سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

گام ۱ تصمیم بگیرید که به چه گروه سنی ای می خواهید آموزش دهید و تأکید کلاس بر چه چیزی خواهد بود. با این تصمیم مشخص می شود که چه چیزهایی در کلاس استفاده می شوند. برای مثال اگر می خواهید یک گروه بازی با تأکید بر هنر داشته باشید، با کلاسی که می خواهید برای بزرگسالان برگزار کنید، متفاوت خواهد بود.

 

گام ۲ شرایط آموزش دادن را بدست آورید. هنر، بر خلاف بسیاری از مشاغل به مدرک نیاز ندارد ولی مدرک می تواند کمک کننده باشد. با این حال اگر شرایط دیگری دارید که شما را متمایز می کند، مثلاً این که همیشه کارهای هنری خود را به فروش می رسانید یا اینکه تا به حال به کسی آموزش داده اید، واجد شرایط هستید.

 

گام ۳ برای خودتان رزومه درست کنید. باید آن را چاپ کنید و در یک پوشه قرار دهید. این می تواند قسمتی از بسته ای باشد، که به افراد علاقه مندی که در کلاس هایتان شرکت می کنند، می دهید.

 

گام ۴ محلی که می خواهید در آنجا آموزش بدهید را پیدا کنید. این محل می تواند خانه خودتان باشد. در غیر این صورت می توانید یک مکان محلی مثل خانه های فرهنگ شهرداری ها را امتحان کنید.

 

گام ۵ تعیین کنید که چقدر می خواهید هزینه کنید. یک کلاس بازی های هنری ممکن است فقط به یک جلسه در هفته نیاز داشته باشد ولی برای کلاس های جدی تر باید دو تا سه جلسه در هفته کلاس برگزار کنید. این موضوع بر هزینه و قیمت تأثیر می گذارد. همه اطلاعات مالی خود را باید در یک دفتر هزینه ها ثبت کنید. همچنین باید یک حساب بانکی جداگانه برای این کار باز کنید.

 

گام ۶ یک “طرح درس” درست کنید که شامل رئوس مطالب و لیست وسایل مورد نیاز و فروشگاه هایی که می توان این وسایل را در آنها پیدا کرد، باشد. این کار به خصوص برای هنرجویان جدید که نمی دانند این اطلاعات را از کجا به دست بیاورند مفید خواهد بود.

 

گام ۷ وسایل لازم برای کلاستان را بخرید. وسایل و ابزارهایی که هنرجویان تان برای شرکت در کلاس لازم دارند را تهیه کنید و طرز استفاده از این وسایل را به آنها آموزش دهید.

 

گام ۸ شروع به تبلیغات کنید و آگهی ها را در تابلوهای اعلانات مناسب قرار دهید یا روی کاغذ های کوچک چاپ کنید و یا اینکه آگهی خود را در وب سایت ها قرار دهید. همچنین می توانید آگهی ها را در کافی شاپ های محلی، کتابخانه یا در فروشگاه های لوازم هنری بگذارید. هر چه بیشتر در مکان هایی که به هنر مرتبط هستند تبلیغ کنید، موفق تر خواهید بود چون در این مکان ها، افراد علاقه مند به هنر رفت و آمد می کنند.

 

گام ۹ یک روش برای پرداخت ها در نظر بگیرید. تصمیم بگیرید که می خواهید پول نقد دریافت کنید یا چک یا کارت اعتباری. همچنین می توانید پول را به صورت آنلاین دریافت کنید.

 

گام ۱۰ راهی برای ارتباط با هنرجویان در نظر بگیرید تا بتوانند به شما دسترسی داشته باشند. ایمیل یا شماره تلفن، انتخاب های مناسبی هستند. همچنین می توانید یک صفحه در فیس بوک راه اندازی کنید. با این کار نه تنها هنر خود را به مردم می شناسانید، بلکه با هنرجویان تان هم مرتب در ارتباط هستید. شما چه چیزی بلدید آموزش بدید؟ تا به حال به راه اندازی کلاس هنری فکر کردید؟


