سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

گام ۱ صداقت مهم ترین، اصلی ترین و اولین نکته حرفه فروش و بازاریابی هر محصول و کالایی به ویژه ملک و ساختمان است.

 

گام ۲ هر شغلی آفتی دارد، آفت فروش هم عجله است و غرور. عجله برای عقد قرارداد و غرور برای اولین موفقیت ها.

 

گام ۳ گاهی مشخصات ملک و ساختمان برای مشتری مهم نیست، بلکه آنچه از خرید محصول عایدش می شود اهمیت دارد آن ها را توضیح دهید. مشتری هنگام خرید تلویزیون مارک آن را خریداری نمی کند بلکه تفریح، راحتی، پرستیژ و … را می خرد.مطمئن باشید از مشتری عاقل تر نیستید؛ پس بهتر است نقش آن ها را نیز بازی نکنید. نگاه عاقلانه و از بالا به پایین در هنگام فروش یعنی شکست فروش و یا آخرین فروش.

 

گام ۴ مطمئن باشید از مشتری عاقل تر نیستید؛ پس بهتر است نقش آن ها را نیز بازی نکنید. نگاه عاقلانه و از بالا به پایین در هنگام فروش یعنی شکست فروش و یا آخرین فروش.

 

گام ۵ دانش و اطلاعات خود را به رخ مشتری نکشید و فقط سؤلات او را پاسخ دهید.

 

گام ۶ املاک و ساختمان های خود را بی عیب و نقص معرفی نکنید چرا که واقعا این طور نیست. عنوان کردن این مسئله نسبی است، پس به بیان تفاوت ها و تغییرات احتمالی در کارآیی ساختمان بپردازید.

 

گام ۷ ملاقات اول را به شنیدن خواسته ها و نیازهای مشتری اختصاص دهید. در مورد فروش های مهم، سعی نکنید در ملاقات اول قرارداد ببندید. قرارداد در ملاقات های بعدی مهم تر و منطقی تر خواهد بود؛ چرا که فرصت بیشتری به خود و مشتری جهت بررسی نیازها و رفع آن ها داده اید.

 

گام ۸ روش های فروش برای ملک ها و ساختمان های متفاوت یکی نیستند، تفاوت ها را هوشمندانه ببینید و متفاوت با آن به تدوین و انتخابِ روش بپردازید.

 

گام ۹ فرایند فروش، میدان مبارزه نیست که فقط شما از آن پیروز خارج شوید. دو طرف پیروز یعنی فروش پایدار. پس به توافقی دست یابید که منافع دو طرف در آن لحاظ شده باشد. در غیر این صورت منتظر نغض قرارداد و مشکلات بعدی باشید.

 

گام ۱۰ هنر خوب شنیدن را بیاموزید. هوشمندانه شنیدن شرط اول فروش صحیح و موفق است.

 

گام ۱۱ سعی نکنید پیشاپیش جواب سؤلات احتمالی مشتری را بدهید؛ حتی بهتر است جواب سؤلات را به بررسی بیشتر موکول نمایید.

 

گام ۱۲ برخلاف دیگران توصیه می کنیم تا می توانید به مشتری اعتماد کنید؛ و البته جایی که ارزش اعتماد شما حفظ شود، تفاوت زیرکی و ترس را دریابید.

 

گام ۱۳ فروش لذت بخش است و الفبای فروش یکی است و اولین حرف آن رضایت مشتری است.

 

گام ۱۴ تکنیک های فروش را به جای مشتریان با سایر همکاران خود تمرین کنید. در این حال شما می توانید توانایی های خود را مورد ارزیابی قرار دهید. تمرین، تمرین و تمرین، این یکی از رموز موفقیت فروش است.

 

گام ۱۵ هرگز تقلید نکنید. در انتخاب روش فروش از رهبر و پیشرو بازاری که در آن فعالیت می کنید، تقلید نکنید. چرا که در هر حال و در عین موفقیت کامل، یک دنباله رو هستید. آیا شما از یک دنباله رو خرید می کنید؟

 

گام ۱۶ برای فروش موفق بدقولی ممنوع. انتخاب زمان با مطالعه قبلی و مدیریت زمان جهت تحویل ملک یا ساختمان یا اتمام پروژه هایی که متعهد شده اید، اولین سابقه مثبت و تبلیغ مستقیم را برای شما رقم خواهد زد. این فرصت را از دست ندهید.

 

گام ۱۷ اولین ملاقات با مشتری را فقط به شنیدن نیازها و نقطه نظرات او اختصاص دهید و دومین جلسه را جهت ارائه راه حل و امکانات خود تعین نمایید. و به این ترتیب ارزشی را که برای جلسه اول قائل شده اید، نشان دهید.

 

گام ۱۸ با ارائه تعریفی متناسب با خواسته های مشتریان و تبلیغ مناسب آن را به محصولی جهت رفع نیازهای آنان تبدیل کنید.

