سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

گام ۱ به طراحان مختلف (به خصوص طراح جواهرفروشی) سر بزنید و با انواع محفظه های جواهر، کابینت، کمد، سیستم نور و دکور آشنا شوید. به اطلاعاتی که به صورت بصری از فروشگاه بدست آوردید اکتفا نکنید، چرا که طراحی آنها به الگوی فضا وابسته است.

 

گام ۲ با مشاور بیمه خود مشورت کنید و اقدامات امنیتی، مثل شیشه مخصوص، دزدگیر، گاوصندوق و دکمه خطر را برای فروشگاه اعمال کنید. سپس متناسب با ظرفیت شرکت بیمه، اقدام به تجهیز فروشگاه نمایید.

 

گام ۳ در مورد کاشی کردن و یا سنگ فرش کردن مغازه تصمیم بگیرید. بنا بر جنس سنگ فرش و طرحی که انتخاب می کنید، قیمت تمام شده بیشتر یا کمتر خواهد شد. در طراحی جواهرفروشی ها بیشتر از کاشی های گوشه دار (زاویه دار) استفاده می کنند که البته گران تر از بقیه طرح هاست.

 

گام ۴ اگر پول کافی دارید، از یک طراح برای کف پوش مغازه کمک بگیرید. او پارامترهایی را در نظر می گیرد که به فکر شما خطور نمی کند.

 

گام ۵ مبلمان، کابینت، کمد، کیف جواهر، قالیچه و تزیینات جانبی را تهیه کنید. به وبسایت ها، فروشگاه های دست دوم و نیز عمده فروشی ها نیز سری بزنید تا قیمت ها را مقایسه کرده باشید. با مشاور اقتصادی خود مشورت کنید تا اندازه مغازه تان را پیشنهاد دهد و نیز به دنبال جایی بگردید که وسایل امنیتی را با قیمت مناسب تری بفروشد.

 

گام ۶ در طراحی جواهرفروشی نور مغازه یکی از اساسی ترین مسائل است. کارشناسان توصیه می کنند که از ترکیب لامپ های فلورسنت با هالوژن استفاده کنید. اگر پول کافی ندارید، از لامپ های ارزان قیمت و با کارایی بالا استفاده کنید.

 

گام ۷ پس از نصب سیستم کف پوش، گاوصندوق و … از نیروی انتظامی بخواهید تا جواهرفروشی تان را از لحاظ امنیت و سیستم کف ارزیابی کنند. با این کار خیال خود را از مسئله امنیت، که مهم ترین موضوع در این کار است، راحت خواهید کرد.

 

گام ۸ تابلوی هنری، مجسمه و دیگر وسایل تزیینی را در فروشگاه خود قرار دهید. ترکیب رنگ و ست کردن رنگ وسایل با هم را از یاد نبرید. به نظرتون برای طراحی یه جایی مثل جواهرفروشی جز امنیت و زیبایی، چه چیزهای دیگه ای باید مدنظر قرار بگیره؟


تگ ها : چگونه یک جواهرفروشی طراحی کنیم طراحی جواهر؛ هنری پول ساز چگونه ویترین جواهر فروشی طراحی كنیم؟ طراحی جواهرات چگونه انجام می شود؟ طراحی داخلی طلا فروشی مدرن و منحصر به فرد آموزش نرم افزار طراحی مدل طلا و جواهرات ماتریکس 10 ایده طراحی دکوراسیون ویترین مغازه چگونه ویترین جواهر فروشی طراحی کنیم؟ ایران گوهر GO 20 انتخاب اسم برای مغازه طلا فروشی در طراحی لوگو جواهرات چه نکاتی را برای برند سازی باید طراحی طلا و جواهر – پایگاه خبری صنعت مدلسازی و طراحی چگونه طلا و جواهرات خود را بفروشیم؟ چگونه طلا و جواهرات خود را تمیز کنیم؟ آموزش تصویری طراحی سايت زیورآلات ، جواهرفروشی چگونه طلا و جواهرات سفارشی تولید کنیم؟ آموزشگاه هنری طرحستان چگونه یک لوگو حرفه ای طراحی کنیم؟! [اینفوگرافی] تبلیغات اینترنتی طلا و جواهر به صورت حرفه ای از زبان معرفی طلا و جواهر فروشی های معروف پایتخت دست دزد طلافروش چگونه رو شد؟ ایده برای طلا فروشی طراحی داخلی طلا فروشی راهنمایی در مورد افتتاح طلا فروشی آموزش حرفه ای علوم طلا و جواهرسازی در سراسر کشور بصورت مقالات ژینو بارشیک دکوراسیون فروشگاه های طلا و جواهر ده نکته که طلا فروش ها به شما نمی گویند راهنمای جامع خرید و فروش طلا و جواهرات سرقت جواهر فروشی در payday 2 چگونه یک برند قدرتمند بسازیم مشاوره کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار چگونه یک تجارت آنلاین یا فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم فرمول محاسبه قیمت طلا چیست؟/چگونه در طلا فروشی سرمان چگونه از طلا و جواهر خود مراقبت کنیم؟ – طلا و جواهری سیدرزاقی روزنامه جامعه فردا راهنمای معماران جوان: چگونه در تابستان یک کارآموز معماری خوب تفصیلی شناور چیست و نحوه سند زدن آن چگونه است؟ طلا برای مغازه ها چگونه یک زرگر شویم؟ در دانشگاه به ما آموزش می دادند چگونه براندازی در کشورها را چگونه برای ساخت یک دستگاه طلا طراحی طلا و جواهر اپال طراحی نرم افزار طلا فروشی چگونه حلقه خمیده را تعمیر کنیم طراحی جواهر، هنری اشتغالزا در دست پسران ملورا چگونه یک ساعت مچی دخترانه مناسب انتخاب کنم؟ طلافروشی چه قدر سرمایه می‌خواهد؟ دکوراسیون طلا فروشی دکور طلافروشی دکوراسیون جواهر سیستم مکانیزه طلا و جواهر فروشی طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی چگونه کلسیت پردازش طلا و جواهر گرانترین کیک های عروسی دنیا! کیک هایی که قیمتشان به 9 نکته که طلا فروش ها به شما نمی گویند کاربرد عدسی در ساعت سازی، طلا سازی و طلا فروشی برای انتخاب طلا جواهر به چه نکاتی توجه کنیم آکا چگونه قیمت طلا را محاسبه کنیم و در خرید طلا حرفه ای باشیم؟ رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهرپاسخ داد :قیمت نهایی طلا چطور بیان مفاهیم در طراحی جواهرات چگونه یک حلقه ی نامزدی مناسب انتخاب کنیم؟ روزنامه دنياي اقتصاد95/12/21: چگونه يك شركت لوكس زنجيره پولم را کجا سرمایه گذاری کنم؟ / چگونه در بازار طلا سرمایه اقتصاد ایران آنلاین TAR 20 کانال لوگو خام جستجوهای مربوط به چگونه یک جواهرفروشی طراحی کنیم

نظرات




نماد