تگ ها : چگونه یک کلاس هنری راه اندازی کنیم چند و چون راه‌ اندازی یک آموزشگاه زبان تاسیس آموزشگاه آزاد هنری چگونه یک مدرسه هوشمند ارزان تاسیس کنیم؟ مشاوره راه اندازی آتلیه و استودیو عکس چگونه یک کانال تلگرام حرفه‌ای داشته باشیم؟ یادآموز ۷ ایده کسب و کار برای هنرمندان دوره های آموزش عکاسی − آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای چگونه مدرسه غیر‌انتفاعی راه‌اندازی کنیم؟ ورکشاپ چیست و چگونه یک ورکشاپ آموزشی اثربخش برگزار راهکارهای یک کلاس خوب چگونگی تاسیس یک موسسه ایجاد انگیزه در دانش آموزان با چند راهکار موفق 10 ایده کسب و کار برای علاقمندان به کارآفرینی اینترنتی چگونه یک نمایشگاه هنری برگزار کنیم. هرآنچه باید راجع به تاسیس مهد کودک بدانید! برای یادگیری نجاری و راه اندازی کارگاه از کجا شروع کنم ؟ چگونه یک استودیوی یوگای خانگی را راه اندازی کنیم؟ هفت راهکار برای رقابت سالم بین دانش آموزان راز موفقیت کسب و کارهای کوچک چگونه كلاسي جذاب داشته باشيم؟ توصیه های یک زن قالی باف/ درآمد 800 هزار تومان تا 5 میلیونی چگونه یک رستوران را بدون شکست راه اندازی کنیم؟ جزئیات دریافت مجوز راه‌اندازی مراکز پیش‌دبستانی ما استعداد فرزندان شما را کشف می‌کنیم درآمد قابل توجه آموزشگاه های زبان مشاوره کسب و کار: درباره راه اندازی کسب و کار جدید توصیه برترین‌های کنکور 96 به پشت‌کنکوری‌ها/ وقت‌تان را در کلاس درس را چگونه اداره کنیم شرايط و نحوه تاسيس آموزشگاه آزاد فني‌و‌حرفه‌اي چگونه مهدکودک سودآور راه‌اندازی کنیم؟ چگونه عکاسی را شروع کنیم چگونه می توانم آرایشگر شوم؟ وضعیت درآمد آرایشگر ها چگونه آشنایی با شغل آرایشگر معلم هنر فارس از یک مدرسه استثنایی گزارش می‌دهد معلمی استثنایی با با مشاغل خانگی با درآمد بالا آشنا شوید چگونه استعدادهای فرزندمان را کشف کنیم؟ چگونه نویسنده شویم؟ یک برنامۀ ۱۰ هفته‌ای برای نویسنده شدن [PDF]ﺟﺰوه ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ فی جام جم سرا آیا شنیده‌اید معلمی به صورت شاگردش لگد بزند؟! فرهيختگان معرفی شغل طراح مد و لباس قیچی بزنید، پول پارو کنید مرکز توانمند سازی و کارآفرینی زنان چگونه خود را باور داشته باشیم؟ 25 شغلی که با آن میتوانیدبه درآمد میلیونی برسید لوازم مورد نیاز برای راه اندازی یک نجاری شخصی چیست مشاغل خانگی چگونه با راه‌اندازی یک استارت‌آپ پول‌دار شویم؟ آموزش حرفه ای علوم طلا و جواهرسازی در سراسر کشور بصورت گاج چگونه گاج شد؟/ جوکار: می خواستم بروم آلمان، کتابم را هدیه آموزش ساختِ کاریزما آموزش برنامه نویسی جاوا: راه اندازی اکلیپس سازمان فنی و حرفه ای (TVTO) چگونه میتوان از موانع پیشروی یک کسبوکار عبور کرد؟ مدارک لازم برای تاسیس خانه بازی چگونه محصول آموزشی را تولید کنیم و بفروشم؟ ۷ روش کاربردی برای فروش مستقیم صنایع دستی در ایران دوره MBA چیست و چگونه می توانیم در آن شرکت کنیم؟ راه کسب و کار ترفندی برای افزایش اعضا در کانال تلگرام هفت ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم، مناسب برای درباره ما مسیر اشتباه Interviews ‌راه اندازی یک کتابخانه روستایی جستجوهای مربوط به چگونه یک کلاس هنری راه اندازی کنیم

نظرات




نماد