سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

تولید محتوا کاری است که بسیاری از وب سایت ها به صورت جدی انجام می دهند. از وب سایت های خبری گرفته تا حتی فروشگاه های اینترنتی. محتوا با خودش ترافیک می آورد و ترافیک هم باعث پول سازی می شود. بسیاری از وب سایت های قدیمی که به صورت حرفه ای محتوا تولید می کنند برای این کار چندین نویسنده استخدام کرده اند. اما آیا به تنهایی میشه به قدری محتوا در روز تولید کرد که منجر به درآمد زایی شود؟ در این مقاله قصد دارم درباره کسب درآمد از طریق تولید محتوا صحبت کنم. 

3 روش برای کسب درآمد از طریق تولید محتوا

روش های زیادی برای کسب درآمد از طریق تولید محتوا وجود دارد که بسیاری از سایت ها فقط از همین طریق درآمد های میلیونی در ماه دارند. منظور از تولید محتوا همان مقاله نویسی است ولی آیا فقط با نوشتن چند مقاله در روز میشه به درآمد زایی از طریق تولید محتوا دست یافت؟

در ادامه شما را با این روش های درآمد زایی از طریق تولید محتوا آشنا خواهم کرد.

 

روش اول : تولید محصولات دیجیتالی – دانلودی

یکی از بهترین شغل هایی که هم اکنون در اینترنت طرفدارهای زیادی دارد آموزش دادن است. توسط آموزش دادن می توان به درآمد های باور نکردی رسید. در واقع کسب و کار اینترنتیآموزش محور یکی از بهترین کارهایی است که هر کس با هر توان مالی می تواند راه اندازی کند.

شما می توانید از طریق تولید محصولات آموزشی دانلودی دانش و تخصص خود را تبدیل به پول کنید. دقیقا همین کاری که من در همیار وب انجام می دهم.

پیشنهاد ویژه همیار وب : چرا بازاریابی محتوا بهترین روش برای بازاریابی اینترنتی است؟

شما می توانید در قالب کتاب الکترونیکی، فایل صوتی یا ویدئو آموزش های خود را تولید کرده و در اختیار مخاطبانتان قرار دهید.

شاید یکی از دلایل پر طرفدار بودن این شغل اینترنتی این است که بدون دردسر و به صورت دانلودی محصولات در اختیار کاربران قرار می گیرد. با این کار هم صرفه جویی در هزینه می شود و هم صرفه جویی در زمان! به خاطر اینکه دیگر کاربر نیازی نیست چند روز منتظر شود تا بسته توسط پست به دستش برسد. همچنین هزینه های پست هم حذف می شود. با سرعت نسبتا بالای اینترنت کشور نیز هر فردی به سرعت می تواند به محصولی که خریداری کرده است دست پیدا کند.

 

روش دوم : عضویت پولی

حتما با سایت هایی مواجه شده اید که دیدن بعضی از مقالات سایتشان به عضویت پولی محدود شده است؟ سایت متمم یکی از سایت هایی است که استاد تولید محتوا در قالب های مختلف به ویژه محتوای متنی است. این سایت با عضویت پولی که برای کاربرانش گذاشته است ماهانه چندین میلیون تومان درآمد دارد. البته فقط از همین یک مورد یعنی عضویت پولی!

سایت های زیادی هستند که از این طریق کسب درآمد می کنند. شما نیز می توانید با تولید محتوای انبوه روزانه به درآمد های میلیونی در ماه برسید. اما فکر نمی کنم تنها بتوانید این همه محتوا تولید کنید. به نظر من باید از چند نویسنده برای تولید محتوای سایت خود استفاده کنید. البته بستگی به حوزه کاری شما نیز دارد. ممکن است محتوای تولیدی شما هر چند که کم باشد ولی بسیار با ارزش باشد و افراد زیادی علاقه مند به خواندن مطالب شما باشند. در این صورت ممکن است به تنهایی هم بتوانید از پس این کار بر آیید.

 

روش سوم : تبلیغات

هنگامی بتوانید محتوای به روز و انبوه در روز تولید کنید شک نکنید ترافیک بالایی از طریق موتورهای جست و جو وارد سایت شما می شود. همین باعث می شود که سایت خود را به منبع خوبی برای تبلیغات تبدیل کنید.

شما از طریق افزایش ترافیک سایت خود به واسطه محتوایی که تولید می کنید سفارش تبلیغات دیگر سایت ها را بگیرید و از این راه کسب درآمد کنید. درست مثل سایت پی سی دانلود که فقط از طریق این روش درآمد زایی می کند.

