سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱ قابلیت حمل

کتاب خوان های الکترونیکی کوچک و سبک هستند و به راحتی در یک کیف دستی جا می شوند. بنابراین می توانید آن را همه جا با خودتان ببرید.

 

۲ ظرفیت

در حالت عادی بیش از ۳ یا ۴ کتاب را نمی توانید با خودتان این ور و آن ور – مثلاً مسافرت – ببرید. ممکن است از یکی از کتاب ها خوشتان نیاید یا اینکه خواندن همه آنها را به سرعت تمام کنید، اما با داشتن کتاب الکترونیکی می توانید بیش از ۲۰۰ جلد کتاب را بدون داشتن هیچ بار اضافه ای، با خودتان حمل کنید.

 

۳ یادگیری زبان خارجی

ممکن است تمایلی به خواندن کتاب هایی به زبان های خارجی نداشته باشید چون وقتی معنی کلمه ای را نمی فهمید باید خواندن را متوقف کنید و معنی آن کلمه را در فرهنگ لغت یا اینترنت جستجو کنید. اما با داشتن کتاب خوان های الکترونیکی می توانید روی کلمه مورد نظر کلیک کنید تا پنجره فرهنگ لغت باز شود و معنی کلمه را به شما نشان دهد.

 

۴ مطالعه بهتر

یکی از توصیه های کارشناسان برای مطالعه بهتر و مؤثر تر، خط کشیدن زیر مطالب مهم و یادداشت برداری است. این کار در کتاب خوان های الکترونیکی آسان تر انجام می شود. در پایان می توانید یادداشت های خود را استخراج کنید و یک خلاصه برای کتاب های خوانده شده تان داشته باشید.

 

۵ مطالعه در حین خوردن

آیا تا به حال این تجربه آزار دهنده را داشته اید که بخواهید در حین خوردن کتاب بخوانید، اما نتوانید؟ با کتاب خوان های الکترونیکی، صفحه ای که در حال خواندن آن هستید، تا هر وقت که بخواهید “باز” می ماند.

 

۶ اجتناب از آزردگی

آیا تا به حال ای تجربه را داشته اید که آخرین صفحه ای که مشغول خواند آن بودید را گم کنید؟ کتاب خوان های الکترونیکی، آخرین صفحه خوانده شده شما را ذخیره می کند و در حافظه اش نگه می دارد.

 

۷ کتاب های رایگان

هزاران کتاب الکترونیکی رایگان روی اینترنت وجود دارند که می توانید با استفاده از آن ها در پول و زمان خود صرفه جویی کنید. چون دیگر لازم نیست برای تهیه آنها به کتابفروشی ها مراجعه کنید.

 

۸ احتیاط

ممکن است نخواهید در مکان های عمومی کسی بفهمد که در حال خواندن چه کتابی هستید؛ با کتاب خوان های الکترونیکی این کار ممکن است.

 

۹ به دست آوردن فضا

حجم زیادی که کتاب های کاغذی اشغال می کنند، فراموش کره اید؟ تمام کتابخانه شما می تواند تنها چند مگابایت از فضای کامپوترتان را اشغال کند. بعضی برنامه های رایگان به شما کمک می کند که کتاب هایتان را مثل یک شخص حرفه ای سازماندهی کنید تا هرگز آن ها را گم نکنید.

 

۱۰ اجتناب از طی کردن راه

برای گرفتن کتاب های الکترونیکی لازم نیست به کتابخانه مراجعه کنید. در واقع بسیاری از کتابخانه ها سیستمی دارند که می توانید کتاب های الکترونیکی آنها را به صورت آنلاین قرض بگیرید. لازم نیست این کتاب ها را به کتابخانه پس بدهید. زمانی که موعد آن برسد، “مجوز” تان را از دست می دهید و شخص دیگری می تواند آن کتاب را بخواند. به خاطر داشته باشید که می توانید از تبلت و حتی کامپیوترتان هم برای خواندن کتاب استفاده کنید. تعداد زیادی برنامه رایگان برای برای خواند کتاب های الکترونیکی وجود دارد.

