سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

چگونه از کلیدهای میانبر توئیتر استفاده کنیم

1 هنوز هم عده ی زیادی نمی دانند که برخی برنامه ی وب هم در صفحه کلید خود میانبر دارند. بارزترین آنها فیسبوک و توئیتر است. یادگرفتن کلید میانبرهای توئیتر سخت نیست. فقط کافی است ؟ را نگه دارید تا صحه ی Popup آموزشی باز شود.

 

چگونه از کلیدهای میانبر توئیتر استفاده کنیم

2 اول مهمترین آنها: می توانید از یک توئیت به توئیت بعدی بپرید. J را نگه دارید. دور توئیت یک باکس آبی به وجود می آید. از این به بعد می توانید در تایم لاین خود با J به پایین و با K به بالا بروید.

۳ بعد از آبی شدن هر باکس می توانید با کلیدهای مختلف اعمال دیگری را انجام دهید. مثلا R برای پاسخ دادن به یک توئیت، L برای لایک کردن آن، و T برای ریتوئیت کردن آن است. همچنین می توانید کاربران را به سرعت با فشردن u و b به ترتیب میوت و بلاک کنید.

 

چگونه از کلیدهای میانبر توئیتر استفاده کنیم

4 برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد یک توئیت enter را بزنید. در این صورت می توانید تعداد لایک ها و بازدیدهای یک توئیت را ببینید. در هر زمان با فشردن esc می توانید به تایم لاین خود بازگردید.

چگونه از کلیدهای میانبر توئیتر استفاده کنیم

5 اگر توئیتی حاوی عکس است، می تواند o را فشار دهید تا عکس بزرگ تر شود. با کلید چپ و راست می توانید به عکس بعدی و قبلی بروید. دوباره با فشرده esc به تایم لاین خود بازمی گردید

 

۶ اگر در حین بازدید متوجه شدید که توئیت های جدیدی آمده است و خواستید آنها را بخوانید، به سادگی دکمه ی . یا نقطه را فشار دهید تا به بالای تایم لاین و توئیت های جدید بروید.

چگونه از کلیدهای میانبر توئیتر استفاده کنیم

7 برای نوشتن توئیت جدید در هر زمانی می توانید کلید N را فشار دهید تا کادر توئیت جدید باز شود. در آخر نوشته ی خود برای ارسال متن ctrl+enter را بزنید تا ارسال شود.

 

۸ اگر می خواهید از یک صفحه به صفحه ی دیگر بروید به موس نیاز ندارید. فقط کافی است g را بزنید و بلافاصله پس از آن یک کلید دیگر را فشار دهید. برای رفتن از تایم لاین به نوتیفیکیشن اول g و بعد n را بزنید. اگر می خواهید پروفایل خود را ببینید اول g و بعد p را بزنید.

چگونه از کلیدهای میانبر توئیتر استفاده کنیم

9 اگر می خواهید صفحه ی شخص دیگری را ببینید اول g و بعد u را بزنید. در این صورت کادری باز می شود که باید نام کاربر را در ان وارد کنید. بعد از دیدن صفحه ی وی کافی است g و بعد h را بزنید تا به تایم لاین خود بازگردید.

 

۱۰ هر زمان که به مشکل برخوردید کافی است ? را نگه دارید تا صفحه ی اموزشی باز شود. بعد از ان شگفت زده می شوید که چرا قبلا از موس استفاده می کردید.