پیشنهاد می کنم مقاله 8 نوع محتوای جذاب برای سایت را هم بخوانید.

 

سخن آخر

سخن آخر این است که بازاریابی محتوا یکی از بهترین روش های بازاریابی اینترنتی است. برای تولید محتوا باید استراتژی داشته باشید تا بتوانید از آن کسب درآمد داشته باشید. روش اولی که به آن اشاره کردم که خودش به تنهایی یک شغل مستقل محسوب می شود. اما روش دوم و سوم هنگامی که سایت شما به ترافیک بالایی در روز برسد می توانید از هر دوی آن ها استفاده کنید. برای تولید محتوای انبوه در روز هم شما احتیاج به نویسنده های متعددی دارید. فکر اینکه به تنهایی بتوانید چنین محتواهایی تولید کنید را از ذهنتان دور کنید. اگر سرمایه کافی برای این کار دارید بهتون پیشنهاد می کنم یک لحظه هم درنگ نکنید و کسب و کار اینترنتی خود را بر پایه تولید محتوا بنا کنید. شاید شما هم سایت چطور بعدی شدید! امیدوارم از این مقاله استفاده کافی را برده باشید.


تگ ها : 3 روش برای کسب درآمد از طریق تولید محتوا محتوا چگونه تبدیل به پول می‌شود؟ 38 روش واقعی کسب درآمد از اینترنت (شامل روش‌هایی با پتانسیل درآمد بالا) 4 ایده برای کسب درآمد در منزل با کامپیوتر عنوان فایل : 3 روش برای کسب درآمد از طریق تولید محتوا – فری فایل دانلود کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه با معرفی بیش از ۲۰ روش مختلف کسب موضوع دانلود : 3 روش برای کسب درآمد از طریق تولید محتوا – – بی51 3 روش برای کسب درآمد از طریق تولید محتوا – دانلود فایل چگونه از طریق محتوا کسب درآمد کنیم؟ نام فایل دانلودی: 3 روش برای کسب درآمد از طریق تولید محتوا – 1365 فایل کسب درآمد در اینترنت با تولید و فروش محصولات آموزشی نام فایل دانلودی: 3 روش برای کسب درآمد از طریق تولید محتوا – مرکز خرید کسب درآمد از وبلاگ نویسی ، از سیر تا پیاز! چگونه درآمد زایی پیامکی کنیم؟ ۱۱ روش برای کسب اعتبار در فضای اینترنت از طریق تولید محتوا کسب درآمد از اینترنت راه‌های کسب درآمد از طریق اینترنت بهترین روش ها برای بازاریابی محتوای کسب و کار اینترنتی چگونه از وبلاگ نویسی به کسب درآمد اینترنتی برسیم روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام روش های کسب درآمد از محتوای دیجیتال (بخش اول) 10 راه خلاقانه و تضمینی برای کسب درآمد در خانه کسب درآمد 7 میلیونی از فروش فایل های ویدیویی کسب درآمد از طریق اینترنت و روش‌های جالب آن روش‌های نوین کسب درآمد [رپورتاژ آگهی] دانلود فیلم آموزشی روش های کسب درآمد از طریق تولید محتوا آموزش کسب درآمد از طریق وبلاگ روشهای کسب درآمد در اینترنت!!! سایت ها چگونه درآمد کسب می کنند ۳۰ راهکار کسب درآمد (۱۴) تولید محتوا مدل کسب و کار تولید محتوا روش‌های نوین کسب درآمد بدون سرمایه کسب درآمد در خانه ؛ راه های کسب درآمد در خانه و کسب بررسی روشهای کسب درآمد از اینستاگرام و میانگین درآمد ماهیانه آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی کسب درآمد از یوتوب YouTube 3 راه برای کسب درآمد از تلگرام روش های عملی کسب درآمد در دوران دانشجویی پنج روش کلی کسب درآمد اینترنتی چگونه بعد از طراحی سایت ، از آن کسب درآمد بکنیم؟ رکیتا راه و روش های کسب درآمد در هنگام خواب کسب درآمد از طریق راه اندازی وب سایت راههای درآمد زایی از محتوا – تولید محتوا روش های کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید نمونه تولید محتوا که توانست این کسب‌وکارها را متحول بکند چگونه از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟ سودآور: آموزش بازاریابی اینترنتی و راه اندازی کسب و کار اینترنتی روش های کسب درآمد از طریق تولید محتوا و وبلاگ نویسی – وبلاگ پرویز در آمدزایی از طریق تلگرام در 10 روز

نظرات




نماد