سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱ این کار را به راحتی می توانید با ویندوز اکسپلورر انجام دهید با این حال با نصب نرم افزارهای خاص ده ها روش دیگر هم برای انجام سریع این کار وجود دارد.

 

۲ ویندوز اکسپلورر ۱۰ به طرز شگفت انگیزی قوی است. نامگذاری مجدد فایل ها را همه بلد هستیم. اما اگر می خواهید در یک فولدر چندین فایل را پشت سر هم نامگذاری کنید، بهترین کار این است که پس از نام گذاری اولین فایل، کلید tab را بزنید تا فایل بعدی برای نام گذاری مخصوص به خود انتخاب شود.

 

۳ در عین حال اگر قرار است در یک فولدر چندین فایل را نام گذاری کنید و هر یک به نام متفاوتی نیاز ندارند، می توانید آنها را همه با هم انتخاب کنید یا کلید ctrl را بگیرید تا چندین فایل یا کلید shift را بگیرید تا طیفی از فایل را انتخاب کنید. سپس برای نام گذاری کلید F2 را بزنید. می بینید که فایل ها همچنان انتخاب شده اند، اما اولین فایل در ردیف برای نام گذاری مجدد آماده شده است. نام جدید را تایپ کنید و کلید enter را بزنید. متوجه می شوید که همه ی فایل ها با نام انتخابی شما تغییر می یابند با این تفاوت که عددی در پرانتز کنار آنها قرار می گیرد.


تگ ها : چگونه چندین فایل را با هم نامگذاری مجدد کنیم تغییر دادن نام یك فایل یا فولدر تغییر نام همزمان و سریع چند فایل در ویندوز ۴ راه برای تغییر نام چندین فایل به‌طور همزمان در ویندوز ادغام فایل های MP3 با یکدیگر به وسیله ی CMD باز کردن فایلهای چند قسمتی RAR آموزش تغییر اطلاعات و تصاویر فایل های صوتی و تصویری [DOC]مهارت 2 راهنمای تنظیمات زیرنویس در KMPlayer چگونه در آفیس 2016 چندین کاربر همزمان روی یک سند کار Hyperlink در اکسل چیست و چطور از آن حرفه ای استفاده کنیم؟ مدیریت شیت ها در اکسل آموزش پارتیشن بندی در ویندوز های 7 و 8 آموزش اسکن حرفه ای نحوه شماره گذاری متفاوت در صفحات فايل Word چگونه در مورد مسائل جنسی با كودكان خردسال خود صحبت كنیم؟ بلوتوث آموزش گام به گام ICDL (آی سی دی ال) نقد و بررسی دوربین گوپرو هیرو 5 چطور آیتم های غیرضروری را از منوی کلیک راست حذف کنیم؟ درس ۰۳: ایجاد و اجرای پروژه — کتاب آزاد آموزش پایتون [PDF]بخش دوم صفحه گسترده شروع با فونت‌فورج FontForge چگونه تلویزیون هوشمند ال‌جی را به‌روز کنیم؟ فصل سوم SPSS:ویرایش داده ها شیوه صحیح پیوست فونت به صفحه وب در CSS3 به همراه 40 پوشه Draft ساخت فولدر مخفی و بی نام و نشان در ویندوز چگونه چند کامپیوتر را با هم شبکه کنیم؟ [PDF]XREF چطور در word بعد از صفحه اول شماره گذاری کنیم دريافت و نصب فايل نگارش جديد حل مشکل Could not find this item this is no longer located in نام گذاری فایل ها و تاثیر آن در موتور های جستجو آموزش گوگل فرم (Google Forms) راهنمای عکاسی/دوربین کانن ای‌اواس ۶۰دی [PDF]فصل سوم فرمول نويسي و كار با تابع ها [PDF]دانلود : jozveh آموزش [PPT]ویژگیهای اصلی متلب کلیه بحث های مربوط به فشرده سازی و برنامه های فشرده ساز در سوالات متداول چگونه از اطلاعات کامپیوتر خود بکاپ بگیریم؟ شماره گذاری صفحات در ورد به صورت جداگانه برای هر بخش یادگیری لغات با استفاده از Anki [بایگانی] فایل ها در لینوکس نصب FreeBSD چگونه تصاویر متن و فایل های جاسازی شده در اسناد Word روند کاری (Workflow) در عکاسی دیجیتال شما چگونه است ؟ چگونه منوی مخفی Developer options اندروید را آشکار کنیم؟ [PDF]Threading in c نمونه سوالات آزمون فنی و حرفه ای آموزش نوشتاری تری دی مکس چگونه همسرانمان را ارضا کنیم مقایسه دو لیست از اطلاعات در اکسل 3ds max آموزش تحقیق چگونه زباله کمتری تولید کنیم چگونه ویندوز را مجددا نصب کنیم؟ آموزش بکاپ گیری از فایل ها و اطلاعات مهم قبل از نصب مجدد روش‌هایی برای مرتب کردن دسکتاپ و افزایش کارایی [PDF]PowerPoint آموزش تحقیق چگونه مطالعه کنیم [PDF]PDF: چگونه به مردم خدمت کنیم m فارغ التحصیلان مهندسی کامپیوتر89 روش ساخت چشم‌اندازی از شهر آمستردام در ایلوستریتور و فتوشاپ چکنویس آموزش مبتدی Command Prompt آموزش ساخت پک استیکر در تلگرام 19 کاری که نمی‌دانستید از ES File Explorer بر می‌آید جستجوهای مربوط به چگونه چندین فایل را با هم نامگذاری مجدد کنیم

نظرات




نماد