 

گام ۱۹ هنگامی که اهداف فروش خود را مشخص کردید، نیازمندید تا آن ها را به اهداف روزانه تقسیم نمایید و سپس برنامه ها و اهداف روزانه خود را یادداشت کنید. همچنان که به فروش خود ادامه می دهید آن را با اهداف روزانه خود مقایسه کنید تا به یک تعادل جدید برسید، از آن چه حاصل می شود می توانید اهداف روز بعد خود را تهیه کنید. آیا واقعا دنبال کردن اهداف فروش روزانه با این طریق مؤثر خواهد بود؟ این عمل را برای ۲۱ روز ادامه دهید، به زودی از نتایج آن شگفت زده خواهید شد.

 

گام ۲۰ همه پزشکان بزرگ، وکلای بزرگ، تکنسین های بزرگ و کسانی که فروش های بزرگ و موفق دارند، در یک چیز مشترک اند، آن ها همگی برنامه ای را که شامل سؤال کردن و گوش دادن به مشتریان است دنبال می کنند.

 

گام ۲۱ نقص کوچکی را پیشاپیش بپزیرید تا از عیب جویی های بزرگ تر در امان باشید و بعد در جهت رفع آن نقص، صادقانه بکوشید. ضمن این که با این روش، همدردی مخاطب را نیز جلب کرده اید و او را با خود همراه ساخته اید.

 

گام ۲۲ در تبلیغ و اعلان برای یک ملک، ساختمان یا آپارتمان از کیفیت مصالح سازه و … صحبت نکنید؛ خیلی تکراری شده. به جای آن یک ویژگی متفاوت را که در ذهن ها می ماند عنوان کنید.

 

گام ۲۳ بیشتر به تفاوت های ملک خود با ملک ها و ساختمان های دیگر بپردازید. تفاوت ها در ذهن ها می ماند نه برتری ها. ضمن اینکه برتری ها نقض شدنی است ولی تفاوت ها این طور نیستند.

 

گام ۲۴ ملک، ساختمان یا بازاری را انتخاب کنید که مطلوب و مقبول خود و مشتریان تان باشد.

 

گام ۲۵ شعار “همیشه حق با مشتری است” را شنیده اید. لطفا آن را باور کنید چون جرأت کرده و در این بازار شما را برای خرید انتخاب کرده است.

 

گام ۲۶ بحث و جدل و اثبات حقانیت در هر شرایطی نادرست و اشتباهی جبران ناپذیر است و در مذاکرات فروش یعنی پایان همه چیز.

 

گام ۲۷ تخصصی تولید کنید و تخصصی بفروشید. همه چیز نفروشید، یک چیز بفروشید ولی خوب و درست بفروشید.

 

گام ۲۸ مردم باید شما را با مهارت و تجربه ای خاص بشناسند، آن را هوشمندانه انتخاب کنید و به مردم معرفی کنید.

 

گام ۲۹ فروش را با برنامه ریزی آغاز کنید اما در همان مرحله برنامه ریزی درجا نزنید، با اجرای چند برنامه فروش و کسب، اشنایی لازم روند فروش را متناسب با بازار موجود، امکانات مالی و دانش به کار رفته در آن تدوین کنید.

 

گام ۳۰ تفاوت بین فعالیت و عمل را دریابید. عمل یعنی اقدامی به موقع در زمانی که نیاز است ولی فعالیت چنین نیست وقتی عمل را انتخاب می کنید در دریای پر تلاطم بازار دست و پا نمی زنید؛ غوطه ور (شناور) می شوید.

 

گام ۳۱ با عدم فعالیت اضافی انرژی خود را برای مقاطع حساس و شکار لحظه ها حفظ کنید.

 

گام ۳۲ به سادگی امتیاز ندهید حتی امتیازهای از پیش تعیین شده را هنگامی رو کنید که در قبال آن چیزی گرفته باشید.

 

گام ۳۳ برای فروش و بازاریابی موفق به خلاقیت نیاز جدی دارید و برای خلاقیت فقط کافی است در عین آرامش، هوشمندانه ببینید و بشنوید.

 

گام ۳۴ به هر دلیل اگر بدقولی کردید به دروغگویی متوسل نشوید.

 

گام ۳۵ همه افراد موفق اهداف بزرگی را برای خود ترسیم و سپس این اهداف بزرگ را به اهداف کوچکتر تقسیم می کنند. اهداف به شما اجازه می دهند تا بر فعالیت خود تمرکز کنید و تمرکز بیشتر، موفقیت بیشتری را برای شما فراهم می کند.

 

گام ۳۶ به مشتریان اجازه انتخاب بدهید. مردم دوست دارند خرید کنند اما نمی خواهند کالایی به آن ها تحمیل شود. با آزادی گزینش، شما به آن ها اجازه می دهید تا در کنترل شما باشند و به آن ها آزادی لازم برای مقایسه خدمات خود را می دهید. قبل از آنکه آن را با پیشنهاد رقیب تان مقایسه کنند، با آزادی انتخاب مشتریان را از خود خشنود می کنید. فروش شما بالا خواهد رفت و سود بیشتری نصیب شما خواهد شد.

