سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی پولساز نیازمند به ایده هستید. ایده خوب و مناسب باید اولین قدمتان در کسب و کار اینترنتی باشد. بسیاری از کسب و کارهایی که شکست می خورند و نابود می شوند یا کسب و کارهای اینترنتی که پولساز نمی شوند ایده مناسبی ندارند.البته موفق نشدن کسب و کارها فقط به ایده مربوط نمی شود ولی بخش عمده ای از آن مربوط به ابتدای راه اندازی کسب و کار یعنی ایده آن می باشد. در این مقاله همراه من باشید تا شما را با 3 ایده جدید برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی تان آشنا کنم.

داشتن ایده مناسب در راه اندازی کسب و کار اینترنتی واقعا ضروری است؟

این سوالی است که خیلی از دوستان از من می پرسند. داشتن ایده مناسب برای راه اندازیکسب و کار اینترنتی مهم است ولی نه آن طور که خیلی از دوستان فکر می کنند. خیلی از افراد هستند که دنبال ایده های بکر و ناب هستند. به خاطر همین هم ممکن است پیدا کردن ایده برای راه اندازی کسب و کارشان خیلی طولانی شود و یا اینکه اصلا چنین اتفاقی نیافتد!

ایده کسب و کار اینترنتی مهم است ولی نه اینکه حتما ایده ای باشد که کسی قبلا از آن استفاده نکرده باشد. خیلی از کسب و کارهای جدید را می بینیم که با ایده های کپی یا ایده هایی که قبلا کسب و کارهایی از آن ها استفاده کرده اند کار اینترنتی شان را راه اندازی کرده اند و خیلی هم موفق هستند. پس حتما نباید به فکر راه اندازی کسب و کارتان با ایده های خیلی جدید و ناب باشید.

 

راه اندازی کسب و کار اینترنتی با 3 ایده جدید

همین الان کسب و کارهایی در اینترنت در حال فعالیت هستند که از ایده های قدیمی استفاده کرده اند. ولی خیلی موفق هستند. دلیل اصلیش هم این است که مزیت رقابتی دارند و حرف جدیدی برای گفتن دارند. یعنی صرفا همان ایده ها را تکرار نکرده اند. بلکه تغییرات زیادی در آن ها مشاهده می شود.

در ادامه 3 ایده جدید و مناسب را برای راه اندازی کسب و کار آنلاین به شما معرفی می کنم تا بتوانید هر چه زودتر کسب و کارتان را موفق راه اندازی کنید.

 

رزومه ساز آنلاین

اولین ایده ای که قصد دارم در مورد آن صحبت کنم رزومه ساز آنلاین است. شاید سایت هایی که در این زمینه هستند را دیده باشید. البته خیلی کم هستند. این را هم بگویم منظور از رزومه ساز سایت هایی نیستند که یک رزومه ساز آنلاین به صورت متنی با قالب های آماده برای شما تهیه می کنند. منظورم سایت های استخدامی است.

در این ایده شما باید رزومه سازی شبیه به پروفایل کاربران درست کنید. دقیقا مثل یک صفحه شخصی و اختصاصی، باید به صورت کاملا حرفه ای این کار را انجام دهید. رزومه ساز شما باید دارای قسمت های مختلف و ضروری باشد. از علایق شخصی گرفته تا تخصص و پروژه های انجام شده توسط کاربر. قسمت تماس با ما باید فیلدهای مربوط به شبکه های اجتماعی هم داشته باشد.

اما تا اینجا چیزهایی که گفته شد شاید مزیت رقابتی در آن وجود نداشته باشد. در واقع یک رزومه ساز آنلاینی که به صورت پروفایل است طبیعی است که این موارد را داشته باشد. اما چیزی که باعث ایجاد مزیت رقابتی بین شما و رقبایتان در این ایده می شود داشتن قسمتی برای رزومه های ویدئویی است.

در حقیقت چیزی که به این ایده اضافه شده است و آن را متمایز از دیگر رزومه ساز ها کرده است قسمت ویدئوی آن است. در قسمت ویدئو فرد مورد نظر می تواند به صورت تصویری با مخاطبان خود صحبت کند و تخصص و کارهای خود را ارائه دهد. البته الزامی نیست که فرد مورد نظر حتما خودش جلوی دوربین باشد. بلکه می تواند پروژه های خود را که قبلا انجام داده است را به صورت ویدئویی ارائه دهد.

