سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

نجات از ورشکستگی
1 بدهی های خود را صاف کنید. مخارجتان را کاهش دهید. حساب های بانکی خود را خالی کنید و ماشینتان را بفروشید و پول مورد نیاز خود را تهیه کنید.

نجات از ورشکستگی
2 فقط در حد نیاز خرج کنید. پولتان را روی نیاز های اساسی مانند غذا، آب، پوشاک بسیار لازم و مواد بهداشتی ضروری صرف کنید. تنها روی نیاز هایی که برای زنده ماندن لازم است. می توانید با آرامش شرایط خاص جدید را برای اعضای خانواده توضیح دهید و از آنها بخواهید برای مدتی با شما همکاری کنند.

نجات از ورشکستگی
3 ناامید نشوید و با همکاری خانواده به کارهای ساده خانگی روی آورید. با دست های خودتان تولید کنید. یک باغچه بکارید و گیاهانی که مورد نیازتان است در آن پروررش دهید و یا آنها را به فروش رسانید. از غذاهایی که نگه داریشان آسان است استفاده کنید. کارهایی با سرمایه کم را آغاز کنید.

نجات از ورشکستگی
4 این شرایط خاص می تواند امنیت خانواده شما را به خطر بیاندازد. امنیت واقعی را برای اعضای خانواده تامین کنید تا آنها دوباره به شما اطمینان کنند.

نجات از ورشکستگی

5 شاید در این اوضاع به این مسئله فکر نکرده باشید اما حفظ سلامتی شما و اعضای خانواده بسای مهم است. اجازه ندهید اوضاع آشفته سلامت جسم و روح شما را از شما بگیرد. حتما به موقع به پزشک یا مشاور مراجعه کنید تا بتوانید خوب فکر کنید و تصمیم بگیرید.

نجات از ورشکستگی

6 اقلام ارزشمندتان را به فروش رسانید. برخی از لوازم منزل که اساسی نیستند ولی ارزش دارند را برای فروش آگهی کنید تا کمی پول دستتان بیاید و بتوانید کاری را شروع کنید.

نجات از ورشکستگی

7 اگر پولی در بساط دارید به طلا یا سکه تبدیل کنید تا سرمایه تان از بین نرود.

نجات از ورشکستگی

8 منطقی باشید. با مشاهده ی بی ثباتی آشفته نشوید.


تگ ها : چگونه در هنگام ورشکستگی رفتار کنیم چگونه با ورشکستگی و بیکاری همسرمان برخورد کنیم؟ بدهکارم چکار کنم؟ به هنگام بدهکاری این کارها را انجام دهید ۱۵ گام برای تحول پس از ورشکستگی چگونه کسب و کاری را که رو به ورشکستگی است نجات دهیم؟ شرکت همسرم ورشکسته شده ،چه بر سر زندگیمان خواهد آمد چگونه لحظات بحرانی را مدیریت کنیم؟ توصیه های احمد روستا به شرکت های کوچک و مردم برای فرار از کمک کمک چگونه از مدار ورشکستگی و بدهکاری خارج شم استفاده از تفکر نوآورانه برای نجات از ورشکستگی توصیه هایی برای زندگی راحت در شرایط سخت و بی پولی راه های خروج از ورشکستگی در کسب و کار شخصی ورشکسته شدن مرد خانواده و نقش همسران چگونه مشکلات زندگی خود را مدیریت کنیم؟ راه های جلوگیری از ورشکستگی شرکت ها چگونه بدهی های خود را پرداخت کنیم Download چگونه در زمان حال زندگی کنیم؟ (ر.ش.۸) as MP3 or با افراد حسود چگونه رفتار کنیم ؟ چگونه طلبمان را از بدهکار پس بگیریم؟ چگونه جلوی ورشکستگی را بگیرم چگونه زن و شوهري صميمي باشيم؟! اشرف غنی: یک دولت ورشکسته را چگونه بازسازی کنیم رفتار با گردشگران خارجی نیازمند آموزش جدی/ چگونه خارجی ها الف چگونه در زمان حال زندگی کنیم؟ (ر.ش.۸) آیا امکان ورشکستگی بانک‌های ایران وجود دارد؟ چگونه اعلام ورشکستگی کنیم؟ + نمونه دادخواست ورشکستگی چگونه بر حسادت خود غلبه کنیم؟ gptt.ir ابعاد مختلف ورشکستگی در قانون تجارت چگونه بهترین باشیم؛ ۱۷ کاری که شما را از معمولی بودن نجات رفتار درست افراد خانواده با فرد تازه معتاد شده چگونه باید پیامد‌های قانونی ورشکستگی چگونه در کسادی بازار رشد کنیم؟ با والدین بد چطور رفتار و برخورد کنیم Fars News Agency : قانون ورشکستگی بررسی شد/مکاتبه با افراد بدبین چگونه رفتار کنیم؟ چگونه مشتریان را وادار به خرید کنیم؟ نجات از باتلاق موسسات مالی ورشکسته /کی و چگونه؟ عشق های بی هدف را چگونه فراموش کنیم؟ دعای هنگام بدهکاری تحلیل فرایند ورشکستگی واحکام مرتبط با آن چگونه بر ترس از ازدواج غلبه کنیم؟ – رسانه دکتر سلامت پول خون: Blood Money در مقابل خیانت همسر چگونه رفتار کنیم؟!/ عکس العمل در برابر اگر بدهکار هستید، این راهکارها می تواند شما را نجات دهد ؟ چگونه ثروتمند شویم و ثروتمند بمانیم؟ رئیس اداره بد و زورگو: چگونه رفتار کنیم؟ داستان زندگی 3 انسانی که ورشکستگی هم نتوانست مانع چگونه پولدار شوید؟ [PDF];quot&عملکرد گذشته و رفتار کنونی خود را مرور می کنیم تا صدای معلم peiman [PDF]رھﺎﯾﯽ چگونه عزیزان‌ مان را دلداری بدهیم؟ چگونه اضطراب کودک را کم کنیم؟ رازهای برخورد با تنبلی کنترل رفتار دیگران چطور قدرت ذهن خود را در تحمل مشکلات و چیره شدن برآن‌ها بهبود چگونه از ناامیدی و مایوس شدن رها شویم و ادامه دهیم؟ هنگام چطور پولدار شویم ولی ورشکسته نشویم؟ بررسی آثار «ورشکستگی بانک‌ها» در گفت‌وگو با فرشید با خواهر گوشه گیرم چگونه رفتار کنم؟ عوامل ورشکستگی بانک ها چیست؟ چگونه شرکت را از بدترین شرایط نجات دهیم ورشکستگی بانک و منافع طلبکاران جستجوهای مربوط به چگونه در هنگام ورشکستگی رفتار کنیم

نظرات




نماد