سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

شاید با کلمه بازاریابی یا مارکتینگ آشنایی داشته باشید. شاید هم بدانید وقتی صحبت از این کلمه می شود یعنی محصولی قرار است به فروش برسد. بازاریابی یکی از اصلی ترین کارهایی است که برای فروش کالا یا خدمات خود باید انجام دهید. فروش محصول بدون بازاریابی تقریبا غیر ممکن است. بسیاری از مردم بازاریابی را با فروش و تبلیغات تجاری اشتباه می گیرند. در واقع می توان گفت فروش بخش کوچکی از بازاریابی است. در این مقاله قصد دارم به موضوع بازاریابی و مارکتینگ بپردازم. آیا واقعا می دانید  بازاریابی (Marketing) چیست؟

منشا اصلی در بازاریابی نیاز مردم است. در واقع یک محصول بنا به نیاز انسان ساخته می شود. هر چیزی که خدمتی ارائه کند یا اینکه نیازی را بر طرف کند می توان محصول در نظر گرفت. محصول چیزی است که نیاز هر کسی را بر طرف سازد و در اصل می تواند ارضا کننده یک خواسته باشد. محصولات و خدمات به هر اندازه ای که نیاز افراد را بر طرف کنند دارای جایگاه و ارزش هستند.

 

بازاریابی (Marketing) چیست؟

بازاریابی یعنی جست و جو برای شناخت بهترین بازار هدف به منظور فروش محصولات و خدمات هر شرکت یا سازمانی. در بازاریابی تقسیم بندی بازار و تعیین کردن مناسب ترین محصولات برای بازارها یکی از مهمترین کار هاست که باید انجام شود. اولین ویژگی بازاریابی گرایش به بازار و نیاز مشتری است. در بازاریابی فقط شناخت ویژگی های محصول به مشتریان ملاک نیست! بلکه کیفیت محصولات و ویژگی های منحصر به فرد و مزیت رقابتی هم جزئی از بازاریابی محسوب می شود. به نظر من اهدف اصلی در بازاریابی، بهبود و تقویت نام کسب و کار (Brand) و همچنین افزایش رضایت مشتری است.

 

با گسترش اینترنت روش های بازاریابی هم تغییر پیدا کرده است. ست گودین که یکی از بهترین و معروف ترین بازاریابان جهان است به این تغییرات در دنیای بازاریابی اشاره نموده است. بازاریابی درون گرا یا جاذبه ای نمونه ای از تغییرات بازاریابی در دنیا است. این نوع بازاریابی توسط برایان هالیگان و دارمش شاح توسعه و گسترده داده شد که امروزه به یکی از بهترین روش های بازاریابی برای شرکت های متوسط و کوچک تبدیل شده است.

در این روش بر خلاف بازاریابی سنتی (برون گرا) که تبلیغات از طریق تلویزیون،رادیو، بیلبوردهای تبلیغاتی بود و بیشتر باعث مزاحمت افراد می شد. با استفاده از تولید محتوا در یک زمینه خاص افراد را ترغیب به خرید می کند. در واقع شما می توانید خود را به مرجعی برای خرید محصولات تبدیل کنید. فقط و فقط با تولید محتوای رایگان. در این روش از ابزارهای رایگانی مثل : وبلاگ نویسی،انجمن های گفت و گو، شبکه های اجتماعی و سئو می توان استفاده کرد.

 

بازاریابی محتوا

امروزه بازاریابی محتوا به یکی از ارکان اصلی بازاریابی اینترنتی تبدیل شده است و یکی از زیر شاخه های بازاریابی درونگرا می باشد. در بازاریابی محتوا صاحبان کسب و کارها می کوشند تا از طریق تولید محتوا افراد را به کسب و کار خود هدایت کنند و از این طریق بتوانند محصولات و خدمات خود را به آنها بفروشند. بهینه سازی سایت برای گوگل یکی از مهمترین نکاتی است که باید در بازاریابی محتوا رعایت کرد. زیرا میزان زیادی از ترافیک سایت در بازاریابی محتوا از طریق گوگل ایجاد می شود.

سخن آخر این است که در این مقاله سعی کردم مفهوم اصلی بازاریابی را به طور ساده بیان کنم. در بازاریابی همیشه شناخت بازار هدف از اصلی ترین کار ها است. فرقی نمی کند محصول شما چه باشد. کتاب، لباس، غذا، خدمات و … در اصل بازاریابی فرقی نمی کند. شما برای دریافت بهترین بازخورد، باید بازار هدف خود را بتوانید به خوبی شناسایی کنید. از روش های جدید بازاریابی اینترنتی هم غافل نشوید و همیشه سعی کنید شیوه های جدید بازاریابی را برای فروش محصولاتتان انتخاب کنید. امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشد و همیشه در کسب و کار اینترنتی خود موفق باشید.