شاید در نگاه اول فکر کنید از رزومه ساز ویدئویی شما استقبال نشود. خیلی از افراد نسبت به این قضیه بی تفاوت هستند. ولی باید بدانید که رزومه ساز شما فقط برای افراد عادی نیست! بلکه ممکن است شرکت های معتبری هم از رزومه ساز شما استفاده کنند. در آن صورت است که این قضیه مهم می شود. چون برای بسیاری از شرکت ها مهم است که رزومه کاری خود را از طریق صحبت کردن، فن بیان، زبان بدن و دیگر موارد به مشتریان خود القا کنند.

 

مارکت پلیس فایل های دیجیتالی

مارکت پلیس ها از محبوبیت بالایی بر خوردار هستند. اگر نمی دانید مارکت پلیس چیست به سایت هایی مثل بازار و ژاکت که پاتوقی برای فروشندگان فایل های دیجیتالی هستند می گویند. مارکت پلیس های خوبی که فایل های دیجیتالی بفروشند و موفق باشند در کشور ما کم هستند. شاید انگشت شمار باشند. در حوزه اپلیکیشن های موبایلی که بازار و مایکت و چند سایت دیگر وجود دارند. در زمینه قالب ها و افزونه های وردپرس هم که ژاکت موفق ظاهر شده است.

مارکت پلیس ها در سراسر دنیا وجود دارند و کسب و کارشان خیلی هم پر درآمد است. به خاطر اینکه پاتوقی برای فروشندگان است. فروشندگان به راحتی توسط سایت مورد نظر می توانند محصولات دیجیتالی خود را به فروش برسانند.

همانطور که فهمیدید وجود مارکت پلیس ها در زمینه های مختلف در کشور ما کم هستند و یا اصلا وجود ندارند! مثلا مارکت پلیسی که قالب های آماده و لایه باز برای طراحان باشد. در این زمینه هم مشتاقان زیادی وجود دارد. و از آن طرف طراحان حرفه ای زیادی در کشور ما فعالیت می کنند.

در این ایده میشه هم به طور گوشه ای یا نیچ عمل کرد و هم میشه به صورت کلی مارکت پلیسی راه اندازی کرد. به صورت خاص مثلا می توانید مارکت پلیسی برای علاقه مندان به بازی راه اندازی کنید. یعنی هر کسی که گیمر است و ترفند ها و سیو های خود را از طریق مارکت پلیس شما به مشتریان خود می تواند بفروشد. به صورت کلی هم می توانید مارکت پلیسی راه اندازی کنید برای فروش هر نوع فایل دیجیتالی، مثل فایل های آموزشی درسی در هر موضوعی.

البته در راه اندازی چنین کسب و کاری همانطور که گفتم موضوعات مختلف و زیادی وجود دارد برای راه اندازی مارکت پلیس مربوط به آن، ولی در کل باید فکر کنید ببینید چه چیزهایی در کشور ما طرفدار زیادی دارد و نیاز در آن احساس می شود.

 

فروش واسطه ای تی شرت با طرح های دلخواه

امروزه کسب و کارهایی که به صورت واسطه ای کار می کنند زیاد شده اند. از فروشگاه های اینترنتی گرفته تا فروش کالاهای خاص. این ایده هم مربوط به فروش واسطه ای است. فروش تی شرت هایی با طرح های دلخواه!

حتما تی شرت هایی که دارای طرح های منحصر به فرد هستند را دیده اید. این نوع تی شرت ها خیلی زیاد شده اند و طرفدارهای زیادی هم دارند. امروزه افراد می توانند تی شرت هایی را به تن کنند که روی آن طرح مورد نظرشان چاپ شده است. کار خیلی جالبی است. تو این ایده اصلا ما قصدمان این نیست که چاپ روی تی شرت ها را خودمان بزنیم یا کلا تی شرت ها را خودمان تولید کنیم. چون برای راه اندازی چنین کاری سرمایه خیلی زیادی می خواهد. فقط هم به خاطر دستگاهی که به صورت لیزری روی تی شرت ها چاپ می زند.

از این قضیه بگذریم ما در این ایده قصد داریم فروش واسطه ای تی شرت انجام دهیم. برای این کار ابتدا نیاز است با تولید کننده ای در این زمینه صحبت کنید و پیشنهاد کار به او دهید. مرحله بعد راه اندازی سایت و گذاشتن عکس های تی شرت ها در سایز ها و طرح های مختلف است.

در این ایده شما تنها از طریق سایت سفارش می گیرید و بقیه کارها با تولید کننده است. سفارش های مورد نظر را تولید کننده باید به دست مشتری برساند و شما درصد خود را دریافت می کنید.