تگ ها : چگونه از کلیدهای میانبر توئیتر استفاده کنیم 12 کلید میان‌بر که احتمالاً بلد نیستید! چگونه بدون ماوس یا کیبورد با کامپیوتر کار کنیم؟ کیدهای میانبر مک راهنمای کلیدهای میانبر کاربردی برای تسکبار و منوی استارت آشنایی با ۱۷ شرت‌کات و کلید میانبر با دکمه Shift‌ در ویندوز ترفندهای کیبورد ( کلیدهای میانبر و تایپ ) [بایگانی] معرفی 40 میانبر صفحه کلید ویندوز که باید بدانید معرفی کلیدهای میانبر ضروری در ویندوز چگونه نمادها و کاراکترهای ویژه را پیدا کنیم؟ رسانه دیجیتال مربع راهنمای استفاده از توییتر آموزش اجرای سریع تر برنامه با کلید های میانبر در ویندوز میانبر کیبورد: تمام میانبرهای کیبورد لازم برای وب‌گردی آسان نحوه اضافه کردن کلید میانبر برای یک دستور در ورد 2013 چگونه در ویندوز و مک کلید میانبر بسازیم؟ جام جم کلیک میانبر (shortcut) چیست؟ ترفندها و نکات کوتاه و ابزارهای ضروری فتوشاپ – دنیای نکته کلید های میانبر در نرم افزار Word – وبلاگ ترجمیک ۱۹ میانبر بسیار کاربردی «فایندر» که کاربران آموزش درج نیم فاصله در ورد 2007 میانبرهای کیبورد توئیتر و نحوه به کار بردن آن ها چهار ترفند ساده برای سرعت بخشیدن به Shut Down ویندوز 200 عدد از کلید های ترکیبی ویندوز — چی جوری؟! چگونه بدون ماوس با کامپیوتر کار کنیم؟ (تمامی میانبر های ویندوز دوست‌داشتنی من: ساخت کلید‌های میانبر اختصاصی ده کاری که بدون لمس ماوس می‌توانید با رایانه خود انجام دهید! چگونه یک صفحه خاص را در PDF بوک مارک کنیم؟ چگونه از صفحه توییتر خود درست استفاده کنیم ؟ با بهترین میانبرهای صفحه کلید آشنا شوید آموزش تغییر عملکرد کلیدهای صفحه کلید تغییر زبان کامپیوتر رابط کاربری سایت چگونه طراحی می شود؟ بایگانی‌های کلیدهای میانبر نسخه دسکتاپ تلگرام آموزش ایجاد چند دسکتاپ در ویندوز 10 ۱۵ میانبر مهم صفحه کلید در ویندوز کد نویسی و ری‌فکتورینگ در phpStorm 8 آموزش کامپیوتر درب «DVD rom» را با کیبورد باز کنید +آموزش با کلیدهای میانبر وردپرس در زمان خود صرفه جویی کنید وظیفه و کاربرد کلید های F روی صفحه کلید در ویندوز چگونه پنل ایموجی ها را در ویندوز 10 رایانه فعال کنیم؟ – وینفون چگونه در ویندوز ۸ و ۸٫۱ به حالت SafeMode برویم؟ افزایش سرعت کدنویسی با افزونه Emmet Rename نمودن فایل ها و پوشه ها در ویندوز سون همه چیز درباره کلیدهای میانبر (Shortcut keys) 10 کلید میانبر مهم در ویندوز بخش اول ۵ علامتی که نشان می‌دهد کامپیوتر شما به بدافزار آلوده شده است سوالات متداول واتساپ راهنمای آی‌او‌اس: چگونه دکمه Home آیفون را بی‌استفاده کنیم؟! چگونه ترکیب کلید های Ctrl+Alt+Delete را در Ubuntu فعال آموزش استفاده از کاربردی ترین کلیدهای میانبر مک فایندر LG کتابخانه راهنما: [G3] چطور بر روي نمايشگر تنظيماتي را چگونه به طور حرفه ای از گوگل کروم استفاده کنیم؟ با این 18 میانبر کیبورد پخش کننده VLC سرعت خود را چگونه با استفاده از میانبرهای صفحه کلید وب گردی کنیم؟ آموزش توئیتر چگونه یک twitter moment بسازیم چگونه توجه بقیه را جلب کنیم؟! Sitemap Page نحوه ساماندهی کلید های میانبر اکشن سنتر ویندوز ۱۰ خبرگزاری آريا کدام برنامه ها سرعت بارگذاری ویندوز را پایین می آورند؟ کدام برنامه ها سرعت بارگذاری ویندوز را پایین می آورند؟ درس‌هایی که کارآفرینان برای رسیدن به موفقیت باید بیاموزند جستجوهای مربوط به چگونه از کلیدهای میانبر توئیتر استفاده کنیم

نظرات




نماد