تگ ها : بازاریابی (Marketing) چیست؟ بازاریابی ( Marketing ) چیست و انواع بازاریابی بازاریابی (Marketing) چیست؟ مارکتینگ چیست ؟ تعریف مارکتینگ و تشریح اجزای آن بازاریابی استراتژی بازاریابی (Marketing Strategy) چیست؟ نیچ مارکتینگ بازاریابی چیست؟ بازاریابی عملکرد (Performance Marketing) چیست؟ مزایای بازاریابی بازاریابی محتوا چیست و به چه دلیل شکل گرفت؟ مفهوم “پیشنهاد محصول” یا “پیشنهاد به بازار” یا Market Offering در بازاریابی دیجیتال (DIGITAL MARKETING) چیست؟ مدل آمیخته بازاریابی (Marketing Mix) یا 4P چیست؟ بازاریابی (Marketing) چیست و انواع بازاریابی – جیبیکو بازاریابی گوشه‌ای یا Niche Marketing چیست؟ بازاریابی رویدادها یا event marketing چیست؟ بازاریابی محتوا (Content Marketing) چيست و بهترين روش ها براى انجام بازاریابی محتوا(Content Marketing) چیست؟ بازاریابی محتوا چیست؟ بازاریابی تاثیرگذار Influencer Marketing چیست و 6 راه استفاده از آن بازاریابی محتوا یا content marketing چیست ؟ بازاریابی (مارکتینگ) چیست؟ بایگانی‌ها بازاریابی (Marketing) چیست؟ آمیخته بازاریابی (Marketing Mix) یا ۴P چیست؟ اینترنت و آمیخته بازاریابی (آمیزه بازاریابی یا marketing Inbound marketing چیست؟ بازاریابی شبکه‌ای چیست و استراتژی آن چیست؟ بازاریابی محتوا یا تولید محتوا ( Content Marketing ) چیست بازاریابی رویدادی (Event marketing) چیست؟ بازاریابی چیست / What is Marketing بازاریابی محتوا چیست؟ نکات، مراحل و مزایای content marketing بازاریابی دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing چیست؟ Inbound Marketing یا بازاریابی ربایشی چیست ؟ بازاریابی یا Marketing چیست؟ بازاریابی (Marketing) چیست؟ ~ Sepehrsayco.ir بازاریابی محتوا (Content Marketing) چیست؟ مفهوم بازاریابی محتوا یا content marketing چیست؟ بازاریابی محتوا (content marketing) چیست؟ تبلیغات درون گرا (inbound Marketing) چیست؟ بازاریابی رایحه چیست؟ آمیخته بازاریابی (Marketing Mix) یا 4P چیست؟ میکرو مارکتینگ ( بازاریابی میکرو ) چیست؟ قیف بازاریابی (Marketing Funnel) مفهوم مهم در بازاریابی اینترنتی موبایل مارکتینگ (Mobile Marketing) چیست؟ و اهمیت آن در تجارت تحقیقات بازاریابی (Marketing Research) چیست؟ بازاریابی مستقیم چیست!!! (Direct Marketing) بازاریابی محتوا (Content Marketing) چیست؟ – مدیا اد – پلتفرم بازاریابی محتوا چیست؟ — آکادمی ای‌نتورک نیچ مارکتینگ (Niche Marketing) یا بازاریابی جاویژه چیست؟ مقاله بازاریابی چیست؟ (Marketing) پژوهش بازار یا تحقیقات بازاریابی (Marketing Research) چیست؟ دیجیتال مارکتینگ بازاریابی : بازاریابی نفوذی چیست؟ مارکتینگ بازاریابی تجاری یا Trade Marketing چیست؟ بازاریابی ایمیلی چیست؟ بازاریابی محتوا بازاریابی marketing چیست بازاریابی پارتیزانی یا چریکی(Guerrilla Marketing) چیست؟ بازاریابی آنلاین چیست : online marketing آمیخته بازاریابی یا Marketing Mix چیست؟ برنامه بازاریابی چیست؟ ۶ مرحله مهم و اساسی ایجاد آن مفهوم و اصول بازاریابی محتوا یا content marketing چیست؟ Searches related to بازاریابی (Marketing) چیست؟

نظرات




نماد