سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱: اهداف را بشناید. خود را با اهداف و ارزش های کارفرما و مؤسسه تطبیق دهید و اولویت های رئیس خود را اولویت خود بدانید.

 

۲: بدانید که چگونه ارزیابی خواهید شد. بدانید که دقیقا کدام مهارت ها، رفتارها و فضایل شما مورد قضاوت قرار گرفته و تشویق خواهد شد. سپس مانند لیزر بر روی آنها متمرکز شوید.

 

۳: قابل اطمینان باشید. آنچه را که گفته اید، انجام دهید. حتی بهتر از آن این که کمتر قول بدهید و بیشتر عمل کنید.

 

۴: انرژی مثبت بدهید. نباید شخص غرغرو و نالان شرکت بوده و راهکارهای رئیس یا مؤسسه را زیرسوال ببرید. باید تشویق کننده و الهام بخش باشید، کسی که همه مایلند در کنارش کار کنند.

 

۵: کارفرمای خود را خوب جلوه دهید. کار خود را به موقع و به حرفه ای ترین روش ممکن انجام دهید. آن دسته از ایده های رئیس خود را که می توانند به او و بخش مرتبط با وی کمک کنند، عملی ساخته و مسئول به کار گرفته شدن آنها باشید.

 

۶: اشتباه خود را بپذیرید. هنگام بروز اشتباه و توضیح دادن درباره آن، به جای پرداختن به آنچه غلط انجام داده اید، بر آنچه آموخته اید تمرکز کرده و مسئولیت خطای خود را بپذیرید. برای مثال به جای گفتن: «نباید نسبت به نظرات کاربران بی توجه می ماندم» به رئیس خود بگویید:« به نظرم اگر مستقیما با کاربران صحبت می کردم، بهتر بود.»

 

۷: سازمان یافته عمل کنید. قبل از ترک محل کار خود، برای روز بعد برنامه ریزی کنید. وظایف خود را به نسبت فوریت و اهمیت دسته بندی کنید و با خود قرار بگذارید که حداقل دو مورد اول فهرست خود را حتما انجام دهید.

 

۸: وقت شناس باشید. حضور به موقع و حتی زودتر بر سر کار یا در جلسات، نشانه علاقمندی، قابل اطمینان بودن و توانایی شما در اداره موثر زندگی تان است.

 

۹: کاردان باشید. برای پاسخ هر پرسش یا حل هر مشکلی سراغ رئیس نروید. ابتدا خوب فکر کنید و اگر باید مشکلی به رئیس گزارش دهید، چند راه حل هم برای آن پیشنهاد کنید.

 

۱۰: افق های خود را گسترش دهید. از دوره های آموزشی مؤسسه استفاده کنید و برای شرکت در پروژه هایی که متفاوت از تجربیات و امور روزمره شماست، داوطلب شوید.

 

۱۱: مطلع باشید. با مطالعه مجلات و نشریات مربوط به حرفه خود و شرکت در جلسات، سمینارها و نمایشگاه های مربوطه، همواره از آخرین رویدادهای حرفه خود مطلع باشید.

 

۱۲: به روز باشید. در زمینه اطلاعات عمومی، حقوقی و پیشرفت های زمینه کاری خود اطلاعات کسب کرده، مهارت های خود را تقویت و همواره در پی کسب مهارت های تازه باشید.

 

۱۳:‌ مؤدب باشید. احترام و صداقت خود را به کارفرما نشان دهید و از او در مقابل دیگران نیز با احترام یاد کرده یا لااقل پشت سر او بدگویی نکنید.

 

۱۴: انعطاف پذیر باشید. تغییرات رخ می دهند و مؤسسات به افرادی نیاز دارند که بتوانند با شرایط تازه همراه باشند.

 

۱۵: به سلامت خود اهمیت دهید. هنگامی که ضعیف و ناتوان باشید، خلاقیت و کارایی شما نیز تحت تاثیر قرار می گیرد.

 

۱۶: زندگی خصوصی خود را پشت در محل کار بگذارید. همکاران شما روانکاو نیستند و بیان مشکلات خصوصی نه تنها به شما کمکی نمی کند، بلکه موجب افت بازدهی خواهد شد، این کار اعتبارتان را نیز خدشه دار می کند.

 

۱۷: بیش از وظایف مشروحه ی خود توانایی داشته باشید. وظایف کوچک اما متفاوتی بر عهده بگیرید. در مواقع ضروری ساعات بیشتری به کار بپردازید و هرگز نگویید: «این کار در حیطه ی وظایف من نیست.»

 

۱۸: عضوی از گروه باشید. به رئیس و همکاران خود نشان دهید که قلبا خیرخواه آنان هستید و هر زمان که لازم باشد، آماده همدلی و یاری هستید.

