سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱ حتی اگر نرم افزار فوتوشاپی قدرتمندی نداشته باشید از اینکه می توانید به راحتی تصاویر پانورامایی بگیرید، شگفت زده خواهید شد. مشکل ترین بخش ثبت تصاویر پانورامایی با یک دوربین معمولی گرفتن درست تصویر است. با رعایت نکات ساده ی زیر می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

چگونه با هر دوربینی یک تصویر پانورامایی بگیریم

2 اولین شرط داشتن یک سه پایه و قرار دادن آن در محلی مسطح است که بتوان در یک افق صاف عکاسی کرد. دوربین را در یک خط افق صاف بچرخانید و عکس هایی بگیرید که با هم همپوشانی دارند- یعنی انتهای سمت راست تصویر اول، تا حدی در تصویر بعدی موجود باشد. لازم نیست حتما ۴ تصویر بگیرید. حتی اگر می خواهید می توانید گردشی ۳۶۰ درجه داشته باشید.

 

چگونه با هر دوربینی یک تصویر پانورامایی بگیریم

3 اما به یاد داشته باشید که مقدار فوکوس، سرعت شاتر و تنظیمات نور در تمام عکس ها باید یکسان باشد، بنابراین عکاسی در حالت اتوماتیک کار شما را بسیار سخت خواهد کرد. بنابراین برای عکاسی در این حالت باید از قبل تنظیمات ایده آل برای موقعیت خود را بیابید. در حالت manual بهترین زوم، سرعت شاتر و نور را بیابید و در تمام عکس ها از همان تنظیمات استفاده کنید.

چگونه با هر دوربینی یک تصویر پانورامایی بگیریم

4 اگر تنظیمات و خط افق را به درستی رعایت کرده باشید، احتمالا در نهایت کلی تصاویر خوب خواهید داشت. هر چند حتی با حداقل دو تصویر هم می توانید این کار را انجام دهید. تصاویر خود را انتخاب کنید و در فوتوشاپ وارد کنید. تمام عکس ها در تب های متفاوت باید در فوتوشاپ باز باشند.

 

چگونه با هر دوربینی یک تصویر پانورامایی بگیریم

 

5 وقتی همه ی عکس ها آماده شدند، به مسیر File > Automate > Photomerge بروید. این ویژگی در نسخه های جدیدتر فوتوشاپ در دسترس است و نسخه های قدیمی تر فاقد آن است. Photomerge کادری شبیه به تصویر دارد که در آن عکس ها را انتخاب کرده و نحوه ی درست کردن تصویر پانورامایی را انتخاب می کنیم. با استفاده از گزینه ی Add Open Files می توانید به جای کشیدن مجدد فایل ها در کادر، آنها را باز کنید و در وقت صرفه جویی کنید.

 

چگونه با هر دوربینی یک تصویر پانورامایی بگیریم

6 در حالی که layout های متفاوتی برای خلق تصویر پانورامایی وجود دارد، در تصویر شما حالت reposition را می بینید. می توانید حالت های مختلف را امتحان کنید تا بهترین مدل تصویر پانورامایی را برای تصویر خود بیابید. در نهایت تصویر دلخواه خود را OK کنید.


تگ ها : چگونه عکس پانوراما بگیریم؟ چگونه با هر دوربینی یک تصویر پانورامایی بگیریم چگونگی تنظیم دوربین برای عکاسی پانوراما چگونه با دوربین موبایل عکس ۳۶۰ درجه بگیریم؟ چگونه یک عکس پانوراما بگیریم آموزش عکاسی پانوراما چگونه عکس پانوراما بیافرینیم؟ چگونه یک عکس عمودی پانوراما بگیریم عكس پانوراما چیست و چگونه می توانید با iPhone/iPod خود مجله لنز چگونه عکس پانوراما بگیریم چگونه عکس های بهتری بگیریم؟ چگونه بدون استفاده از لنزهای واید عکس پانوراما بگیریم؟ چگونه با موبایل عکس های حرفه ای بگیریم؟ چگونه عکس پانوراما بهتری با آیفون بگیریم؟ عکاسی نجومی، پانوراماي نجومي GO 15 چگونه عکس 360 درجه بگیریم چگونه عکس های فوق العاده ای با گوشی خود بگیریم؟ چگونه با استفاده از گوشی موبایل عکس‌های بهتری بگیریم چگونه با آیفون خود بهترین عکس پانوراما را بگیریم چگونه در آیفون تصاویر ۳۶۰ درجه بگیریم؟ چگونه عکس 360 درجه بگیریم Aftabgardan تکنیک عکاسی پانوراما چگونه مانند یک عکاس حرفه ای عکس بگیریم؟ PS 30 قابلیت عکاسی پانوراما چگونه در سفر عکس پاناراما بگیریم چگونه عکس های بهتری با موبایل بگیریم؟!(بخش دوم) آموزش 10 ترفند دوربین آیفون iPhone برای عکاسی حرفه ای تر چگونه عکس ضد نور بگیریم چطور از آسمان شب عکس‌های کارت‌پستالی بگیریم چگونه عکس پانوراما بگیریم؟ – شهدای گمنام ایجاد نمای خیابان در یک حرکت – نمای خیابان Google با آیفون 7 چگونه عکاسی کنیم؟ عکاسی در سفر – چگونه عکس های خوبی از سفرمان بگیریم RSS چگونه یک عکس پانوراما (سراسرنما) بگیریم؟ تماشا با جزییات دوربین و نمایشگر خاص گلکسی اس 8 آشنا شوید چگونه در شبکه اجتماعی فیسبوک عکس 360 درجه بگیریم؟ چگونه عکس پانوراما بگیریم؟/قابی به وسعت دنیا عکس‌های سراسرنما MYshado 22 عکس پانوراما با دوربین کانن 14 ترفند باحال دوربین گوشی همراه که باید بدانید دوربین Live 29 چگونه عکس های هنری بگیریم بررسی دوربین نوکیا 5: عکس برداری و فیلم برداری این آیا از دوربین DSLR خود کمال بهره را می برید؟ آموزش: با ترفندهای دوربین گلکسی نوت 5 سامسونگ آشنا بررسی کامل دوربین سامسونگ گلکسی S5 HAI 29 عکاسی پانوراما چیست www.pixellized.com ویدیو آموزش عکاسی ، چطور عکس پانوراما بگیریم آموزش عکاسی با آیفون 7 ؛ چگونه بهترین تصاویر را ثبت اگ نگاتيو خوش آمديد به وبل عکاسی و فیلمبرداری به روش مرور زمان (تایم لپس TimeLapse) [PDF]دوربین دیجیتال با لنز قابل تعویض Tcuir.xyz 30 آموزش عکاسی پانوراما 360 فلاش دوربین دانلود Cycloramic PRO 360 Panorama 1.2 بدون دخالت دست با آیفون خود تصاویر پانورامای ۳۶۰ بگیرید شرکت پلکواوپرا دارنده دوربین های دوازده مگاپیکسل،وی تو را آموزش گرفتن و ایجاد عکس پانوراما چگونه با گوشی اندرویدی خود عکس‌های بهتری بگیریم؟ چطور از آسمان شب عکس‌های کارت‌پستالی بگیریم؟ [PDF]ﭼﮕﻮﻧﻪ ﻳﻚ ﻋﻜﺲ ﭘﺎﻧﻮﺭﺍﻣﺎ ﺑﮕﻴﺮﻳﻢ جستجوهای مربوط به چگونه با هر دوربینی یک تصویر پانورامایی بگیریم

نظرات




نماد