 

نکات و هشدارها

EPUB بهترین فرمت برای کتاب های الکترونیکی است. که از PDF سبک تر است و به شما اجازه می دهد صفحه را به سرعت عوض کنید. از کتاب خوان های الکترونیکی چی می دونید؟ تا حالا ازشون بهره مند شدید؟


تگ ها : چگونه از مزایای کتاب خوان های الکترونیکی بهره مند شویم فواید کتاب؛ ۱۴ فایده منحصربه‌فرد کتابخوانی کتابخوان الکترونیکی بخریم یا تبلت؟ چگونه خودم را به مطالعه علاقه مند کنم؟! کتابخوان الکترونیکی و تفاوت آن با تبلت باور کن! من یار مهربانم یا توصیه هایی برای کتابخوان شدن! چطور صبح از خواب بیدار شویم؟ سحرخیزی چرا مردم ایران مثل ژاپنی‌ها برای کتاب صف نمی‌کشند؟!+فیلم [PDF]فناوری چطور نحوه مطالعه ما را تغییرمی دهد آن چشم های کولی »هُ [DOC]مطالعه، چرا و چگونه؟ چگونه میتوان بدون لینک سازی ترافیک سایت را افزایش داد [PDF]چرا باید بچه ها کتاب بخوانند؟ دستورالعمل عضویّت در کتابخانه های عمومی ی مقایسه کتاب الکترونیک و کاغذ جاده های بی نظم چگونه کودکان ونوجوانان را به مطالعه ترغیب کنیم؟ [PDF]مديريت اسناد الکترونيکی [PDF]روش ﺳﺎده ﺑﺮاى ﻋﻼﻗﻪ ﻣﻨﺪ ﮐﺮدن ﻓﺮزﻧﺪ ﺑﻪ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ 50 [PDF]: دا ﺶ آوای ا ﻨﺎد و ی ﺘﺎ ﺨﺎ ﺮ [PDF]نشریه دریچه کودکان کتابخوان پولدار می شوند [PDF]همايش تجليل از دانش آموزان،دانشجويان،آموزگاران،دبيران بانک سپه کاربرد فناوری در حوزه دانش پیغام ورود و خروج کتابهای الکترونیکی مفاهیم مزایا و شیوه تهیه رونمایی سونی از تبلت غول پیکر مجهز به جوهر الکترونیکی کتاب الکترونیک و نرم افزار کتابخانه ای نسخه آندروید (بخش [PDF]ﻟﻪ اي ﮐﺎﻣﻞ در ﻣﻮرد ﺗﺒﻠﺖ ﻫﺎ ﻣﻘﺎﻟﻪ اي ﮐﺎﻣﻞ در ﻣﻮرد ﺗﺒﻠﺖ [PDF]این لینک فواید عاشقی ایرنا کانون قلم چی [PDF]ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺑﺎ ﻛﺘﺎﺑﺨﻮﺍﻥ ﺍﻟﻜﺘﺮﻭﻧﻴﻚ [PDF]نقش ارتباطات در اطالع رسانی بانك ها و موسسات [PDF]چالش های نگارش و نشر نگاهی به آن سوی چشم انداز غرب [PDF]۱۳۹۲/۰۹/۲۶ مقالاتی درباره کتاب وکتابخوانی [PDF]برندینگ [PDF]تکنولوژی جوهر الکترونیکی (E Ink) چیست؟ [PDF]بازآفرینی صنعت نشر پاسخ به سئوالات مربوط به قانون ارتقاء بهره وري [PDF]ﭘﺮﻭﻧﺪﻩ ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎﻩ ﺗﺠﻬﻴﺰﺍﺕ ﺍﻟﻜﺘﺮﻭﻧﻴﻜﻲ CES2011 ﺩﺭ ﻛﻠﻴﻚ ﺍ چگونه ورشكست شويم !!! بررسی مدل های نشر الکترونیک [PDF]ﺗﺤﻘﻖ ﮔﻤﺮﻙ ﺍﻟﻜﺘﺮﻭﻧﻴﻚ ﺭﺍ ﺑﺎﺟﺪﻳﺖ ﭘﻴﮕﻴﺮﻱ ﻣﻲ ﻛﻨﻴﻢ استخدام قوه قضاییه در سال 97 روش هایی برای کتابخوان کردن کودک [PDF]دانشگاه الزهرا)س( سامانه جامع بازرسی بهداشت محیط انجمن طراحان گرافیک مشهد كتابخانه راغب اصفهاني مزایا و معایب استفاده از کتاب های الکترونیک معتمدین محلات حلقه های اتصال مردم و مسئولان هستند دانلود کتاب رایگان pdf بدون سانسور فروشگاه آمازون چگونه موفق شد؟ بهمن ۱۳۹۲ باتلاق کپی رایت ؟ [PDF]داد ٢ ﻮ ﻦ اﯾﺪ مالیات الکترونیکی پرداخت سامانه مهال حسین زاده سازمان در کتابخانه عمومی پیامبر اعظم (ص) تنکابن رویای ثروت با بازاریابی شبکه ای ؛ واقعیت یا سراب؟ وبلاگ گروهی کتابداران ایران [PDF]عیسی‌ كیست [PDF]دین و زندگی)1 معرفی کتاب «مرگ از من فرار می کند [PDF]ادارات امور شعب برتر در عملکرد آموزش معرفی شدند آرزوی نویسنده‌ها [PDF]بن در و دریا / شماره 186

نظرات




نماد