سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

گام ۱ مکانی مناسب پیدا کنید. ساندویچی ها بیشتر در جاهای شلوغ جواب می دهند، مخصوصا نزدیک دانشگاه، بیمارستان و یا مراکز تجاری بزرگ. مکانی را پیدا کنید که جای دنجی باشد و فضای لازم برای یک آشپزخانه و محل نشستن مشتری داشته باشد. مغازه های کوچک تر، ارزان تر هستند و البته قبض برق در این مکان ها سر به فلک نمی کشد.

 

گام ۲ هزینه های دولتی را پرداخت و گواهی آن را دریافت کنید. مدارک معتبر برای زدن یک ساندویچی را اخذ نمایید.

 

گام ۳ وسایل یک ساندویچی را مهیا کنید: مایکروفر برای خوراکی های کوچک و گاز برای سرخ کردن یا گرم کردن، فریزر یا یخچال برای خنک نگه داشتن نوشیدنی، سینک سه قسمتی ظرف شویی برای پاک کردن و شستن ظروف.

 

گام ۴ مواد لازم هر ساندویچی یا رستوران، از قبیل نان، سبزیجات تازه، گوشت، پنیر، نوشیدنی، کاغذ یا نایلون ساندویچ، ظرف سالاد، لیوان و ظروف آشپزخانه را تهیه کنید. حداقل یک ماه قبل، به شرکت نوشیدنی مورد نظر خورد سفارش دهید. بعضی از شرکت ها کمی کند جنس را تحویل می دهند.

 

گام ۵ منویی از غذاهایی که در رستوران خود می خواهید سرو کنید تهیه کنید. منویی که شامل ساندویچ، پیتزا، سالاد، غذاهای سرآشپز، نوشیدنی و دسر است. همچنین قیمت هر قلم جنس را کنار آن بیاورید.

 

گام ۶ کل ساختمان را وارسی کنید و هر نوع عیبی که به نظرتان می رسد را رفع کنید. سطح دیوار، رنگ محیط و تمیزی آنجا را در نظر داشته باشید. همیشه نکات بهداشتی را رعایت کنید و با مراکز بهداشت که شما را کنترل می کنند، تعامل داشته باشید.

 

گام ۷ میز، صندلی و بوفه مناسب متناسب با فضا را در رستوران استفاده کنید. فضای کافی بین صندلی ها و میز ایجاد کنید تا ویلچر یا کالسکه راحت قابل عبور باشد.

 

گام ۸ کارمند مناسب استخدام کرده و به او آموزش دهید. هر فرد را متناسب با زمینه شغلی اش، مثل نظافت چی، آشپز، پیشخدمت و صندوق دار را آموزش دهید. چند روز را خودتان بر آن فرد نظارت داشته باشید. همیشه، رضایت مشتری، خود نوعی تبلیغ است.

 

گام ۹ تبلیغ را فراموش نکنید. پیش از شروع کارتان از دوستان، پوسترهای تبلیغاتی و غیره استفاده کنید. در شبکه های اجتماعی نیز می توانید فروشگاه خود را به دیگران معرفی کنید.

 

نکات و هشدارها

هیچگاه تبلیغات رستوران خود را روی در و دیوار خانه افراد نصب نکنید، چرا که باعث کثیف شدن محیط می شود و ممکن است پیگرد قانونی داشته باشد. باز کردن یه ساندویچی کوچیک چقدر زحمت داره؟


