سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

ایمیل تبلیغاتی یا ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین روش های بازاریابی اینترنتی است که جایگزینی برای آن وجود ندارد. برای اینکه تبلیغات ایمیلی ماثر تری داشته باشید باید به طراحی ایمیل تبلیغاتی توجه بیشتری کنید. در این مقاله یاد خواهید گرفت که چگونه ایمیل تبلیغاتی طراحی کنید و با دانستن نکات مهم در طراحی ایمیل تبلیغاتی مسلما می توانید نتیجه بهتری در تبلیغات ایمیلی خودتان بگیرید.

1.عنوان ایمیل

قبلا در مقاله درباره عنوان ایمیل های تبلیغاتی بیشتر بدانید به نکات مهم در انتخاب عنوان صحیح در ایمیل های تبلیغاتی اشاره کردم. باید بدانید که عنوان ایمیل تبلیغاتی باید کوتاه، مختصر و مرتبط با موضوع ایمیل باشد.

 

2.لوگوی کسب و کار

لوگوی برند یا کسب و کار خود را حتما در گوشه بالا سمت راست یا چپ ایمیل قرار دهید. درج لوگو در ایمیل باعث افزایش اعتبار برند شما می شود و حس اعتماد سازی در مخاطب ایجاد می کند.

 

3.نمایش صحیح ایمیل

اگر احساس می کنید ممکن است ایمیل شما در سیستم کاربر به خوبی نشان داده نشود یا اینکه عکس های ایمیل برای کاربرانتان به خوبی باز نشود و یا به هر دلیلی کاربر در دیدن ایمیل مشکل داشته باشد حتما ایمیل خود را در صفحه دیگری آپلود کنید. و آن ها را از طریق متنی که در بالای ایمیل می نوسید به آن صفحه هدایت کنید.

 

4.زیر عنوان ایمیل

قبل از شروع کردن متن اصلی ایمیلتان حتما زیر عنوان کوتاهی از ایمیل که نشان دهنده موضوع اصلی ایمیل است را بنویسید. برای اینکه مخاطب شما از موضوع ایمیل اطلاع بیشتری پیدا کند در انتخاب زیر عنوان ایمیل خود دقت بیشتری کنید.

 

5.متن ایمیل

از همان ابتدای متن ایمیل اصل مطلب را مطرح کنید و از حاشیه رفتن پرهیز کنید. به این مورد توجه کنید که افراد در فضای مجازی بی حوصله تر هستند. بیش از حد از متن های رنگی و لینک های زیاد در ایمیل های خود استفاده نکنید. سعی کنید در صورت امکان از تصویر در ایمیل های خود استفاده نکنید و اگر هم استفاده می کنید از تصویر با سایز متعادل استفاده کنید. چون این موارد باعث اسپم شدن ایمیلتان می شود.

 

6.ریسپانسیو بودن ایمیل

ممکن است تعداد زیادی از کاربران شما از طریق موبایل یا تبلت ایمیل های شما را بخوانند. سعی کنید حتما ایمیل هایتان را ریسپانسیو کنید تا کاربران موبایلی در دیدن ایمیل های شما مشکلی نداشته باشند. البته توسط سیستم های جدید ایمیل مارکتینگ مثل میلرلایت می توانید ایمیل های ریسپانسیو بسازید.

 

7.دکمه لغو عضویت

شاید این مورد را ندانید که نداشتن لینک یا دکمه لغو عضویت باعث اسپم شدن ایمیل شما شود. اگر این مورد را هم فاکتور بگیریم ارسال ایمیل برای کسانی که تمایلی به دریافت ایمیل از سمت شما را ندارند چندان خوشایند نیست و این امر باعث تنفر کاربران از شما می شود. حتما در ایمیل های خود دکمه لغو عضویت را قرار دهید.

 

8.اطلاعات تماس

حتما اطلاعات تماس خود را در فوتر ایمیل قرار دهید. آدرس سایت و شبکه های اجتماعی ، شماره تماس و دیگر اطلاعات تماس خود را در ایمیل خود قرار دهید. در صورت لزوم آدرس شرکت خود را هم در قسمت اطلاعات تماس ایمیل قرار دهید.