جمع بندی و سخن آخر

ایده هایی که در این مقاله به آن ها اشاره کردم ایده های خوبی هستند. به خصوص ایده سومی که اصلا نیازی به سرمایه برای راه اندازی ندارد. همانطور که گفتم کسب و کارهایی که در آن ها فروش های واسطه صورت می گیرد زیاد هستند و همچنین ایده های زیادی برای راه اندازی چنین کسب و کارهایی وجود دارد.

در کل ایده خیلی مهم نیست و مهم این است که کسب و کاری که قصد راه اندازی آن را دارید چقدر می تواند به درد مردم بخورد که این امر رابطه مستقیم به رقبا و مزیت رقابتی نیز دارد. امیدوارم از این مقاله استفاده کافی را برده باشید.


تگ ها : راه اندازی کسب و کار اینترنتی با 3 ایده جدید 6 ایده ناب برای شروع کسب درآمد از تلگرام 10 ایده کسب و کار برای علاقمندان به کارآفرینی اینترنتی بهترین ایده های ناب برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی ۳۴ ایده پولساز کسب و کار اینترنتی ۱۰۰ ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم 4 کسب و کار عالی با کمتر از 5 میلیون تومان سرمایه راه اندازی کسب و کار درمنزل هفت ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم، مناسب برای بازار ایران ۳ ایده کسب‌وکار خانگی پولساز با سرمایه کم کسب درآمد از فروشگاه مزایده ایی با ایده ایی کاملا جدید و آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی در 4 مرحله 10 راه خلاقانه و تضمینی برای کسب درآمد در خانه [PDF]ایده کارآفرینی اینترنتی 40 ایده هایی کم هزینه برای راه اندازی کسب وکار اینترنتی راز جذب پول در اینترنت راه اندازی کسب و کار اینترنتی شروع دوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی آپارات روش های کسب درامد از اینترنت پکیج 1000 ایده راه اندازی کسب کار با مشاوره راه اندازی کسب و کار ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم سرمایه لازم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی 4 ایده برای کسب درآمد در منزل با کامپیوتر راه اندازی بهترین کسب و کار اینترنتی ۵۰ ایده کسب درآمد از اینترنت با سرمایه کم و درآمد میلیونی ایده های پولساز برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی چه نوع کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنم؟ ایده باران: سایت ارائه دهنده ایده کسب و کار 3 ایده جدید برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی ورک اسمارت : آموزش و راه اندازی کسب و کار اینترنتی کسب و کار خانگی کسب و کار خانگی پردرآمد کسب و کار خانگی ( کار در خانه و کسب درآمد ) یارآنلاین دومین دوره کارگاه های آموزشی راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق و پیشنهادهایی برای نسوختن در تب راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی موفق ترین کسب و کارهای اینترنتی کارگاه آموزشی راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی در تهران برگزار می شود سه ایده جدید برای راه اندازی یک کسب و کار » سرتیتر خبر 5 ایده برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی پولساز با ۱۰ ایده برای راه اندازی رایگان کسب و کار آشنا شوید بهترین ایده ها برای راه اندازی کسب و کارهای کوچک در سال ۲۰۱۷ بایگانی‌ها کسب و کار اینترنتی — فرید پارسایی پکیج 1000 ایده راه اندازی کسب کار با سرمایه کم لیستی از مشاغل با هزینه راه اندازی کم راه اندازی کسب و کار اینترنتی خانگی بسته طلایی 10محصول کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار اینترنتی راه اندازی 3 مدل کسب‌ و کار خانگی ارزان روش‌های یافتن ایده های استارتاپی و کسب درآمد اینترنتی ۱۸ ایده پولساز کسب و کار اینترنتی آموزش کسب و کار اینترنتی: آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی طراحی 10 ایده ناب و عملی راه اندازی کسب و کار اینترنتی (بدون مشابه) می خواهید کسب و کار اینترنتی راه بیندازید؟ این 3 مهارت بنیادی پیشنهاد کار و کسب درآمد با 10 میلیون تومان سرمایه برای دانشجو یا فارغ چگونه ایده خود را به یک کسب و کار تبدیل کنیم؟ چگونه بدون هیچ پولی کسب و کاری را شروع کنیم؟ دوره جامع آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی (در 21 ساعت متخصص شوید) انتخاب ایده در کسب و کار اینترنتی و عملیاتی کردن آن ایده های نو برای کسب و کار ایده کسب و کار اینترنتی آهنگ ساز ایده ای ناب برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی راهنمای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی جام جم آنلاین ایده شما برای ایجاد کسب و کار سودآور با 10 000 000 تومان سرمایه چیست؟ پکیج شماره 3 آموزش راه اندازی کسب و کار موفق Searches related to راه اندازی کسب و کار اینترنتی با 3 ایده جدید

نظرات




نماد