تگ ها : چگونه برای باز کردن یک ساندویچی کوچک برنامه ریزی کنیم راه اندازی ساندویچی و فست فود کوچک راه اندازی فست فود کوچک راه اندازی فست فود مقدماتی تا پیشرفته چگونه برای باز کردن یک ساندویچی کوچک برنامه ریزی کنیم : یک ایده خلاقانه در فست فود برای فروش بیشتر چگونه یک رستوران موفق را افتتاح کنیم ؟ 12 ترفند کوتاه برای تبدیل یک رهگذر به یک مشتری ساندویچی کسب و کار با سرمایه کوچک هفت راز موفقیت رستورانهای کوچک پرفروش چگونه یک مهمانی آبرومندانه برگزار کنیم؟ (تجربه یکی از هفت ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم، مناسب برای چگونه یک رستوران را بدون شکست راه‌اندازی کنیم؟ راه اندازی چگونه برای خرج کردن بهترین برنامه ریزی را داشته باشیم؟ کارآفرینی با ده هزار تومان چگونه می‌توانیم یک جشن تولد بیاد ماندنی برگزار کنیم؟ با درآمد کم چگونه ثروتمند شویم؟ چگونه هزینه های زندگی را کاهش دهیم؟ 8 قدم تا راه‌اندازی یک کسب و کار کوچک پیشنهاد کار و کسب درآمد با 10 میلیون تومان سرمایه برای خصوصی » Blog Archive » با سرمایه کم کسب و کار کنیم! استارباکس و سابوی، وهم انگیزی فست فودهای نسل جدید [PDF]تعطیالت تابستان و اردوی تابستانی کامیون مواد غذایی نورد رستوران چگونه یک کافه را با بودجه ی کم، راه اندازی کنیم؟ آموزش باز کردن و تعمیر دستگاه ساندویچ ساز برای لاغری شکم چه بخوریم؛ ۱۰ خوراکی‌‌ای که شکم را آب می‌کند برآورد هزینه راه اندازی فست فود چقدر پول مورد نیاز برای باز کردن یک کارخانه قند چگونه خود را برای امتحانات آماده کنیم؟/ آموزش برنامه ریزی برای چرا برنامه ریزی را دوست نداریم؟ (گام دوم با متمم) جام جم سرا شروع یک کسب و کار در استرالیا راه اندازی فست فود راه های افزایش اشتها و افزایش وزن سریع بهترین تجارت در گرجستان چهارده روش برای کاهش وزن آسان و سریع و راحت [PDF]بدون پول رشکت خود را راه اندازی کنید چگونه به شوهر خود ابراز علاقه کنیم؟خانم ها یاد بگیرید معرفی بهترین شغل ها و درآمد بالا در ایران پاسخ برندگان "ثروتمندترین افراد هر کسب و کار"(قسمت اول) چگونه برای بردن نوزاد و کودک به مسافرت برنامه ریزی کنیم؟ / چگونه یک کافه ورزشی (اسپرت کافه) موفق داشته باشیم؟ ژاپن فقیر چگونه تبدیل به اقتصاد برتر جهانی شد؟ تجهیزات صابون برای کسب و کار کوچک مشاوره براي راه اندازي مغازه با 35 ميليون مشاوره همه چیز در مورد نحوه استفاده از امکانات اینستاگرام برای تجارت [PDF]2016 تعطیالت تابستان و اردوی تابستانی [PDF]راهنمای مرجع و تمرین GO 29 برای پیک نیک چی درست کنم لاغری شکم چگونه برای جشن تولد کودک برنامه ریزی کنیم؟ تغذیه نوجوانان 12 تا 19 سال همه چی در باره مهمانی گرفتن.دیگه لازم نیست هردفعه که مهمونی واقعیت‌های راه‌اندازی کا‌فی‌شاپ کاهش عوارض ناشی از شیمی درمانی و پرتو درمانی با تغذیه چگونه شلختگی را در خانه مان از بین ببریم؟/شلختگی چیست؟ وسایل لازم درست یک کالسکه ۱۰۰ ایده عاشقانه راه و روش یک اسباب کشی موفق و بی دردسر آموزش باز تا کالسکه بگو چطور جشن تولد برگزار کنم؟ کارهایی که برای برگزاری آموزش کامل ساخت ربات پیشرفته تلگرام ‍فهرست 21 خوراکی و غذای جشن تولد کودکان ؛ خوشمزه تر راهنمای سفر به تایلند چگونه قند خون را کنترل کنیم جستجوهای مربوط به چگونه برای باز کردن یک ساندویچی کوچک برنامه ریزی کنیم

نظرات




نماد