 

گام ۳۷ هرگز به مشتریان خود به عنوان ابزار فروش نگاه نکنید. هنگامی که شما حقیقتا نسبت به کسی حسن نیت دارید، آن را تماما به نمایش می گذارید و هنگامی که مشتریان درک می کنند که شما به آن ها بیشتر از پول شان دلبستگی دارید، شما فرصت فروش بیشتری خواهید داشت. فروشندگان بزرگ با قلب شان فروش می کنند نه با زبان یا قلم شان.


تگ ها : چگونه با تکنیک های فروش ملک و ساختمان آشنا شویم بهترین راه برای فروش آپارتمان ملک و ساختمان 4شگرد دلال‌ها برای فروش سریع ملک تکنیک های کاری برای مشاورین املاک چگونه مشتریان را وادار به خرید کنیم 12 ویژگی یک مشاور املاک حرفه ای بهترین روش برای فروش یا پیش فروش ساختمان‌های در حال ساختمان های برای فروش فروش موفق با ۲۶ استراتژی منحصر‌به‌فرد ۱۸ تکنیک طلایی برای فروش سریع‌تر ملک و ساختمان 3 راز فروش موفق از «برایان تریسی» الفبای مشاوره املاک/ چگونه به یک مشاور املاک موفق تبدیل --- 10 ویژگی یک کارشناس فروش حرفه ای قوانین و مقررات خرید و فروش ملک و آپارتمان و پیش خرید شیوه های بازاریابی مشاور املاک ( قسمت دوم ) چگونه فقط در ۳ ثانیه محصول خود را به مشتری بفروشید؟ چطور قبل از 29 سالگی تبدیل به یک میلیاردر شویم ؟ چگونه پولدار شویم؟ ۱۰ حرکت برای ده‌رقمی شدن موجودی همه روش‌های خانه‌دار شدن/کی و چگونه خانه بخریم؟ گروه بازاریابی املاک مازندران چگونه تبلیغ کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم؟ 7 راه ارزان برای خانه دار شدن چگونه برنامه نویس شویم چگونه در عرض سه سال میلیاردر شدم (قسمت اول) سرمایه گذاری در بورس برای تازه واردان اصول سرمایه گذاری در بازار املاک و مستغلات این نکات را قبل از اقدام به خرید آپارتمان و ملک و زمین باید املاک ساری بیمه زلزله ساختمان چه خساراتی را پوشش می‌دهد؟ آشنایی با روش‌های مدرن تبلیغات خرید ملک و اخذ اقامت گرجستان [PDF]نشریه پویان انواع کلاهبرداری در معاملات مسکن بازاریابی : تکنیک های بازاریابی دکوراسیون داخلی قوانین و مقررات خرید و فروش ملک و آپارتمان و کلاهبرداران و مشاورین املاک آشنایی با شیوه های رایج کلاه برداری در املاک و مستغلات Tcuir.xyz 14 چگونه یک مشاور املاک حرفه ای باشیم آدینه بوک: آشنایی با فرصت ها و تکنیک های سرمایه گذاری در راهکارهای موفقیت یک استدیوی عکاسی تعریف قدرالسهم (نحوه محاسبه قدرالسهم) دلالی علمی املاک در ایران از نگاه محمدتقوی افزایش سرمایه چیست؟انواع روش های افزایش سرمایه آخرین اخبار تخصصی راجع به مسكن را در سایت ملك پرداز ترفندهای مهم برای خرید و فروش خانه طرح صنعتی حسابداری دارایی ها و استهلاک آموزش اصول و فنون و تکنیک‌های مذاکره پیشنهادهایی برای پول در آوردن! نحوه اثبات مالكيت چگونه است؟ مراحل سند زدن خانه ایده‌های دکتر علی اصغر جهانگیری برای خوداشتغالی با موتورخانه ها بیشتر آشنا شوید چگونه با وام های مسکن خانه دار شویم خانه مسکونی با نمای دو پوسته چگونه الماس هاي حقيقي (اصل) را تشخيص دهيم ؟ با ۵۰میلیون تومان چگونه صاحب خانه شویم؟ سوالات و مشكلات در مورد انواع قولنامه و مبایعه‌نامه (خرید، اجاره و عصر ايران سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان عصبانیت رحمان احمدی از کادر فنی پیکان ساختمان های برای فروش سپیدار آنلاین » صفحه 2 پروژه شماره گير (DTMF) TONE بوسيلة AVR دستور نجفی برای پیگیری کمک میلیاردی به یک حسینیه و حذف یارانه نقدی با شیب ملایم دانلود پاورپوینت اخ هشت بهشت اصفهان پرسش و پاسخ های شرم آور در باره لیزر مو های زائد1 جستجوهای مربوط به چگونه با تکنیک های فروش ملک و ساختمان آشنا شویم

نظرات




نماد