سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱ اول باید ببینید آیا در رایانه ی خود ویندور مدیا دارید. اگر ندارید، از سایت مایکروسافت آن را دانلود کنید. مراحل دانلود را اجرا کنید.

 

۲ سی دی خام را در کامپیوتر خود قرار دهید. اگر آهنگ های مورد نظرتان در کامپیوتر شماست، به کتاب خانه ی مدیا رجوع کنید و آن هایی را که دوست دارید روی سی دی رایت شوند انتخاب کنید. روی عنوان آهنگ کلیک کنید و آن را به لیست رایت خود اضافه کنید.

 

۳ بالای این لیست شاخصی وجود دارد که نشان می دهد این سی دی چه مقدار ظرفیت خالی دارد. تا زمانی که سی دی پر شود می توانید آهنگ های محبوبتان را اضافه کنید. وقتی سی دی پر شد، گزینه ی “start burn” را که در انتهای لیست قرار دارد، انتخاب کنید. رایت آهنگ ها روی سی دی آغاز می شود. بر اساس اینکه چند آهنگ انتخاب کرده اید و سرعت کامپیوتر شما چقدر است، این کار بین ۱۰ دقیقه تا یک ساعت زمان می برد.

 

۴ اگر می خواهید از سی دی دیگری کپی کنید، اطمینان یابید که اجازه کپی دارید یا از سازنده آن اجازه ی این کار را بگیرید. بعد از این که به شما اجازه دادند، با انتخاب دکمه ی “rip” و زدن شروع، سی دی را در کتابخانه ی مدیا پلیر، ریپ کنید. به محض این که این کار تمام شد، می توانید آن را روی سی دی خام رایت کنید. به مرحله ی ۳ مراجعه کنید.

 

۵ هنگامی که رایت سی دی به پایان می رسد، ویندوز مدیا، سی دی را از کامپیوتر خارج می کند.

 

۶ به سی دی خود عنوانی اختصاص دهید و به آن گوش کنید.


تگ ها : چگونه آهنگهای مورد علاقه مان را در یک سی دی رایت کنیم آموزش رایت cd و dvd بدون استفاده از نرم افزار در ویندوز 7 چگونه سی دی رایت کنیم / سریع ترین ابزارهای رایت سی دی آموزش رایت CD و DVD به صورت سریع با Nero Micro آموزش رایت CD با نرم افزار Nero چگونه یک CD یا DVD خش دار و آسیب دیده را تعمیر کنیم؟ آموزش رایت سی دی و دی وی دی Write CD DVD با این ترفند خش سی دی و دی وی دی را ۳سوته از بین ببرید! چگونه آلبوم های صوتی خود را درون رایانه کپی کنیم روش بازی دی وی دی در ویندوز 10 فقط بهترین کپی کردن آهنگ از سی دی audio تبدیل فیلم های دی وی دی ( DVD ) به فرمت دلخواه تنها با یک کلیه بحث ها ، مشکلات و اموزش Cd ، Dvd ، رایت و ابزارهای رایت تبدیل فیلم به فرمت دلخواه شما! آیا می توان بدون رفتن به کلاس زبان، زبان رو قوی کرد؟ لانا دل ری AMIR HOSSEIN ICT پیشنهادهایی برای پول در آوردن! مشکلات رایج DVD Writer و روش های رفع آنها آموزش های تخصصی کامپیوتر و شبکه مباحث مباحث و مشکلات نرم افزار Ashampoo Burning Studio راهنمای عملی خرید و آموزش سازدهنی (برای نوازندگان مبتدی) برای خواننده شدن چقدر باید هزینه کرد/ برای پخش از برنامه‌های دانلود برنامه Ashampoo Burning Studio 19.0.1.6 / Business فهرست کتابهای معرفی شده در تایم بهترين ابزارهاي رايت سي دي رایت موزیک بر روی CD و DVD ۲۰ نوستالژی قدیمی که افراد زیر ۱۵ سال قادر به درک آنها تفاوت بین دیسک های DVD بدون مصرف ترافیک فیلم ببینید ساخت دی وی دی اتوران کپی کردن فیلم های دی وی دی با سرعت بالا BlazeVideo DVD کلاس رویایی من رسیور لایونز (Lions) چیست و چرا شبکه های جم به تدریج نحوه ریختن آهنگ روی هارد ایک باکس آموزش تصویری کپی موزیک، فیلم به آیفون، آی پد آموزش پخش موسیقی از روی فلش در PS4 چگونه یادگیری امنیت را شروع کنیم؟ مفاهیم پنهان در فیلم های کلاسیک مشهور / رمزگشایی از ۱۰ فیلم میزان رشد قد نوزاد، چطور بیشترش کنم؟ آشپزی و تغذیه آداب معاشرت را چگونه به کودک مان بیاموزیم؟ listقیمت سکه ابان 95 چطور سرعت عملکرد ویندوز 10 را افزایش دهیم افسردگی بارداری چگونه است؟ سلبریتی ها با ازدواج شرایط بهتری پیدا می کنند سپند امیر سلیمانی: بچه مثبت سینما شدم آیا ایستگاه فضایی تیانگونگ ایران چگونه مهمان کتابخانه مونیخ شد/ نقطه عطف ادبیات کودک از کجا بفهمم حامله ام یا نه؟ طنز؛ رشیدپور، آن خوش خنده، آن از نمک آکنده SI 19 بیرون آوردن سی دی از مک بوک اجرای کمپین «می خواهم انتخاب کنم» توسط بازار فرش سرای حریری خواستار ایجاد بهترین روابط با ایران چگونه اسناد ذخیره نشده در Word 2016 را بازیابی کنیم؟ بزرگترین قرعه کشی تاریخ گردشگری ایران در همایش لست خوراکی هایی که به اندازه شوفاژ گرمتان می کنند ثبت نام کاروان های راهیان نور آغاز شد نوزاد از کی غلت می زند؟ مشکلات روابط زناشویی، راه حلش چیست؟ هنر و فرهنگ حکایتِ شیر در اساطیر خارش بدن در حاملگی، چگونه میتوان تسکین داد؟ اولین جشنواره و فیلمنامه «مهر سلامت» برگزار می شود انتشار تیزر «جشن دلتنگی» شایعه ازدواج مجری مشهور با فرهاد مجیدی ؛ پاسخ خانم مجری به این با کودک لاغر چه کنیم؟ فروتن مجری «از شرابه های روسری مادرم» شد جستجوهای مربوط به چگونه آهنگهای مورد علاقه مان را در یک سی دی رایت کنیم

نظرات




نماد