چیست و چطور آن را نصب کنیم؟ طریقه نصب دزدگیر اماکن به صورت حرفه ای و آسان معرفی اجزای بلندگو ماشین و اصطلاحات مهم برای خرید سیستم آموزش پخش صدای همزمان از هدفون و اسپیکر در کامپیوتر ( چگونه صدا و کیفیت بلندگوها را افزایش دهیم جستجوهای مربوط به چگونه اسپیکر نصب کنیم

نظرات




نماد