سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

۱ از اداره‌های مجازی استفاده کنید

اداره‌های مجازی به طور فزاینده‌ای در حال مطرح شدن هستند. یک اداره‌ی مجازی به صاحب کسب و کار اجازه می‌دهد بدون اینکه اجاره‌ی کامل مکان را بپردازد، یک آدرس فیزیکی داشته باشد و به اتاق‌های کنفرانس دسترسی داشته باشد. بسیاری از ادارات مجازی منشی و تجهیزات اداری بصورت اجاره‌ای در اختیار شما قرار می‌دهند. این ادارات تمام مزایای اجاره کردن یک اداره‌ی کامل را ندارند ولی اگر خیلی به فضای اداره نیاز ندارید می‌توانید با استفاده از این اداره‌ها هزینه‌هایتان را به طور چشمگیری کاهش دهید.

 

۲ از اداره‌های مشترک استفاده کنید

در صورتی که اداره‌ی مجازی برای شما مناسب نیست، از طریق شراکت با یک کسب و کار دیگر هزینه‌هایتان را کاهش دهید. پیدا کردن یک شریک با زمینه‌های کاری مشترک می‌تواند این تجربه را آسان‌تر کند. اگر شما کمتر از اداره استفاده می‌کنید، هزینه‌هایتان را مطابق الگوی استفاده تقسیم کنید.

 

۳ از وسایل و مبلمان دست‌دوم استفاده کنید

خرید وسایل اداری و مبلمان دست‌دوم یک روش برای صرفه‌جویی در کسب و کارهای کوچک است. تجهیزات نو ممکن است گران باشند ولی می‌توانید موارد خوبی را در فروشگاه‌های دست‌دوم بیابید. مثلاً می‌توانید به جای کامپیوترهای جدید، کامپیوترهای کارکرده بخرید. برای اطمینان از کیفیت اجناس دست‌دوم، سعی کنید شخصاً قبل از خرید آن‌ها را ببینید.

 

۴ از کارمندان موقت و پیمانکار استفاده کنید

هزینه‌های اجرایی می‌توانند روی هم جمع شوند و در نهایت جزو هزینه‌های سنگین یک اداره باشند. به جای استخدام کارمندان تمام‌وقت و دائم، از کارمندان پاره‌وقت و موقت و یا پیمانکاران مستقل استفاده کنید. در بسیاری از موارد نیازی به فراهم کردن مزایا برای کارمندان پاره‌وقت و پیمانکاران ندارید.

 

۵ بازارهای ارزان

بعضی شرکت‌ها برای جمع کردن مشتری، کارت‌های تبلیغاتی رایگان یا ارزان و سایر خدمات بازاریابی را ارائه می‌دهند. از طریق اینترنت با شرکت‌هایی که پیشنهادهای خوبی برای کارت‌های تبلیغاتی، بروشور، کارت پستال و سایر اقلام تبلیغاتی ارائه می‌دهند تماس بگیرید. می‌توانید کار طراحی کارت و چاپ آن را خودتان نیز از طریق نرم‌افزارهای خاصی انجام دهید.

 

۶ خدمات حقوقی رایگان

برای کسب اطلاعات و دریافت راهنمایی در مورد نیازهای حقوقی ساده، به سایت‌های حقوقی رایگان مراجعه کنید. بیشتر این سایت‌ها می‌توانند شما را در مراحل ایجاد ساختار کسب و کارهای کوچک تان راهنمایی کنند و شما را از مجوزها و گواهی‌های مورد نیاز برای کسب‌وکارتان مطلع سازند.

 

۷ از نرم‌افزارهای رایگان استفاده کنید

اگر برای کارهای اداری تان به نرم‌افزار خاصی نیاز دارید، از نسخه‌های متن‌باز استفاده کنید. می‌توانید نرم‌افزارهای رایگان جداول داده، پردازش کلمات و تحریر و کتاب‌داری دانلود کنید. نسخه‌های رایگان نرم‌افزارها ممکن است قابلیت‌های کمتری نسبت به نسخه‌های پولی داشته باشند ولی برای نیازهای ساده و اولیه کافی خواهند بود.

 

۸ از تخفیف‌های مالیاتی استفاده کنید

ادارات مربوط به خدمات درآمد داخلی تخفیف‌های مالیاتی مختلفی را به صاحبان کسب و کارهای کوچک ارائه می‌دهند. تخفیف‌هایی را که شرایط استفاده از آنها را دارید شناسایی کنید. تخفیف‌های مالیاتی باعث کاهش هزینه‌هایی که صرف مالیات می‌کنید می‌شوند و مالیات‌هایی را که از درآمدهایتان باید پرداخت کنید کاهش می‌دهند.

 

۹ معاوضه

کسب‌وکارهای مجاورتان را شناسایی کنید و با آنها داد و ستد خدمات انجام دهید. داد و ستد خدمات به شما اجازه می‌دهد که با سایر شرکت‌ها معامله‌ی خدمات انجام دهید و به این ترتیب دیگر نیاز به استخدام پیمانکارهای مستقل نخواهید داشت و از این راه صرفه‌جویی می‌کنید. همچنین می‌توانید با بستن قرارداد، مشتری‌هایتان را نیز به یکدیگر ارجاع دهید.