 

۱۹: هر از گاهی استراحت کنید. زندگی متعادل و ذهنی شفاف می تواند انرژی و روشن بینی شما را افزایش دهد. پس زمانی را به استراحت بپردازید.

 

۲۰: ظاهر و رفتاری مثال زدنی داشته باشید. هرگز نگذارید کسی تصور کند که به اجبار کار می کنید. بلکه باید طوری رفتار کنید که گویی منتظر ترفیع و تشویق هستید.


تگ ها : چگونه همواره رئیسمان را راضی نگه داریم هرگز این حرف ها را به مدیر خود نگویید چطور با رئیس خود صحبت کنیم؟ 10 روش برای اینکه رئیس خود را عاشق خودتان کنید! رئیس اداره بد و زورگو: چگونه رفتار کنیم؟ ۱۰ توصیه برای راضی نگه داشتن کارمندان چگونه در محیط کار احساس قدرت کنیم؟ چگونه در زمان تجربه بیشترین میزان استرس، انرژی خود را در چگونه والدين را از خود راضي نگه داريم؟ آیا همیشه باید اطرافیان خود را راضی نگه داریم؟ کارمندان را چگونه از شغل شان راضی نگه داریم؟ چگونه مشتریان خود را راضی نگه داریم؟ کارمند خود را راضی و خوشحال نگه دارید چگونه رابطه خود را زنده نگه داریم چگونه مشتری های خود را راضی نگه داریم؟ / آرشیو روزنامه دنياي اقتصاد96/10/12: چگونه در محيط كار احساس قدرت رابرت والدینگر: چه چیزی یک زندگی را خوب می‌کند؟ درس‌هایی از علی کریمی: امیدوارم با ماندن در لیگ برتر هواداران سپیدرود را خانم ها چطور مردشان را مجذوب خود کنند ؟ چگونه سالمندان را دلبسته زندگی نگه داریم؟ راه های راضی نگه داشتن مشتری از کجا بدانیم خدا از ما راضی است؟ کونته: آزمون بزرگی را پشت‌سر گذاشتیم/ همیشه از کاستا چگونه مهبل را سفید نگه داریم چگونه با همسرمان شاد زندگي كنيم/ نقش زن ومرد در شادی اصلاح ساختار خودروسازها یک شبه اتفاق نمی‌افتد/ نمی‌توانیم علاقه‌مندید که کارمند مورد علاقه رئیس شرکت‌تان باشید؟ *** چگونه شوهر خود را علاقمند نگه دارید؟ *** راههای راضی نگه داشتن مشتری فرهيختگان آنچه مدیران باید بدانند چگونه لباس ‌های سفید را تمیز نگه داریم؟ چگونه شاد زندگی کنیم؟ 15 نکته برای داشتن زندگی زیباتر امروزی مدیریت کنیم چگونه انگیزه خود را بالا نگه داریم؟ چطور مشتری را به «برند» سنجاق کنیم؟ چگونه مواد غذایی را در فریزر نگه داریم؟ چگونه پسر مورد علاقه مان را راضی به ازدواج کنیم؟ چگونه شوهرمان را مجذوب کنیم ؟ رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران چگونه قلب یک مرد را تسخیر کنیم؟ [PDF]چگونه فوق‌العاده صحبت کنیم؟ (آموزش فن بیان و سخنرانی) وبلاگ – کنفرانس شکست چگونه میوه وسبزیجات را تازه نگه داریم؟ وبلاگ ها مدیریت ورزشی رفتار سازمانی ستاری: در دوره جدید مدیریت دانشگاه علامه طباطبائی اتفاقات چگونه كلاسي جذاب داشته باشيم؟ ریل اسفراین نمایش خبر انتظار رضایت همه سلیقه‌ها از یک سریال دور از ذهن است 6 راه برای راضی نگه داشتن مشتریان یلدای 95 را چگونه به یاد می‌آوریم؟ [PDF]چطور مشتری را به »برند« سنجاق کنیم؟ مردم نيوز بانک مشاغل موبایل ماهان چرا مردم از زندگیشان راضی نیستند؟/ رتبه ایران در سطح رفاه چگونه فردی باحال و خوش رو باشیم؟ دنیای علی‌بابا؛ چگونه یک شرکت چینی، تجارت جهـانی را چگونه خود را به ساحل آرامش برسانیم؟ / 86203 چطور با فرد معتاد به شیشه زندگی کنیم؟ چطور پرو چگونه درخواست افزایش حقوق دهيم ؟ نسخه چاپی یاد مرگ آدم را همیشه سر زنده نگه می‌دارد secret چگونه دهاني خوشبو داشته باشيم؟ قانونی عمل می‌کردم نمی‌خواستند دوباره رییس بمانم جستجوهای مربوط به چگونه همواره رئیسمان را راضی نگه داریم

نظرات




نماد