سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

۱ گرمای ایجاد شده می تواند وقتی اتفاق بیفتد که لپ تاپ روی میز قرار گرفته باشد.

در این مطلب چندین روش مختلف برای اجتناب از گیر افتادن گرما وجود دارد. یکی قرار گرفتن لپ تاپ بصورتی که فضایی بین زیر لپ تاپ و سطحی که از آن استفاده می کنید وجود داشته باشد. این موضوع اساسا فضایی را ایجاد میکند تا حرارت پراکنده شود. این روش قرار گیری معمولا نوعی مدل تخت است، سطح صاف و نازک با پایه های کوتاه که شما می توانید آن را روی پاهای خود یا روی میز بگذارید بطوریکه ۳ تا ۵ سانت فضا در زیر لپ تاپ باشد تا گرما به راحتی فرار کند و راه جریان هوا از طریق دریچه ها کاملا باز باشد.
گاهی اوقات، سطح زیرین از یک ماده خاص مانند آلومینیوم ساخته شده که میتواند گرما را فرو ببرد. این وسیله می تواند به طور فعال گرما را از لپ تاپ بیرون بکشد و به خنک کننده کمک کند.

 

۲ راه دیگر استفاده از پد لپ تاپ یا پد معمولی است. در این روش، مثل فرو بردن گرما توسط آلومینیوم شما وسیله تان را روی یکی سطحی که حرارت را به طور فعال مدیریت کند قرار میدهید. یعنی اینکه یک پد عایق است که گرمایی که از لپ تاپ بیرون می آید را گیر می اندازد تا از پای شما محافظت کند. همینطور میتواند به معنی پد ضخیم با فن هایی باشد که بطور فعال گرما را بیرون کشیده و پراکنده میکند.

 

۳ زمانی که شما یکی از این وسایل خنک کننده را از هر فروشگاه الکترونیکی یا از ده ها خرده فروش آنلاین می خرید، شما ممکن است چیزهایی را همین الان در خانه داشته باشید که می توانید استفاده کنید. یک قسمت تکه تکه شده از میزهای قدیمی می تواند به عنوان محل قرارگیری لپ تاپ استفاده شود، حتی یک قفسه دندانه دار پخت نان (که شما برای خنک کردن کلوچه استفاده میکنید)

 

یکی موضوع که باید بخاطر داشته باشید این است که ویژگی های حرارت لپ تاپ شما همیشه میتواند بسته به سن، محیط و استفاده قدرتی از آن عوض شود؛ بنابراین حتی اگر شما یک خنک کننده عالی نصب کنید باز هم ممکن است بخواهید نرم افزارهای مانیتور کننده گرما را نصب کنید. این موضوع به شما کمک خواهد کرد که از نوسانات دمای لپ تاپ خود آگاه باشید و یاد بگیرید که چگونه موقعیت های مختلف می تواند گرما را افزایش دهد.


تگ ها : چگونه لپ تاپ خود را خنک نگه داريد 3 روش برای خنک نگه داشتن لپ تاپ و جلوگیری از داغ شدن آن چگونه از داغ کردن لپتاپ جلوگیری کنیم؟ چگونه لپ تاپ خود را خنک نگه داریم ؟ چگونه لپ تاپ خود را خنک نگه داریم چگونه لپ تاپ مان را خنک نگه داریم؟ چگونه لپ تاپ خود را سرد نگه داریم چگونه لپ تاپ خود را خنک نگه داریم؟ نکته 11 راه برای خنک نگه داشتن کامپیوتر چگونه شارژ باتری لپ تاپ خود را بیشتر نگه داریم؟ لپ تاپ شما بیش از حد گرم شده است؟! چگونه آن را سرد نگه داریم چگونه دمای لپ تاپ خود را کاهش دهیم؟ ده نکته مهم در سلامت باتری لپ تاپ تبلت موبایل آخرین اخبار داغ شدن لپ تاپ چگونه لپ تاپ خود را خنک نگه داریم! چطور لپ‌تاپ خود را تمیز کنیم؟ راهنمای عیب یابی و تعمیر لپ‌تاپ‌هایی که زیاد داغ می‌کنند نسخه چاپی چگونه باطری لپ تاب را برای مدت بیشتری سالم نگه داریم میدونین خنک نگه داشتن لپ تاپ توی کاراییش و عمرش خیلی چگونه گوشی خود را در تابستان خنک نگه داریم؟ چگونه لپ تاپ را خنک نگه داریم دلایل داغ شدن لپ تاپ چگونه لپ تاپ مان را خنک نگه داریم؟ چگونه دمای کارت گرافیک خود را کاهش دهیم؟ راهنمای کامل نگهداری از باتری لپتاپ نگهداری و افزایش طول عمر باطری لپ تاپ نوت بوک مانیتور نگه داشتن ارتعاشی نحوه صحیح استفاده ،نگهداری و شارژ باتری های لپ تاپ برای از نقص فنی تا انفجار نرم افزار نمایشگر دمای سی پی یو چگونه عمر باتری لپ تاپ را افزایش دهیم Lahzehnama.ir مدیریت باطری در لپ تاپ چگونه درجه حرارت مجاز CPU را محاسبه کنیم؟ ۱۰ نکته ساده اما کاربردی برای افزایش دوام شارژ باتری گوشی درجه حرارت سیستم خود را با کنترل سرعت فن متعادل کنید چگونه دمای مک بوک پرو را متعادل نگه داریم SI 30 داغ شدن لپ تاپ هنگام بازی چگونه بازی با لپ تاپ می تونه به لپ تاپ آسیب بزنه ؟ چگونه مشکل داغ شدن لپ تاپ را برطرف کنیم؟! گرما و لپتاپ آیا اتصال دائم لپ تاپ به برق کار درستی است؟ کلیه‌ها را چگونه سالم نگه‌ داریم راه کار برای کاهش صدای فن لپتاپ — چی جوری؟! چگونه عمر باتری لپ تاپ و زمان استفاده از آن را افزایش دهیم چگونه بدن را در گرما خنک نگه داریم؟ آموزش استفاده از لپ تاپ وبلاگ با تصاویر بزرگ چگونه روترمان را در این روزهای داغ تابستان خنک نگه داریم؟ چگونه گوشی خود را در تابستان خنک نگه داریم؟ » پنجاه و پنجاه روش های مراقبت از لپ‌تاپ ۱۶ ترفند برای حداکثر استفاده از باتری لپ تاپ 10 روش برای افزایش سرعت لپ تاپ! چگونه خاص جعبه سخت کار کردن اسکیت آموزش روش هایی برای رفع مشکلات لپ تاپ ها آیا کول پد لپ تاپ وسیله‌ای ضروری است؟ 141 mejores imágenes de با آخرین تکنولوژی روز آشنا شوید فن خنک کننده سی پی یو لپ تاپ دل Dell Inspiron Laptop Fan [PDF]نقش يخچال را جدي بگيريد چگونه از افزایش دمای بیش از حد کامپیوتر جلوگیری کنیم؟ جستجوهای مربوط به چگونه لپ تاپ خود را خنک نگه داریم

نظرات




نماد