 

۱۰ خودتان وبسایت شرکت را طراحی کنید

صاحبان کسب و کارهای کوچک که به وبسایت‌های ساده نیاز دارند می‌توانند خودشان از طریق شرکت‌های طراحی وب و هاستینگ این کار را انجام دهند. اکثر شرکت‌ها از مشتری‌هایشان یک هزینه‌ی ماهانه‌ی ناچیز در ازای هاستینگ دریافت می‌کنند. یک قالب آماده انتخاب کنید و اطلاعات مربوط به کسب‌وکارتان را به آن اضافه کنید. با طراحی وبسایت برای خودتان، می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های سنگین، در دنیای مجازی نیز حضور داشته باشید.


تگ ها : ۱۰۰ ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم ۹۰ ایده کسب و کار با سرمایه گذاری کم توصیه های بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک – مشاوره 94 راه خلاقانه برای صرفه جویی در هزینه ها (ویژه ایران) مدل کسب و کار توصیه‌های بودجه‌بندی برای صاحبان کسب و کارهای کوچک اصول جهانی برای راه اندازی کسب و کار موفق 10 روش صرفه جویی در مصرف آب؛ مایه حیات! (3) ۶ کار در مشاغل که می توان برون سپاری کرد ترفندهایی برای صرفه جویی در زمان ! چگونه کسب و کار خود را آغاز کنیم؟ ۸ راه جهت توسعه بازاریابی کسب و کارهای کوچک چگونه پول جمع کنیم؛ روش‌هایی جالب و خلاقانه برای پول جمع چگونه می توان تبلیغ موثر کنیم /با این 7 قلاب به ذهن مخاطب مهمترین عادت کارآفرینان موفق مدرسه کارآفرینی و کسب و کار طنین کارگاه کاملا کاربردی و عملیاتی بازاریابی و فروش چریکی 6 نکته بودجه بندی برای کسب و کارهای کوچک مزیت خلاقیت (۲) : افراد خلاق از چه مزایای بهرمند هستند ؟ بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک مهارت های فروش که در شروع کسب و کار باید بیاموزید آراستگی فروشگاه چگونه باشد؟ کسب و کار مدیریت کردن زمان 21 روش تبلیغ موثر در بازار رقابتی سایت ایده و خلاقیت: ایده های خلاقانه در کسب و کار، کارآفرینی چگونه کسب و کارمان را در برابر مشکلات و تلاطم بازار حفظ کی دبلیوسی ۲۰ تکنیک برای طراحی و اجرای تبلیغات خلاق 5 دلیل خوب برای کارآفرینان ، باید به یاد داشته باشید که آنها نوزده شیوه برای صرفه جویی در بازاریابی 21 نکته مهم برای مدیریت هزینه های زندگی ۵ روش صرفه جویی در هزینه برای استارت آپ ها نوآوری شرکتهای کوچک و متوسط، قلب تپنده اقتصاد اروپا آیا دفتر کار مجازی برای کسب و کار کوچک شما استراتژی نمونه استراتژی های تبلیغات کم هزینه و موثر شرکت Unilever هفت روش راه اندازی استارتاپ با منابع مالی محدود چگونه نامی مناسب برای کسب و کار خودم پیدا کنم؟ 12 شیوه استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار های کوچک (2 چرا صرفه جویی در مصرف انرژی اهمیت دارد؟ 3 چگونه از هنر عکاسی در تبلیغات مدرن استفاده کنیم ۶ استراتژی مهم تبلیغاتی در کسب و کارهای کوچک رکیتا چطور سبز زندگی کنیم؟ چگونه خلاقیت کودکمان را افزایش دهیم؟ چگونه با هزینه مناسب برندسازی کنیم چرا کسب وکارهای کوچک باید از ابر استفاده کنند؟ » وبلاگ چگونه هزینه های شهری را کاهش دهیم؟! روش دوام کسب و کارها کسب درآمد اینترنتی ، شغل دوم اینترنتی ۴ نکته در مورد کسب و کارهای خانگی موفق از زبان مالکان آن‌ها صرفه جویی 133 میلیون دلاری آئودی به واسطه پیشنهادهای روش های تبلیغات مدرن با تمرکز بر دیجیتال ساینیج [DOC]بهره وری نیروی انسانی چگونه کسب و کار خود را مدیریت کنیم؟ راهنمای جامع طراحی مدل کسب و کار خلاقانه خرید مبلمان اداری اصول جهانی راه اندازی کسب و کار موفق را در این مقاله بیاموزید مقاله صرفه جویی در فضا، افزایش درآمد چگونه محصولات یا خدماتی خلق کنیم که مشتری خواهان آن باشد؟ راز و رمز افزایش دوبرابری درآمد راه کارهای تبلیغاتی برای کسب و کار استراتژی شبکه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک بازاریابی سبز چیست و چگونه در آن موفق شویم؟ درباره ما چهار روش مفید برای توسعه کسب و کار در سطح جهانی پاورپوینت توسعه، کسب و کار، کارآفرینی میـلیـــــــونــــــــر m i l y o n e r جستجوهای مربوط به چگونه در کسب و کارهای کوچک با روش های خلاق صرفه جویی کنیم

نظرات




نماد