سخن آخر این است که برای طراحی ایمیل تبلیغاتی خود حتما گام های اجرایی که در این مقاله آن ها را عنوان کردم را رعایت کنید. برای موفقیت در ایمیل مارکتینگ باید ایمیل های استاندارد و بهینه طراحی کنید. یک ایمیل خوب مسلما تاثیر زیادی در بازگشت هزینه های بازاریابی ایمیلی شما دارد. امیدوارم از این مقاله استفاده کافی را برده باشید. منتظر نظرهای سازندتون هستم.


تگ ها : نکات مهم در طراحی ایمیل تبلیغاتی نکات مهم در طراحی ایمیل نکات کلیدی در تبلیغات با ایمیل مارکتینگ چیست؟ نکات طلایی برای افزایش بهره وری در ایمیل مارکتینگ نکات بازاریابی در طراحی وب سایت نکات مهم در طراحی استند تبلیغاتی نکات مهم محتوای خبرنامه ایمیلی نکات مهم ایمیل مارکتینگ نکات مهم در ارسال ایمیل HTML ایمیل مارکتینگ چیست و اصول موفقیت در آن نکات کلیدی جهت ارسال ایمیل های گروهی (تبلیغاتی) نکات طراحی قالب های ایمیل نکاتی که در طراحی بنر‌های تبلیغاتی باید رعایت کرد — آکادمی ای‌نتورک نکات مهم در طراحی بنر تبلیغاتی نکات مهم تهیه خبرنامه ایمیلی یا نیوزلتر در ایمیل مارکتینگ و برندینگ اهداف مهم بازاریابی ایمیلی نکات مهم در تراکت های تبلیغاتی نکات مهم و اصول اولیه ارسال اس ام اس تبلیغاتی نکات مهم برای شروع و ادامه کمپین ایمیل مارکتینگ تاثیرگذار چگونه ایمیل بسازیم قبل از فرستادن ایمیل تبلیغاتی ، این نکات را رعایت کنید نکات مهم در فروش سررسید توسط شرکتهای تبلیغاتی نکات مهم در ایمیل مارکتینگ 8 نکات مهم در طراحی کارت ویزیت از طراحی تا چاپ نکات مهم طراحی بنر در کمپین های تبلیغات اینترنتی معیارهای طراحی یک 7نکته در استفاده از خبرنامه ایمیلی مقالات ارسال ایمیل انبوه نکات مهم بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ Email Marketing نکاتی درباره بازاریابی ایمیلی نکات مهم قبل از راه اندازی شبکه نکاتی مهم در طراحی بنر تبلیغاتیسپتامبر 13 2017 نکات کلیدی در طراحی بنرهای تبلیغاتی جذاب آموزش طراحی متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار » کار در منزل نکات مهم استفاده از پنل ایمیل مارکتینگ نکات مهم برای تبلیغات پرفروش 9 تکنیک برای نوشتن ایمیل تبلیغاتی قانع کننده نکات کلیدی و مهم در طراحی وب سایت که کاربران از وب سایت انتظار دارند ویژگی های کلیدی و اهمیت تیزر تبلیغاتی نکات مهم برای استفاده از ایمیل های اسپم مهمترین نکات و ترفندهای بازاریابی از طریق بنر تبلیغاتی ارسال ایمیل انبوه و ارسال ایمیل تبلیغاتی نکات مهم در طراحی منوی رستوران نکات مهم در طراحی وب سایت نکات مهم در طراحی سایت، برای گسترش کسب و کار شما – قسمت اول طراحی نرم افزار اختصاصی نکات تبلیغ نویسی روش ارسال پیامک انبوه / نکات کلیدی در ارسال اس ام اس تبلیغاتی مزایا و معایب بازاریابی اینترنتی از طریق ارسال ایمیل تبلیغاتی 6 مدل کاربردی در ایمیل مارکتینگ نکات طلایی در مورد طراحی تراکت تبلیغاتی – اخبار روابط عمومی نکات مهم در طراحی بنر 9 نکته مهم در نگارش متن آگهی تبلیغاتی نکات مهم در طراحی بنر ارسال ایمیل تبلیغاتی ایمیل مارکتینگ طراحی سایت نکات مهم سئو که از طریق آنها می توانید سئو سایت خود را بهبود بخشید چگونه ایمیل های زیبا و جذاب بسازیم نکاتی برای طراحی بنر سایز کوچک نکات مهم در طراحی اولیه برند طراحی بنر تبلیغاتی مناسب – پاداشک طراحی مؤثر پیام‌ها و پیشنهادهای ایمیلی نکات مهم قبل از راه اندازی وب سایت

نظرات




نماد