سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

۱ وسایل جانبی را از لپ تاپ جدا کنید: بلافاصله هر چیزی که به لپ تاپ متصل است، از موس و فلش گرفته تا کابل ها همه را از دستگاه جدا کنید.

چگونه آب خوردگی لپ تاپ را برطرف کنیم

2 لپ تاپ را خشک کنید: با ریختن هر گونه مایع، بلافاصله آن را سر و ته کنید و تمام سطح کامپیوتر را خشک کنید. پس از این کار لپ تاپ را به صورت ۸ برعکس کنید و بر روی سطح مطمئنی در هوای آزاد قرار دهید. لپ تاپ را زیر نور آفتاب یا هوای بسیار گرم قرار ندهید. در غیر این صورت به قطعات داخلی یا سی پی یو آسیب می زنید.

 

۳ قطعات لپ تاپ را از هم جدا کنید: این روش زیاد توصیه نمی شود. اما در شرایط اضطراری می توانید با توجه به دفترچه راهنما قطعات را جدا کرده و با دستمال آغشته به الکل همه جا را تمیز کنید. سپس قطعات را در معرض هوا قرار دهید تا به مدت دو روز کاملا خشک شوند. سپس قطعات را نصب کرده و لپ تاپ را روشن کنید. برای انتخاب الکل می توانید از الکل ایزوپروپیل استفاده کنید. با تبخیر این نوع الکل، رطوبت داخل لپ تاپ نیز تبخیر می شود.

 

۴ از سشوار برای خشک کردن لپ تاپ استفاده نکنید: این روش باعث ایجاد الکتریسیته و صدمه به اتصالات می شود. همچنین ممکن است قطعات داخلی در معرض هوای گرم ذوب شوند.

 

۵ اگر نمی خواهید لپ تاپ را باز کنید، اول آن را به طور کامل خشک کنید و سپس در کیسه ی برنج قرار دهید. برنج خاصیت جذب رطوبت را دارد. برنج رطوبت قطعات را به خود می گیرد و لپ تاپ را به طور کامل خشک می کند. لپ تاپ را دو روز در کیسه ی برنج قرار دهید و صبر کنید.

 

۶ در آخر لازم به ذکر است، اگر لپ تاپ با لیوان بزرگی از آب خیس شده و به نظر می رسد با روش های ساده نمی توان آن را نجات داد، بهتر است بلافاصله خود را به یک مرکز تعمیرات لپ تاپ معتبر برسانید. در مدت رسیدن به مرکز لپ تاپ را به صورت باز و سرو ته نگه دارید و تمام رطوبت خارج شده را تمیز کنید.


تگ ها : چگونه آب خوردگی لپ تاپ را برطرف کنیم آیا می‌دانید اگر آب بر روی لپ تاپ یا تبلت شما ریخت چه کنید؟ اگر آب،چای و.. روی لپ تاپ تان ریخت اینکار ها را بلافاصله با لپ تاپ خیس شده ی خود چه کنیم ؟! چگونه گوشی‌هوشمند به آب افتاده خود را نجات دهیم؟ تعمیر لپ تاپ وقتي مايعي روي لپ تاپ ريخت چكار كنيم؟؟ چگونه ترک و شکستگی سقف کنافی را تعمیر و درزگیری کنیم با موبایل‌ خیس چه‌کار کنیم؟ (+عکس) آشنایی با روش تعمیرات موبایل تهران پایتخت چگونه خش روی گوشی موبایل را از بین ببریم مقالات آموزش تعمیر لپ تاپ دانلود بایوس لپ تاپ آموزش تعمیر لپ تاپ: چگونه سرعت لپ تاپ را بالا ببریم؟ گذاشتن باتری‌ در یخچال ؛ آیا واقعا باتری‌ها با گذاشتن در 8 روش ساده و کاربردي براي از بين بردن خط و خش های آزار دهنده لپ تاپ من روشن نمی شود؛ ۶ راهکار پیشنهادی چگونه سریعاً سرماخوردگی را درمان کنیم؟ روش پاک کردن خراش صفحه LCD (اول) ترمیم چرم وقتی یه گوشی ضربه خورد اولین کاری که باید کرد چیه؟ مقایسه چاپگرهای سری ۲۵۴۰ کانن و مدل مشابه HP GO 30 علت شارژ نشدن باتری تبلت چگونه نیش پشه رو درمان و از نیش زدن جلوگیری کنیم پاک کردن ظروف چینی و نقره و استیل از لکه و کثیفی علت ترک کف پا چیست؟ چگونه می‌توان ترک‌خوردگی کف پا را بازیابی اطلاعات هارد خشکی و ترک لب + درمان فوری درمان سریع و خانگی سرما خوردگی درمان سریع سرماخوردگی در یک روز، با طب سنتی نسخه تعمیر تلویزیون سونی مشاوره و راهنمایی برای خرید لپ تاپ [بایگانی] پاسخگویی و راهنمایی به تمامی سوالات کامپیوتری شما به ترمیم لخته های پیکسلی بر روی صفحه نمایش رفع مشکل آنتن گوشی در گوشی های آیفون، سامسونگ ،هوآوی، خرابی فلت ال سی دی پرسش و پاسخ تعمیرات موبایل عدم خواندن سیم کارت آموزش تعمیرات موبایل چگونه خودروی خود را هنگام سر خوردن و قفل شدن چرخ‌ها کنترل کنیم برف و بوران 13 استان کشور را در نوردید/واژگونی اتوبوس راز کودکان شاد، شرایط تربیتی آزادراه قم بیماری وجود ایجاد اختلال تواند استفاده بیماری هایی مورد مسائل جستجوهای مربوط به چگونه آب خوردگی لپ تاپ را برطرف کنیم

نظرات




نماد