سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

چگونه گام های ابتدایی فروش خانه را بشناسیم

1 خانه ی خود را مرتب کنید
اگر تصمیم دارید خانه ی خود را بفروشید، آن را از سر تا پا تمیز کنید. جاهایی مانند قرنیز ها، پرده ها، ناودان پشت بام و پنجره ها را که کمتر تمیز می کنید فراموش نکنید. خانه ی تمیز به خریداران کمک می کند که آن را بهتر ببینند و ارزش واقعیش در نزدشان آشکار خواهد شد. ممکن است به خاطر این که خانه برای شما عادیست از تمیز کردن برخی جاهای آن چشم پوشی کنید، در حالی که خریداران، به همه چیز دقت می کنند. اگر می خواهید بهترین کار ممکن را انجام دهید، برای تمیز کردن خانه ی خود از شرکت های خدماتی درخواست ارائه ی سرویس کنید. هرگز تاثیر پاکیزه بودن خانه را دست کم نگیرید. همراه با تمیز کردن خانه آن را مرتب کنید. با حذف وسایل به درد نخور، خانه ی خود را جادارتر نشان دهید. با این کار شما تفاوت بسیاری در ظاهر کمد ها، گاراژ، ایوان و حمام خود مشاهده خواهید کرد. خریداران به مکان هایی علاقه مندند که فضای زیادی دارد و اگر خانه را به خوبی تمیز کنید، آن را می پسندند. اگر علاقه ای به از دست دادن وسایل اضافی خانه ی خود ندارید، آن ها را موقتا به انباری منتقل کنید.

چگونه گام های ابتدایی فروش خانه را بشناسیم

2 از ارزش ملک خود مطلع شوید
با وجود این که می خواهید قیمت خانه را بالا بگویید ولی باید واقع بین باشید. بسیاری از خانه هایی که برای فروش قرار می گیرند، فروخته نمی شوند زیرا فروشندگان آن ها فکر می کنند، خانه شان بیش از این ها می ارزد یا اینکه این فروشندگان تمایلی ندارند کمتر از قیمتی که عنوان کرده اند این خانه را بفروشند. آگاهی از ارزش واقعی خانه، به شما کمک می کند تا راحت تر محدوده ی قیمت آن را معین کنید و به علاوه اگر به نظر خریداران این قیمت بالا بود، شما از بابت قیمتی که گفته اید خیالتان آسوده خواهد بود. برای ارزیابی ملک خود به موارد مشابه رجوع کنید. موارد مشابه قیمت اصلی خانه ی شما را مشخص می کنند. همیشه برای یافتن ارزش واقعی خانه ی خود به این موارد مشابه رجوع کنید.


یک کارشناس استخدام کنید. کارشناس املاک، به خانه ی شما می آید، ملک شما را اندازه گیری می کند، نکات را یاداشت می کند، عکس می گیرد و و در محله ی شما موارد مشابهی که فروخته شده اند جست و جو می کند. استخدام یک کارشناس املاک بسیار به شما کمک می کند و همچنین ارزیابی این کارشناس دقیق تر است. از نزدیک ترین بنگاه املاک محله خود درخواست کنید تا کارشناسی امین، واجد شرایط و کاردان به شما معرفی کنند. هنگامی که مدرک را از کارشناس می گیرید، از آن مدرک یک کپی بگیرید و در جایی امن نگه داری کنید. اگر خریداری جدی به سراغ شما آمد، مدرک را به او نشان دهید.

چگونه گام های ابتدایی فروش خانه را بشناسیم

3 خانه ی خود را وارسی و تعمیر کنید
بسیاری از قرارداد های مسکن، به خریداران اجازه می دهد که خانه را بررسی کنند، بنابرین آماده باشید. آیا قبل اینکه خریداری بیاید، خانه ی خود را وارسی کرده اید؟ در یک وارسی معمولی، شما موظفید، وسایل خانگی، لوله کشی، چاه فاضلاب، سیستم های الکتریکی و حرارتی و غیره را تعمیر کنید. ممکن است سقف و فونداسیون خانه ی شما نیز وارسی شود. مطابق توصیه های عنوان شده عمل کنید و تعمیرات لازم را اجرا گردانید. هزینه های اضافی بر عهده ی خریدار است.

 

۴ پیش از آن که خانه ی خود را به فروش بگذارید، به آن رسیدگی کنید

خریداران ذاتا تنبلند. اگر آن ها احساس کنند که پیش ار لذت بردن از خانه باید محوطه سازی، لوله کشی و کار های الکتریکی اضافی انجام دهند، هنگام خریدن پا پس می کشند. بنابرین کار را برای آن ها آسان کنید. پیمان کاری همه فن حریف استخدام کنید تا خانه را آماده ی اسباب کشی کند.


