سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

چگونه از ساعت خواب جدید ios10 برای داشتن استراحت کافی بهره بگیریم؟ 

1 برای ایجاد یک زنگ بیداری جدید به قسمت Bedtime در اپلیکیشن ساعت iOS 10 بروید. از آنجا Get Started را انتخاب کنید و مشخص کنید که چه ساعتی از صبح مایل هستید بیدارشوید.‌ سپس روزهایی از هفته را که نمی‌خواهید آلارم فعال باشد تعیین کنید و به مرحله بعد بروید.

چگونه از ساعت خواب جدید ios10 برای داشتن استراحت کافی بهره بگیریم؟

2 در این مرحله، باید مشخص کنید هر شب چند ساعت می‌خواهید بخوابید. این بخش یکی از مهمترین جنبه های ساعت بیداری است. بنابراین راجع به آن به خوبی فکر کنید و سپس یک عدد را وارد کنید. در مرحله بعدی برنامه از شما می‌پرسد چه زمانی می‌خواهید در تختخواب بمانید. بعد از آن لازم است صدای زنگ را انتخاب نمایید. در پایان تنظیمات، شما یک نگاه اجمالی به ویژگی های پیگیری خواب می‌اندازید که زمان خواب باقیمانده و آلارم صبح بعدی را برای تعیین اینکه چقدر خوابیده‌اید استفاده می‌کند. لازم است برای دیدن همه موارد، صفحه موجود را در قسمت BedTime به سمت پایین اسکرول کنید و در نهایت گزینه Save را انتخاب نمایید.

چگونه از ساعت خواب جدید ios10 برای داشتن استراحت کافی بهره بگیریم؟

3 به طور کلی، امکانات زنگ بیداری همه توقعات شما را برآورده می‌کند. البته با یک استثنای قابل توجه: وقتی که زمان خواب فرا می‌رسد شما یک اعلان به صورت silent روی صفحه دریافت می‌کنید. گزینه‌های روی این اعلان، به شما اجازه می‌دهد تایید کنید که برای استراحت به تختخواب بروید و یا به تعداد معینی، دوباره بعد از دقایقی زمان خواب را به شما یادآوری کند.

چگونه از ساعت خواب جدید ios10 برای داشتن استراحت کافی بهره بگیریم؟

4 دفعات بعد اگر شما تصمیم به تنظیم زنگ بیداری گرفتید، کافیست به قسمت Bedtime بروید. در این قسمت شما می‌توانید آیکن ماه را به داخل دایره‌ای که ساعت خواب موردنظرتان را تنظیم می‌کند بکشید و همچنین می‌توانید آیکن زنگ را به دایره مربوط به زمان بیداری بکشید. در ضمن شما می‌توانید از هر بخش در نیم دایره موجود، همزمان، ساعات خواب و بیداری را تغییر دهید.

چگونه از ساعت خواب جدید ios10 برای داشتن استراحت کافی بهره بگیریم؟ 

5 تغییر بلندی صدای آلارم
یکی دیگر از جنبه‌های بسیار جذاب زنگ بیداری این است که شما در نهایت می‌توانید تن صدای آلارم را در هر سطحی که مدنظرتان است تنظیم کنید. بنابراین دوباره به قسمت Bedtime بروید و دکمه Options را که در بالای صفحه نمایش است انتخاب نمایید. از انجا نوار لغزنده Volume را در پایین صفحه خواهید دید و می توانید آن را هر طور که مایلید تنظیم کنید اما مطمئن شوید که بعد از اینکار حتما Done را برای ذخیره تغییرات انتخاب نمایید.


تگ ها : چگونه از ساعت جدید IOS 10 برای داشتن استراحت کافی بهره آیفون ۳۷ قابلیت جدید iOS 10 که درباره آن‌ها چیزی نمی‌دانید ۱۰ قابلیت جدید iOS 10 که اپل به آن‌ها اشاره نکرد 24 کار جدیدی که در iOS 11 می‌توانید انجام دهید 10 قابلیت جذاب iOS 11 که اپل در موردشان چیزی نگفت 23 قابلیت جدید iOS 10 که در نسخه های پیشین وجود نداشتند آی او اس جستجوهای مربوط به چگونه از ساعت جدید IOS 10 برای داشتن استراحت کافی بهره بگیریم؟

نظرات




نماد