تگ ها : چگونه گام های ابتدایی فروش خانه را بشناسیم مراحل خرید خانه – جاجور الگوی بدیعه پردازی را بشناسیم مشاوره خرید وفروش املاک در ساری مراحل انجام تحقیقات بازار بشناسیم [PDF]مطالعات اجتماعی چهارم دبستان مدیریت آموزش گام به گام کاشت ناخن در خانه ایجاد انگیزه در دانش آموزان با چند راهکار موفق مدرسه اشتغال شریف [PDF]زندگی سالم چگونه نرخ مالیات بر اجاره خانه محاسبه می شود/مسکن کلید Car.ir: بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو واحد کار محرم و عاشورای حسینی(شعر داستان نوحه صوتی کلیپ چگونه کوک بنوازیم؟ قسمت دوم شكایت كیفری را بيشتر بشناسيم چگونه سگ خود را تعلیم دهیم؟ 9 روش برای تعلیم سگ تولید انبوه و پرسود بدون داشتن کارخانه را بیاموزید شناخت و تشخیص دستگاهها و گوشه های موسیقی ایرانی چگونه برای ساخت یک سنگ معدن چطور با فرد معتاد به شیشه زندگی کنیم؟ آنچه باید پدر و مادرها و آموزگاران درباره‌ی کلاس اولی ها بدانند گام‌های ابتدایی برای رسیدگی به پرونده‌های کیفری اکوردهای گیتار و نت های گیتار راهکار های ایجاد علاقه به مطالعه و درس خواندن را بشناسیم چگونه بهترین مدرس های دیجیتال مارکتینگ را بشناسیم؟ مقررات و قوانین کد رهگیری در معاملات مسکن و ایرادهای حقوقی چگونه الماس هاي حقيقي (اصل) را تشخيص دهيم ؟ ویژگی های مورد نظر جهت انتخاب همسر کدامند؟ نحوه محاسبه سود کسب و کار چگونه از فرزند خود يك نابغه بسازيم بازار هدف [PDF]ﺗﺎب آورﺗﺮ ﻧﻤﻮد ﺷﻬﺮﻫﺎ را ﭼﮕﻮﻧﻪ ﻣﯽ ﺗﻮان دوﻟﺖ ﻫﺎي ﻣﺤﻠﯽ ﻣﺪ [PDF]ریاضی اول ابتدایی خانه پیانو مراحل قانونی خرید و فروش ملک فهمیدن رفتار کاربران در اینترنت و موتورهای جستجو مدرسه کلوب نظم آموزی به کودکان [PDF]رضا مرواریدی فریمانی دالرام پورکاظمی وحید ایزدی خش کودک بیش فعال را چگونه مهار کنیم؟ الفباورزی سرطان ریه آموزش گام به گام ترک سیگار دوره رایگان آموزش سخنرانی و فن بیان روح چگونه به جنین منتقل می‌‌شود؟/«نفس» را چگونه بشناسیم مواد مخدر و مصرف‌کنندگان آن را بشناسیم شیطان سفید در کمین هفته کتاب و کتابخوانی : معرفی برترین کتاب های مدیریت و آموزش ریاضی به کودک و افزایش مهارت کودک در ریاضیات تازه های کتاب هدهد سنتور چگونه درس بخوانیم هنرمندان کوچک تعلیمات اجتماعی چهارم ابتدایی جهت های جغرافیایی مدیرمالی، نویسنده در مدیرمالی وبلاگ درس پژوهی تعلیمات اجتماعی چهارم ابتدایی جهت های جغرافیایی نوشته های خواندنی چطور می توان کفش New Balance اصل و تقلبی را تشخیص ایرنا [PDF]به نام خدا سواالت داخل متن علوم دوم دبستان آموزگار : شیرین دانش آموزان فرق بین یادگیری و تدریس را حتماً می دانند. نحوه صحیح رفتار با فرزندان در سن بلوغ – مشاوره آنلاین مهکام [PDF]استارت آپ های نوپا 10 روش برای تشخیص گوشی اصلی از تقلبی در ایران+ آموزش اول تا ششم ابتدایی رضایی طرح درس راز موفقیت [PDF]PDF: درس پژوهی تعلیمات اجتماعی چهارم ابتدایی جهت های

نظرات




نماد